Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] rozszczelnienie katalizatora
Autor Wiadomość
gpm72 
Forumowicz

Auto: colt 1,6 16v
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 72
Skąd: LBN
Wysłany: 24-10-2009, 20:23   [CA4A 1.6] rozszczelnienie katalizatora

Witam dziś zauważyłem jakby mi katalizator się otworzył oto zdjęcia :




i tutaj pojawia się moje pytanie da się to jakoś naprawić czy trzeba kupić nowy (ta druga opcja raczej nie jest wskazana bo to wielki koszt) a może strumiennica albo jak mam płacić 800zł za katalizator to może jakiś tłumik sportowy albo cały układ przelotowy co o tym myślicie ??
Ostatnio zmieniony przez karolgt 27-10-2009, 11:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
4g63colt
[Usunięty]

Wysłany: 24-10-2009, 20:50   

Zaklepac i zaspawac.
 
 
gpm72 
Forumowicz

Auto: colt 1,6 16v
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 72
Skąd: LBN
Wysłany: 25-10-2009, 10:47   

a to rozszzelnienie ma ma wpływu na osiągi silnika (spalanie moc )??
 
 
gpm72 
Forumowicz

Auto: colt 1,6 16v
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 72
Skąd: LBN
Wysłany: 25-10-2009, 13:48   

chyba jest to tylko osłona ale nie jestem pewien a jeśli wstawię taką rurkę zamiast kata czy to będzie miało wpływ na osiągi czy dostanę przegląd z takim czymś ?? i czy może to być rurka o takiej samej średnicy bo mam taką z kwasówki
 
 
lipa40 
Forumowicz


Auto: Space Runner 1.8 16v `94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 561
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 25-10-2009, 14:08   

gpm72 napisał/a:
jest to tylko osłona


zrób jak radzi 4g63colt, i narazie nie kombinuj :)
_________________
 
 
gpm72 
Forumowicz

Auto: colt 1,6 16v
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 72
Skąd: LBN
Wysłany: 25-10-2009, 18:14   

dzięki za pomoc
 
 
j-rules 
Mitsumaniak
devil inside


Auto: Lancer 93 sedan GLXi 1.6 4g92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1422
Skąd: Tarnów
Wysłany: 25-10-2009, 18:25   

Zdaje sie ze samochody od 95 roku produkcji musza miec katalizator, wiec jesli masz starszy to rurka spokojnie przeglad przejdzie. Sam bym sobie wycial kata..
_________________
Najpierw ty popracujesz a ja odpoczne, pozniej na odwrót, ja odpoczne a ty popracujesz
 
 
 
Muri 
Forumowicz
Żółtodziób

Auto: Colt 1.6 '93
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 45
Skąd: Bytom
Wysłany: 25-10-2009, 19:14   

Z przeglądem może być problem bez katalizatora, auto powinno się odetkać po wycięciu, ale nie spodziewaj się przyrostu o 80% :P Co najwyżej 2-3 procent.


Pozdro
 
 
COLTER80
[Usunięty]

Wysłany: 25-10-2009, 20:10   

Gdyby wycięcie kata dawało w całym zakresie 2-3% to nikt by z nim nie jeździł.

Idąc tym tropem w aucie 200KM wycięcie kata daje przyrost 4-6KM,
chyba nie jest tak kolorowo.
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 26-10-2009, 00:18   

j-rules napisał/a:
Zdaje sie ze samochody od 95 roku produkcji musza miec katalizator, wiec jesli masz starszy to rurka spokojnie przeglad przejdzie.

jasne jak jest wbity w dowodzie to ma być... Inna sprawa ze nieraz wogole tego nie sprawdzaja...
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
adamovicius
[Usunięty]

Wysłany: 26-10-2009, 21:28   

Nie polecam wstawiania rurki zamiast kata.Jest mega głośno i nieprzyjemnie sie tak jezdzi,chyba ,że ktoś lubi udawać, że ma sportowe auto.
Nie hałasuje ci bardziej z taka szparą?Ja bym to zaspawał i po problemie.
 
 
lukaszpl 
Mitsumaniak
..::Grim Reaper::..


Auto: Carisma GDI LX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 178
Skąd: LDZ
Wysłany: 26-10-2009, 22:44   

Nie wiem czy wiesz ale 1.6 113KM potrafi zawstydzić sporo mocniejszych aut :wink: :twisted:
A co do tego kata to chyba rozeszła się tylko osłona, jeżeli puściła by cała pucha to byłoby praktycznie tak jak bez wydechu ... masakra.
Najlepiej zaspawać :idea:
_________________
Carisma GDI LX '98 125KM - srebrna strzała
Colt GLXi 1.6 16V '95 113KM - biały miś R.I.P. :(

 
 
 
adamovicius
[Usunięty]

Wysłany: 26-10-2009, 23:01   

lukaszpl napisał/a:
Nie wiem czy wiesz ale 1.6 113KM potrafi zawstydzić sporo mocniejszych aut :wink: :twisted:

Wiem,bez wydechu generującego 120 dB też to potrafi.
 
 
Romano 
Nowy Forumowicz
Naprawiacz amator

Auto: Passat B5 1.9 TDI AFN
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 28
Skąd: Wrocław
Wysłany: 28-10-2009, 11:14   

gpm72 jak chcesz to mam do sprzedania katalizator do 1.6 16V. Szkoda mi go zanosić do skupu bo tlumikarz powiedział, że jest w bardzo dobrym stanie i lepiej go sprzedać żeby komuś posłużył. Ja go wyciąłem bo mi było za cicho :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.