Tuning 4g64 |
Autor |
Wiadomość |
Zeb [Usunięty]
|
Wysłany: 06-08-2006, 17:46 Tuning 4g64
|
|
|
Witajcie Bracia!I znowu przybywam po porade szczerze mowiac mam dosyc mojego zmulonego silnika po ostatnich wyscigach na cwierc mili dostalem baty nawet od civica 1.5.Wiec postanowilem cos z tym zrobic.I tu przejde do konkretow potrzebuje info gdzie jak i za ile zrobic tuning silnika mojego gdi.Najlepiej na dolnym slasku ale to nie regula.Interesuje mnie wzrost mocy o 100KM czyli razem min 250KM!!!Moze wiecie cos na temat jakiegos dobrego czipa lub czegos w tym stylu co pozwoli mi na profesjonalne zastosowanie w moim EA.Interesuja mnie strony warsztaty i sklepy oferujace tego typu uslugi.Z gory dzieki |
|
|
|
 |
arturro [Usunięty]
|
Wysłany: 06-08-2006, 18:02
|
|
|
100KM w gore taniej bedzie zmienic auto
co do warsztatow to przeciez startujesz w 1/4mili wiec wiesz na biezaco kto jest najlepszy, wystarczy zerknac na tablice wynikow. |
|
|
|
 |
Zeb [Usunięty]
|
Wysłany: 06-08-2006, 19:42
|
|
|
dzieki Arturro szalenie mi pomogles,tego wlasnie oczekiwalem |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 06-08-2006, 22:55
|
|
|
ZEB 4G64 jest nierozwojowy. Pomyśl nad swapem na 4G63 tyle że przy 250KM będziesz miał problem z paleniem kapcia. Jak chcesz szybki samochód - najprościej będzie kupić. Takie jest moje zdanie. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
swees
Mitsumaniak
Auto: Volvo V60 CC T5 2018
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 27 Lip 2006 Posty: 145 Skąd: PL
|
Wysłany: 06-08-2006, 23:57
|
|
|
250KM - wypadałoby mieć już napęd na cztery koła...
zgadzam się z Hubertem, może kup vr4 - w wyścigach na 1/4 nie ma znaczenia strona kierownicy .
pozdr |
|
|
|
 |
arturro [Usunięty]
|
Wysłany: 07-08-2006, 00:03
|
|
|
Zeb napisał/a: | dzieki Arturro szalenie mi pomogles,tego wlasnie oczekiwalem |
ale zaraz o co chodzi? napisales ze chcesz dodatkowe 100KM z gdi wiec ci odpisalem ze jest to a'wykonalne finansowo ale jesli sie uprzesz podwoic wartosc swego samochodu to mozesz wybrac warsztat ktory najlepiej sie na tym zna, a ktory jest najlepszy - ten co wygrywa.
potem bierzesz piec (lub ile sobie chcesz) pierwszych z tabeli i wybierasz.
nikt na forum nie napisze tobie ktory zaklad najlepiej "doda" 100KM do twego gdi bo nikogo tutaj takiego nie ma kto by to wczesniej zrobil.
zreszta zaloze sie ze gdybys poszedl do jakiegos zakladu i powiedzial ze chcesz wygrywac galem gdi 1/4 to uslyszalbys: "zmien auto" - bo chyba takie sa twoje intencje, wygrywac 1/4? |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 07-08-2006, 09:20
|
|
|
Najlepszym rozwiązaniem bedzie zmiana auta na mocniejsze ale dalej mitsu chodzi mi tu o Galanta lub jak kto woli Legnum w wersji VR-4
Takim autkiem z pewnością bys dokopał co niektórym moc silnika to 280 KM
Sam szukałem kiedyś takiego autka, jednak jest bardzo ciężko trafić na wersję z kierownicą po naszej stronie
Kiedyś sprzedawał jeden estończyk egzemplarz z kierą po naszej stronie za około 12 tys Euro, rok 97'
zobacz foto
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
maniakowy [Usunięty]
|
Wysłany: 07-08-2006, 10:38
|
|
|
ja tez chce takiego Miska |
|
|
|
 |
arturro [Usunięty]
|
Wysłany: 07-08-2006, 10:41
|
|
|
nie zdziwilbym sie gdyby ten z EST byl przerabiany z UK na EUR. |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 07-08-2006, 12:00
|
|
|
arturro napisał/a: | nie zdziwilbym sie gdyby ten z EST byl przerabiany z UK na EUR. | jest to możliwe
W razie czego zawsze można sprawdzić VIN on prawde powie
pozdro
edit: Kiedyś spotałem sie z EC5A w USA z kierą po naszej stronie |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
Ostatnio zmieniony przez roch_27 13-09-2006, 14:12, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
swees
Mitsumaniak
Auto: Volvo V60 CC T5 2018
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 27 Lip 2006 Posty: 145 Skąd: PL
|
Wysłany: 07-08-2006, 22:14
|
|
|
vr4 (EA) z kierownicą po lewej stronie to tylko przeróbki, na rynku us nie było tych wersji (były E3 vr4). ja raczej stawiałbym na import z japonii z dwóch względów:
- przednie lampy zintegrowane z kierunkami
- na klapie miejsce na małą tablicę
pozdr |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 07-08-2006, 22:19
|
|
|
Cytat: | jest to możliwe jednak zdarzają się nieliczne egzemplarze z kierownicą po naszej stronie. |
no zobaczymy moze bedzie jedno w klubie ja nic nie wiem |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
spawalski [Usunięty]
|
|
|
|
 |
shovel [Usunięty]
|
Wysłany: 08-08-2006, 00:27
|
|
|
ech w ogóle galantem na ćwierć mili to jest idiotyzm. pomijając 2 VR-4 E39A ŻADEN galant nie zszedł poniżej 10s /1/4 mili -> włącznie z EA.
jeden z tych E39 był do sprzedania niedawno za 20 tyś dolców. miał 9,86 na ćwiarę i coś ok 800 koni + nitro. drugi ma 9,97 o ile się nie myle moc też ok. 800 koni.
najmocniejsze VR-4 EA na które trafiłem miało 700 koni z nitro i wykręcało niecałe 11s.
EVO, impreza, albo skyline... jesli się bawić profi.
jak nie profi - kupić CRX'a za 5 tysięcy, władować 15 tyś w silnik i będziesz miał autko walące regularniie czasy ok. 12s...
co do trakcji na jednej osi: miałem 200 koni na FWD. fajnie się paliło kapcia. ale normalna jazda to katorga + przy przyspieszaniu na pełnym bucie możesz być pewny że spali Ci kapcia przy zmianach biegu... |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 08-08-2006, 09:47
|
|
|
Jest jeden EA VR-4 w klubie - ktoś w GB sobie takowego kupił i już dawno temu się na MKP chwalił.
Edit - te modele były TYLKO RHD, spotkany LHD to ZAWSZE przekładka. |
|
|
|
 |
|