| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| Zakup Miśka. Lepiej VR-4 czy MR? |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | andrzej5   Nowy Forumowicz
 
 Auto: 3000 vr4 93r
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 24 Cze 2009
 Posty: 26
 Skąd: Gdynia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20-09-2009, 16:14 |   
 |  
               | 
 |  
               | Wybieram się w przyszłym tygodniu obejrzeć VR-4.  W związku z tym  mam  kilka  pytań bo  to  mój  pierwszy  misiek  i mam nadzieję  ostatni (nie  rozsypie się  po  miesiącu ) o ile kupię   hehehee.....
 silnik odróżnię (dzięki Wam za to
  ), po numerach VIN tez dojdę co to... ale chodzi mi o to :
 1 Active aero - po włączeniu  w pozycję  manual  powinno  działać na  postoju  tak ??
 2 4WS  sprawdzę na podnośniku. powinno  działać tak?
 3 zawieszenie????   na  postoju  po  przełączeniu  będzie  czuć  różnicę??
 reszta  chyba  typowo  jak  w  innych  autach??
 i  jeszcze  pytanie  -  sprzęgło.  W  zwykłych  autach - IV, 1,5k obroty, ręczny  puszczam sprzęgło i powinien zgasnąć (chyba ze ręczny do d...  albo  sprzęgło  się  ślizga) czy w VR4 biorąc  pod  uwagę  dużo  większą  moc  też  tak  się  zachowa??  czy  jednak  ma  prawo  ruszyć??  oczywiście  zakładając że ręczny jest  ok
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | slawekpurc   Forumowicz
 
  
 Auto: 3000gt vr4 1g
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 10 razy
 Dołączył: 14 Paź 2008
 Posty: 238
 Skąd: wroclaw
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23-09-2009, 18:41 |   
 |  
               | 
 |  
               | 1.active aero powinien dzialac na postoju. sprawdz przod (wysuwa sie spod spodu) oraz tyl, ale to mozna zobaczyc z auta. 2. sprzeglo. ja wymienilem swoje sprzeglo kiedy bylo w 100% zdrowe. najlepiej jesli masz mozliwosc sprawdzenia go pod obciazeniem. 2ka do oporu , lub wysoki bieg ok 3-3,5 powinienes miec max doladowanie. Jesli sie nie slizga wiec raczej OK. napewno to wyczujesz
 3. mnie dopadla awaria amorow oraz swozni- z tym ze to u mnie wynika z dynamicznej jazdy na twardych sprezynach oraz wroclawskich dziurach. amory przod. przejedz wolno przez taki maly /ostry prog zwalniajacy i zobacz jak odbiaj przod a jak tyl.. to tak na szybko mozna zobaczyc. ja mam oryginalny tyl (dobry) a przod juz zepsuty jakis zamiennik.
 dodatkowo z tego ci sie dowiedzialem z opini innych swoznie czesto potrafia pasc, niestety z tego co wiem to trzeba caly wahacz wymienic - czyt.koszta.
 
 [ Dodano: 23-09-2009, 22:19 ]
 co do 4ws to faktycznie mozna to sprawdzic na podnosniku, gdzies na youtubie byl taki krotki filmik jak sie kola skrecaja. powyzej 60km/h zdaje sie o 1,5 stopnia.
 
 ja prawde mowiac nigdy nie sprawdzalem czy to u mnie dziala, wydaje mi sie jednak ze dziala bo auto dosc przyjemnie jezdzi wlasnie po rondach i szybkich zakretach.
 
