Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Kmer
21-12-2009, 19:32
MITSUBISHI GALANT SPORT, 2.0GDI Sulechów
Autor Wiadomość
HRISTOF 
Nowy Forumowicz


Auto: Honda Civic 93
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 17
Skąd: Jarosław
Wysłany: 22-10-2009, 19:27   MITSUBISHI GALANT SPORT, 2.0GDI Sulechów

Witam trafiło mi się w ręce ogłoszenie.

Co możecie powiedzie o tym aucie.

http://moto.allegro.pl/it...prowadzony.html



Kod:
Opis
Rok produkcji (1900 - 2100):     1999
Przebieg (km):     183000
Pojemność silnika (cm3):     1997
Moc silnika (KM):     150
Skrzynia biegów:     Manualna
Rodzaj paliwa:     Benzyna
   
Typ:     Sedan/Limuzyna
Liczba drzwi:     4/5
Kolor:     Srebrny
Stan:     Używany
Uszkodzony:     Nie
Wyposażenie     ABS, Alufelgi, Autoalarm, Centralny zamek, Elektryczne lusterka, Elektryczne szyby, Immobilizer, Klimatyzacja, Lakier metallic, Poduszka powietrzna, Radio+CD, Tempomat, Wspomaganie kierownicy
Informacje dodatkowe     Bezwypadkowy, Pierwszy właściciel, Serwisowany w ASO, Sprowadzony

SAMOCHÓD ŚWIEŻO SPROWADZONY Z ZAGRANICY, DOKŁADNIE ZE SZWECJI, AUTO PRZYJECHAŁO DO NASZEGO KRAJU NA KOŁACH NA ORYGINALNYCH SZWECKICH NUMERACH I POSIADA AKTUALNE UBEZPIECZENIE OC, CZYLI MOŻNA SIĘ NIM SWOBODNIE PORUSZAĆ PO NASZYCH DROGACH. AUTO JEST BARDZO ŁADNIE UTRZYMANE, ZADBANE, BEZ ŻADNYCH USZKODZEŃ I ZNISZCZEŃ, SILNIK BARDZO ŁADNIE PRACUJE, ZAWIESZENIE BARDZO DOBRZE, PRAKTYCZNIE TYLKO SIADAĆ I JECHAĆ.ŚREDNIE SPALANIE OK. 8 LITRÓW NA 100 KILOMETRÓW. KOSZTY REJESTRACJI OK. 1000ZŁ.
WYPOSAŻENIE:
-KLIMATRONIK,
-ABS,
-CZTERY PODUSZKI POWIETRZNE,
-TEMPOMAT,
-RADIO CD,
-ELEKTRYCZNIE REGULOWANE SZYBY I LUSTERKA,
-CENTRALNY ZAMEK,
-ALARM,
-ALUMINIOWE FELGI,
-KSIĄŻKA SERWISOWA.
NUMER KONTAKTOWY: 880 575 767.


Auto ładne tylko co wy o tym sądzicie bo słyszałem że te GDI to nasza polska chrzczona benzyna potrafi zabić.

[ Dodano: 22-10-2009, 19:28 ]
zdjęcie mi sie nie dodało :?
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 22-10-2009, 20:42   

witam ze zdjęć nie widać nic niepokojącego kosz rejestracji będzie to około 2500zł chyba że sprzedający już zrobił jakieś opłaty co do silnika GDI to nie martw się benzyną na wodzie to i v6 nie pojedzie , to temat mocno przesadzony i utrzymanie tego silnika nie jest wcale droższe od innych silników w galu więc jak nie musisz zawsze być pierwszy na zielonym lub zakladać LPG to wybór jak najlepszy
 
 
 
Kmer 
Mitsumaniak
Arek


Auto: EA5W 2,5 V6 24 SE Automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 921
Skąd: Jawor
Wysłany: 22-10-2009, 20:50   

Jak GDI to 2.4 z tą mocą 150KM
Zwróć uwagę na zdjęcie nr 4 lekki kameleon,błotnik inny kolor,drzwi inny i tył auta inny,a także zdjęcie nr 2 błotnik wydaje się w innym odcieniu,a także chyba zderzak z przodu.Także wydaje mi się ze nie był tak do końca bezwypadkowy,jeżeli jest to motor 2.4 GDI to oplata rejestracyjna na pewno nie wyniesie 1000zl,bo więcej samej akcyzy zapłacisz.

radek79 napisał/a:
to temat mocno przesadzony i utrzymanie tego silnika nie jest wcale droższe od innych silników w galu

Z tym się nie zgodzę co mówisz ale ze nie mam aż takiego doświadczenia odnośnie GDI to polecam koledze zapytanie się Barteka,on ma bardzo dużą wiedzę na temat tego silnika,i co rusz naprawia forumowiczom rożne podzespoły.
 
