 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: witek.w-wa 07-12-2007, 01:48 |
SKrzynia się rozsypała... |
Autor |
Wiadomość |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 21-09-2009, 22:11 Re: nie ma dwóch biegów
|
|
|
flamaster napisał/a: | dopisuję się do tematu z przed dwóch lat, to nie będzie bałaganu
dodge stealth rt, silnik 24v, 92 rok.
mechanik mi powiedział że nie wskakują dwa biegi (w automacie), nie jest w stanie stwierdzić co się stało bo nie ma komunikacji komputera z skrzynią. Jeżdżę normalnie, ale jest mułowy.
mam pytanie, czy lepiej wyciągnąć skrzynkę i ją naprawić czy lepiej poszukać innej w nie wiadomo jakim stanie. Co mi doradzicie? (ja tego sam oczywiście nie będę robił, oddam mechanikowi).
pytam o poradę tutaj, bo łatwo wydać pieniądze, a jak człowiek się nie zna, to szybko z niego szarpią ile wlezie. |
Jak jeździ ale jest mułowaty AND nie ma komunikacji z komputerem to obstawiam padnięcie komputera skrzyni tudzież...bezpiecznika.
W tym momencie skrzynia pracuje w sposób czysto hydrauliczny, jest zablokowana na 3 cim biegu (który sprawdza sie raczej przy prędkościach od 50 do 150 - stąd mułowatość |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
artj
Nowy Forumowicz
Auto: Calibra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Paź 2009 Posty: 3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 21-10-2009, 14:02
|
|
|
Panowie, poszukuje synchronizatory do skrzyni biegów (manualna) od 3000gt. a dokładnie ich wymiary i jakieś foto. jak wyglądają, chodzi Mi o to że podobno pasują do F28 Getrag do której nie ma części na rynku.
Jeżeli można wiedzieć ile było typów tych skrzyń do GTO, i czy synchro na 1 i 2 bieg były takie same, a 3,4,5 ewentualnie 6 były różne od 1,2
Czy synchronizatory składały się z 3 części na jeden bieg?
Po prostu interesuje mnie wszystko na ten temat.
Jeżeli nie chcecie opisywać tego na forum podaje e-mail (artj@vp.pl)
Z góry dziękuje za zainteresowanie i odpowiedzi |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 21-10-2009, 20:11
|
|
|
www.3sx.com
www.supercarengineering.com
tutaj napewno jest to czego szukasz... |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
artj
Nowy Forumowicz
Auto: Calibra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Paź 2009 Posty: 3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 21-10-2009, 22:37
|
|
|
Dzięki slawekpurc tylko czy dostanie to w Polsce czy trzeba zamawiać za granicą?
A i jeszcze jedno jakie oznaczenia są tych skrzyń |
|
|
|
 |
|
|