 a co do reszty z vr4... no coz tak sie przekonalem po ponad rocznym posiadaniu tego auta ze duzo moze ale nie musi sie popsuc. w sumie misiek jak kazdy inny ktorego mialem.
 jak zawsze duzo zalezy od tego jak bylo auto traktowane. nie sztuka zajechac kazde auto.
 z waazniejszych rzeczy ktore lubia sie psuc ( ja wymienilem na czas) to glowny walek skrzyni biegow lub tuleja w reduktorze w ktora wchodzi ten walek ze skrzyni. zwlaszcza jesli masz skrzynie od vr4 91-92 rok (18 splinowa), wlasnie tamtedy jest przekazywany caly naped na tylna os. starty ze swiatel itp..u mnie ten walek byl juz lekko zuzyty, a okazalo sie to przy okazji wymiany sprzegla.
 jesli ten walek (zabki ) szlag trafi to masz VCU praktycznie usmazona a koszt nowej to pare ladnych setek $$$
 
 nie wiem czy ten misiek ktorego bedziesz ogladal ma zainstalowany jakis dodatkowy wskaznik doladowania ,ale chociaz na seryjnym zobacz jak sie zachowuje i czy przypadkiem nie spada  doladowanie powyzej 5000-5500 obrotow.
 auto powinno ladnie wbijac biegi, twardo ale bez zgrzytu
 |  
				| _________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
 galant 1998 2,5 V6 24v
 mondeo st220  2003.
 aktualnie 3000gt vr4
   
 modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
 
 zainstalowane na 0.7 bara
 2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
 AEM reg.paliwa
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | andrzej5   Nowy Forumowicz
 
 Auto: 3000 vr4 93r
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 24 Cze 2009
 Posty: 26
 Skąd: Gdynia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24-09-2009, 21:18 |   
 |  
               | 
 |  
               | heh...   znajomy litwin  dzwonił  do sprzedającego...   "tak,  jest  turbo,  napęd  na  4  koła.....   super auto......" Zrobiłem więc wycieczkę  (hehe... służbowo, bez kosztów)  niestety po numerze VIN  okazało  się - wersja  amerykańska  Z11
   
 http://auto.plius.lt/skel...00_gt/id-504599
 
 szukam wiec dalej....
   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Daro   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Carisma I
 Kraj/Country: Belgium
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 29 Lis 2008
 Posty: 208
 Skąd: Stara Miłosna
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25-09-2009, 12:43 |   
 |  
               | 
 |  
               | W sumie wiesz, mogles go po prostu poprosic o ten VIN, to nie musialbys jechac na ta Litwe |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | andrzej5   Nowy Forumowicz
 
 Auto: 3000 vr4 93r
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 24 Cze 2009
 Posty: 26
 Skąd: Gdynia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25-09-2009, 22:11 |   
 |  
               | 
 |  
               | taaa....  ale  nie  szło  wytłumaczyć  znajomemu,  który  trochę  gada  po  polsku  o  jaki  numer  mi  chodzi  to  kazałem  mu  się  spytać  czy  ma  turbo  i  napęd  na  4  koła.  Tamten  powiedział ze ma....  dopiero  na  miejscu  w  Kownie  wytłumaczyłem  o  jaki  numer  chodzi..     nie  jechałem  już  do  Wilna  oglądać.  Chociaż  fakt, tego  się  spodziewałem...  cena  byłaby  zbyt  atrakcyjna... A  ogólnie wycieczka  była  fajna...  z  kuzynem,  służbowym  autem, noclegi na fakturę  , Pytałem się o kilka innych.   To samo..
  Ogólnie to jakaś paranoja - połowa  właścicieli SL uważa ze ma 286 koni...  u nas  też..  Dzwoniłem  zapytać o auto  z Chojnic..  sympatyczny gość...  tylko przekonany, że  auto bez turbin ma  286 KM,  a  te  z  turbinami  mają  320 .... Trudno  szukam  dalej....
   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | n3000   Mitsumaniak
 
  
 Auto: 3000GT TT VR4,  ECLIPSE SPYDER
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 26 razy
 Dołączył: 30 Mar 2008
 Posty: 496
 Skąd: Goleniów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26-09-2009, 08:42 |   
 |  
               | 
 |  
               | Nie trzeba nawet vin widać na pierwszy rzut oka że to SL po jednotłoczkowym przednim zacisku hamulcowym, manualnej klimatyzacji i po braku napisu TWIN TURBO na czarnym plastiku z boku. Druga sprawa to taki body kit to wiejski tuning, strasznie psuje wygląd auta normalnie batmobil hehe. |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | andrzej5   Nowy Forumowicz
 
