 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CJ4A 1.6] brak ssania |
Autor |
Wiadomość |
romi
Nowy Forumowicz
Auto: colt 1,6 1996
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2009 Posty: 2 Skąd: strzegom
|
Wysłany: 24-10-2009, 11:50 [CJ4A 1.6] brak ssania
|
|
|
witam Wszystkich.Jestem świeży na forum.Mam pytankodo fachwców od coltów.
Kupiłem córce colcika z silnikiem 1,6 16V z 96r.i brak jest ssania automatycznego,
był wpinany do kompa i wyskoczyło przpływomierz gdy go wymieniłem(używka)
wyskoczyła sonda.Po wymianie na nową,komputer jej nie widział a silnik przerywał
gasł i nie było ssania na zimnym.sondę zwróciłem do reklamacji,kupiłem nową.Komp pokazywał jakieś ślady(na wyższych obr.).Kolega od kompa zamontował stary przpływomierz,silnik pracuje teraz jak malina(troszkę ma za wysokie obr.na gorąco jakieś lekko ponad 1000)al nie ma ssania Jaki gadżet odpowiada za to ssanie???
Ale się rozpisałem,ale może ktoś pomoże!!! |
Ostatnio zmieniony przez Marcin-Krak 18-11-2009, 18:48, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Pexu
Mitsumaniak
Auto: Colt 1.3 | 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Sty 2009 Posty: 1267 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-10-2009, 12:11
|
|
|
romi napisał/a: | gasł i nie było ssania na zimnym |
Zacznij od regulacji zaworów, jeżeli jeszcze nie była robiona. |
_________________ 7,60/100
 |
|
|
|
 |
romi
Nowy Forumowicz
Auto: colt 1,6 1996
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2009 Posty: 2 Skąd: strzegom
|
Wysłany: 26-10-2009, 13:48
|
|
|
Witam, jeśli chodzi o regulacje zaworów to była robiona.Wykluczam zawory,a to dlatego że silnik pracuje równo i cicho i ma moc.Tylko wkurza mnie brak ssania na zimnym Czujnik temperatury wydaje mi się O.K(wskazywał dobrze po podpięciu do kompa).A może ktoś wie jak działa silniczek krokowy? Bo zauważyłem że jest on przykręcony do obudowy kolektora ssącego w sąsiedztwie jest jakiś ogrzewacz powietrza czy cuś(idą do tego rurki z chłodzenia)może to daje jakieś info do krokowego Za pomoc byłbym wdzięczny. |
|
|
|
 |
harpagan
Mitsumaniak Jaśnie Wielmożny Pan

Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy Dołączył: 30 Wrz 2005 Posty: 2470 Skąd: wawrzyszewowo
|
Wysłany: 26-10-2009, 14:15
|
|
|
Krokowy to dobry trop, na poczatek sprawdz uzwojenia.
Cytat: |
....silniczek ma wyprowadzenia:
1 2 3
4 5 6
uzwojenia sprawdzisz omomierzem wg schematu:
1-2
2-3
4-5
5-6
Pomiedzy tymi parami musi byc opor ok. 30 ohm...
1-3
4-6
Pomiedzy tymi parami musi byc opor ok. 60 ohm...
|
|
_________________ Frankenstein CC5A 4x4
 |
|
|
|
 |
|
|