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 22-10-2009, 22:03   

witam co do przypuszczeń kolegi KMERA czy auto było malowane sprawdza się po grubości rantów malowanych elementów przelakierowań na uszczelki czy lakier jest śliski czy chrupowaty jak skorka pomarańczy itp. i na żywo ja bym się bał po zdjęciach pisać czy jakiś element był prawdopodobnie uszkodzony bo dla mnie to raczej gra światła i cieni niż takie partactwo lakiernika jako posiadacz już szóstego gala to obecnie jest to już trzecie GDI to więcej problemów jest przez niedouczonych mechaników którzy myślą że GDI to dizel niż winy silnika ale ostateczna decyzja należy do kupującego
 
 
 
Kmer 
Mitsumaniak
Arek


Auto: EA5W 2,5 V6 24 SE Automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 921
Skąd: Jawor
Wysłany: 22-10-2009, 23:05   

radek79, Ja nigdy nie twierdze ze auto było bite na 100%,mogły być tylko ryski i ktoś przelakierował,albo tak jak mówisz gra świateł,po to jest tez ten temat założony żeby każdy się wypowiedział co wedle niego mu się nie podoba w danym aucie,na co zainteresowany,ma zwrócić uwagę,ale co do zdjęcia nr 4 gra świateł raczej się nie tyczy moim zdaniem,ale to jest tylko moje zdanie i zawsze się mogę mylić.

Co do GDI jedni je chwalą inni nie,dlatego polecam HRISTOFowi rozmowę z Bartek bo na temat GDI ma naprawdę sporą wiedzę,połączoną z doświadczeniem.
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 23-10-2009, 00:06   

Wg. mnie auto jest koloru "Hamilton Silver" ale błotnik od strony kierowcy jest "Sattelite Silver" oraz drzwi (przód i tył) od strony pasażera w "Sattelite Silver". To raczej nie gra światłocienia.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 23-10-2009, 08:10   

gratuluje oka koledzy ja muszę z bliska dopiero wiem co i jak
 
 
 
tucci 
Mitsumaniak
TWIERDZA WROCLAW


Auto: EA5A '01
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 883
Skąd: DW
Wysłany: 23-10-2009, 10:24   

A zdjecie no6 wyraznie wskazuje na podgrzewne siedzenia choc tapicerka welurowa, takze mit obalony co do wyjatku skorka<-->podgrzewane
_________________
alteri vivas oportet, si vis tibi vivere
HISTORIA GALICJUSZA
OfLS-DonKnutrix
 
 
Kmer 
Mitsumaniak
Arek


Auto: EA5W 2,5 V6 24 SE Automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 921
Skąd: Jawor
Wysłany: 23-10-2009, 10:30   

tucci napisał/a:
A zdjęcie no6 wyraźnie wskazuje na podgrzewane siedzenia choć tapicerka welurowa, także mit obalony co do wyjątku skorka<-->podgrzewane

David obalanie mitów to raczej nie w tym temacie ;)
 
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 23-10-2009, 14:33   

tucci napisał/a:
takze mit obalony co do wyjatku skorka<-->podgrzewane


Ja mam welur i mam ogrzewanie. Także szwedzka wersja.

Sprawdziłem i:
- przebieg jest ori, ostatni zarejestrowany 2009-02-24 jest 176984
- produkcja 1998.12
- trochę więcej szczegółów o wyposażeniu
P42 : UNDER PROTECTOR

C15 : ANTI-SKID BRAKE CONTROL SYSTEM
VC3 : AIR BAG (DRIVER,SIDE)

R48 : AIR FILTER
TYF : AIR BAG + OTHER OPTION

TN6 : AIR BAG + OTHER OPTION
TW5 : AIR BAG + A/C + OTHER OPTION

TX9 : AIR FILTER + AUTO A/C
D42 : AUTO SPEED CONTROL (= CRUISE CONTROL)