 Auto: 3000 vr4 93r
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 24 Cze 2009
 Posty: 26
 Skąd: Gdynia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26-09-2009, 10:40 |   
 |  
               | 
 |  
               | hehe..  dzięki 3000  znowu się czegoś  dowiedziałem.  A ten body-kit tez mi się nie bardzo widział, ale uznałem, że można to w przyszłości  zlikwidować. |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | slawekpurc   Forumowicz
 
  
 Auto: 3000gt vr4 1g
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 10 razy
 Dołączył: 14 Paź 2008
 Posty: 238
 Skąd: wroclaw
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27-09-2009, 10:08 |   
 |  
               | 
 |  
               | witam odnosnie bodykitow.. gdzie ja moge cos zrobic na zamowienie? glownie chodzi mi o maske np z wlokna lub jakis fajniejszy zdezak z wieksza iloscia wlotow powietrza.
 jest pare fajny rzeczy np z firmy cianci.. ale przesylka zabija caly zakup bo wszystko w US.
 gabarytowo sa to niestey duze rzeczy.
 |  
				| _________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
 galant 1998 2,5 V6 24v
 mondeo st220  2003.
 aktualnie 3000gt vr4
   
 modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
 
 zainstalowane na 0.7 bara
 2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
 AEM reg.paliwa
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | adaśko   Mitsumaniak
 
 Auto: Chevrolet Cruze 2.0 163KM
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 11 razy
 Dołączył: 12 Lis 2008
 Posty: 590
 Skąd: bielsk podlaski
 
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | n3000   Mitsumaniak
 
  
 Auto: 3000GT TT VR4,  ECLIPSE SPYDER
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 26 razy
 Dołączył: 30 Mar 2008
 Posty: 496
 Skąd: Goleniów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28-09-2009, 06:56 |   
 |  
               | 
 |  
               | adaśko tu jest mowa o 3000gt vr4 a nie o galancie. |  
				| _________________ www.3000gt-forum.cba.pl
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | behemot   Forumowicz
 bubu
 
  
 Auto: pajero 2
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 27 Cze 2009
 Posty: 88
 Skąd: Dolnośląskie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-10-2009, 22:01 |   
 |  
               | 
 |  
               | http://www.autoscout24.it...px?id=166522995 Czyż ten nie jest
  piękny 
 [ Dodano: 09-10-2009, 23:02 ]
 Jestem posiadaczem pajero Przegladam forum i widze ze misię bardzo zaczyna podobac to co wam
 
 [ Dodano: 09-10-2009, 23:08 ]
 Tylko cóś dziwnie tani
 |  
				| _________________ Stokrotka
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Krystian990   Forumowicz
 
  
 Auto: 3000GT SL `96r manual
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 5 razy
 Dołączył: 23 Cze 2009
 Posty: 172
 Skąd: Dłużec
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26-10-2009, 22:05 |   
 |  
               | 
 |  
               | Panowie w tym tygodniu w sobotę lub niedzielę lecę na gliwice obejżeć Miśka. http://allegro.pl/item788...to_3000_gt.html Wiem, że to kiedyś był RHD. Dzwoniłem, gadałem z gościem podobno dobry stan, nowe hamulce, wszystkie wskaźniki i inne drobiazgi działają, silnik i skrzynia podobno zdrowe... Lakierek oraz wnętrze się wydają utrzymane dlatego mnie bardzo korci aby obejżeć to autko i jeśli by było faktycznie w tak dobrym stanie to oczywiście kupić:D Tylko teraz mam sprawę czy znalazł by się ktoś w pobliżu drogi olkusz-gliwice (oczywiście możliwy nawet dosyć spora zmiana kursu) abym podskoczył po kogoś kto miał lub ma miśka, zna się trochę na tym i mógł jechać ze mną obejżeć ten egzeplaż. |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |