Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CJ4A 1.6] brak ssania
Autor Wiadomość
romi 
Nowy Forumowicz

Auto: colt 1,6 1996
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 2
Skąd: strzegom
Wysłany: 24-10-2009, 11:50   [CJ4A 1.6] brak ssania

witam Wszystkich.Jestem świeży na forum.Mam pytankodo fachwców od coltów.
Kupiłem córce colcika z silnikiem 1,6 16V z 96r.i brak jest ssania automatycznego,
był wpinany do kompa i wyskoczyło przpływomierz gdy go wymieniłem(używka)
wyskoczyła sonda.Po wymianie na nową,komputer jej nie widział a silnik przerywał
gasł i nie było ssania na zimnym.sondę zwróciłem do reklamacji,kupiłem nową.Komp pokazywał jakieś ślady(na wyższych obr.).Kolega od kompa zamontował stary przpływomierz,silnik pracuje teraz jak malina(troszkę ma za wysokie obr.na gorąco jakieś lekko ponad 1000)al nie ma ssania :cry: Jaki gadżet odpowiada za to ssanie???
Ale się rozpisałem,ale może ktoś pomoże!!!
Ostatnio zmieniony przez Marcin-Krak 18-11-2009, 18:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Pexu 
Mitsumaniak

Auto: Colt 1.3 | 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 1267
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-10-2009, 12:11   

romi napisał/a:
gasł i nie było ssania na zimnym

Zacznij od regulacji zaworów, jeżeli jeszcze nie była robiona.
_________________
7,60/100
 
 
 
romi 
Nowy Forumowicz

Auto: colt 1,6 1996
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 2
Skąd: strzegom
Wysłany: 26-10-2009, 13:48   

Witam, jeśli chodzi o regulacje zaworów to była robiona.Wykluczam zawory,a to dlatego że silnik pracuje równo i cicho i ma moc.Tylko wkurza mnie brak ssania na zimnym :evil: Czujnik temperatury wydaje mi się O.K(wskazywał dobrze po podpięciu do kompa).A może ktoś wie jak działa silniczek krokowy? Bo zauważyłem że jest on przykręcony do obudowy kolektora ssącego w sąsiedztwie jest jakiś ogrzewacz powietrza czy cuś(idą do tego rurki z chłodzenia)może to daje jakieś info do krokowego :?: :occasion5: Za pomoc byłbym wdzięczny.
 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 26-10-2009, 14:15   

Krokowy to dobry trop, na poczatek sprawdz uzwojenia.

Cytat:

....silniczek ma wyprowadzenia:
1 2 3
4 5 6

uzwojenia sprawdzisz omomierzem wg schematu:
1-2
2-3
4-5
5-6
Pomiedzy tymi parami musi byc opor ok. 30 ohm...
1-3
4-6
Pomiedzy tymi parami musi byc opor ok. 60 ohm...
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.