N30 : W/STRIP FOR C/ZONE
V84 : KEY LESS ENTRY

TQB : CONTROL HARNESS (2 OPTION)
K31 : SEAT HEATER

TQE : SEAT HEATER + AIR BAG
X27 : SWEDEN SPEC

J52 : SPEAKER
B96 : SPECIAL MAKE 60-TIRE + AL/WHL

AK2 : SELF LEVELING SHOCK ABSORBER
SHM : OTHER OPTION

TMB : OTHER OPTION COMBINATION
Q92 : DAY TIME RUNNING LIGHT

Q40 : FOG LAMP
R09 : FULL AUTO A/C

TK1 : FULL AUTO A/C + WOOD PRINT PNL
Q56 : HEADLAMP WASHER (JET TYPE)

@EN : PACKAGE FOR NORDIC EUROPE
P20 : MUD GUARD (BUILT IN TYPE)

M37 : WOOD PRINT PANEL
TKR : AL/WHL + ABS

T02 : CRU/CONT + DRL
SD8 : CRU/CONT + HL/WSHR

TN2 : DRL + FOG LAMP
SS7 : HL/WSHR + A/C

SCL : HL/WSHR + DRL
Wychodzi, że ma nivomaty z tyłu :)

Sama akcyza wyjdzie ponad 2000 zł. Jak przerejestrowywałem swojego miesiąc temu to na rocznik 1998 było trochę poniżej 2tys.

Co do jazdy na tych blachach to poproś o jakieś papiery z ubezpieczeniem.
Na chwilę obecną auto ma status Avställd (od sierpnia 2009) co znaczy, że nie można się nim poruszać po drogach.

EDIT: Oczywiście jest to silnik 2,4 GDI a nie 2,0.
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
HRISTOF 
Nowy Forumowicz


Auto: Honda Civic 93
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 17
Skąd: Jarosław
Wysłany: 23-10-2009, 16:58   

auto mi sie podoba ale z tego co piszecie odnosnie oplat wynika ze gostek lekko przegiął ehh
podoba mi sie jescze jedno auto co prawda kombi ale ładne

http://allegro.pl/item789...jestrowany.html

Co wy o tym sadzicie, zdjecia sie wydaja dobrej jakosci
 
 
Kmer 
Mitsumaniak
Arek


Auto: EA5W 2,5 V6 24 SE Automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 921
Skąd: Jawor
Wysłany: 23-10-2009, 17:20   

Auto prezentuje się ładnie,szkoda ze jest bez klimy,wizualnie zmieniony troszkę,białe kierunki przód,oraz grill w kolorze nadwozia,z mankamentów to co się rzuca w oczy to tylni zderzak z prawej strony,złe spasowany,i widać przy klapie ze jest chyba pęknięty,brak oznaczeń na klapie,możliwe ze jest to wersja już poliftowa,bo zaciski z przodu są chyba już 2 tłoczkowe o ile dobrze widzę.
 
 
 
HRISTOF 
Nowy Forumowicz


Auto: Honda Civic 93
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 17
Skąd: Jarosław
Wysłany: 23-10-2009, 19:55   

myślałem że wszystkie galanty maja klimę a tu róg.., co prawda honda civic to moje drugie auto ale również bez klimy, także nie jest to problem dla mnie. Ale fajnie by było mieć ten bajer ułatwiający życie. Co do zderzaka też przyuważyłem. Interesuje mnie zaskakująca dobra jakość lakieru. Nie jestem aż takim specjalistą ale czy z tych zdjęć wynika możne ze był klepnięty i poprawiali lakier na całości od razu?? Czy po prostu odświeżali lakier??
 
 
Kmer 
Mitsumaniak
Arek


Auto: EA5W 2,5 V6 24 SE Automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 921
Skąd: Jawor
Wysłany: 23-10-2009, 20:03   

HRISTOF, poza tym zderzaczkiem wszystko wygląda OK,tego czy był malowany czy tez nie ciężko stwierdzić,poproś o numer VIN może po numerze lakieru się coś wyjaśni.Ja pierwszy raz widzę Gala w takim lakierze.
 
 
 
pplmr012 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA5A '02 U88
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2007
Posty: 175
Skąd: Piotrków Trybunalski
  Wysłany: 23-10-2009, 20:22   

Witam,
Auto do którego należą "blachy" ALZ800, miało już sześciu właścicieli :)
Tutaj szczegóły:

Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.