Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: lukasz12
12-12-2009, 17:31
łożysko tylniego koła
Autor Wiadomość
pol165256
[Usunięty]

Wysłany: 19-10-2009, 21:25   łożysko tylniego koła

Witam, przymierzam się do wymiany łożyska koła tylnego, jak juz zdąrzyłem zauważyć, nie można go chyba nigdzie dostać bez piasty.
i teraz pytanie czy cos takiego bedzie pasowało??
http://moto.allegro.pl/it...nte_okazja.html
Moja sigma to 1992 automat dohc no i niby 4ws, znaczy mam kontrolke 4ws:) ale czy to działą to nie wiem:)
czy jest jakas roznica pomiedzy piastą z sigmy zwykłej a tą z skrętną tylną osią?

a może ktoś ma sprawną używke w bdb stanie na sprzedaż?]

Pozdrawiam Artur
 
 
kosior1975
[Usunięty]

Wysłany: 19-10-2009, 22:11   

pol165256, to co przedstawiasz z aukcji to są dokładnie te łożyska co potrzebujesz i nie ma różnicy po miedzy 4ws a zwykłą tylna osią a co do używanego łożyska to odradzam prawie każde auto ma narobione po przy najmniej 200 000 km i gdy takie używane łożysko zdejmie się (jest dobre) i założy ponownie to może nagle okazać się ze po przejechaniu 500 km zacznie szumieć i się rozsypie takie rzeczy eksploatacyjne to tylko nowe
 
 
u157 
Mitsumaniak


Auto: Galant E 33, EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 344
Skąd: Złotów
Wysłany: 19-10-2009, 22:29   

Dzwoń do Japaneze na pewno poprawnie dobierze piastę i może będzie miał dobry zamiennik w dobrej cenie. Nie warto bawić się w jakieś używane.
_________________
E33 1991
EA5W 1997
 
 
pol165256
[Usunięty]

Wysłany: 19-10-2009, 22:33   

dziękuję Panowie za pomoc:)
o używke pytałem tylko w wypadku gdyby te od 4ws się różniło i było ciężko dostępne lub cholernie drogie:)
więc jutro zadzwonie do Japaneze i zobacze co ciekawego mi wynajdzie:)

[ Dodano: 23-10-2009, 14:56 ]
hmm więc kupiłem piaste z tej aukcji http://moto.allegro.pl/it...nte_okazja.html ,
jako że jestem laikiem w dziedzinie mechaniki, a z mechanikiem bede sie widzial dopiero w przyszlym tygodniu, to chciałbym zapytać czy powinno tak być że moja piasta( ta którą kupiłem) ma 4 śruby, a przecież koła w sigmie są na 5, bo o ile dobrze rozumuje to na te śruby się przykręca koło, więc moge sobię tą piaste wsadzić w :butthead: czy poprostu źle rozumuje:)
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 23-10-2009, 15:21   

w opisie aukcji jest napisane obok zdjecia ze jest to tylko zdjecie pogladowe a nie zdjecie sprzedawanego przedmiotu
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
pol165256
[Usunięty]

Wysłany: 23-10-2009, 15:28   

ja już tą piastę mam w domu no i ona ma 4 śruby, czyli nie bedzie pasowac?
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 23-10-2009, 15:34   

No to w takim razie lipa...no nie ma szans. Regulamin zabrania pisania słów obraźliwych ale co ten sprzedawca (...) odstawia. Choć widzę w opisie samochodów ze sigma to 3.0 turbo diesel więc mozna sie spodziewać wszystkiego...

Piast do Sigmy są dostępne w IC - oznaczenie H25015. Cena około 300 zł.
Co ciekawe zdjęcie na aukcji przedstawia piastę własnie taką jak ta z Intercarsu...
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
pol165256
[Usunięty]

Wysłany: 23-10-2009, 15:48   

a co ciekawsze oznaczenie na piascie tez sie zgadza jest H25015... więc być moze to nie wina sprzedawcy,
dzwoniłem już do niego i mówil że musiała zajśc jakaś pomyłka i podałem mu dane, zaraz ma oddzwonić, mówił że przyślą nową piaste a tą dam kurierowi...
zobaczymy co powie jak oddzwoni, bo numer sie zgadza...

[ Dodano: 23-10-2009, 16:06 ]
no więc wyślą nową - dobrą ( mam nadzieje) a tą złą dam kurierowi
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 23-10-2009, 17:27   

No to dziwna sprawa, miejmy nadzieje że przyślą ta własciwą :)
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
kosior1975
[Usunięty]

Wysłany: 23-10-2009, 18:42   

lukasz12, w IC bardzo czesto maja zle skatalogowane niektore czesci a wiekszosc zdjeci to np zdjecia poglądowe
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 23-10-2009, 20:11   

Tak, wiem o tym ale na fotkach z IC wyglądaja jak trzeba - być może ktoś włozył coś zupełnie innego do pudełka. Ostatnio mi kolega sworznie CTR brał to jeden dostał rozpakowany w woreczeku i nie był śruby i tej osłony.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Slaw 
Forumowicz
Śmigma


Auto: Sigma 3.0 V6 24v 93r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 343
Skąd: Suwałki
Wysłany: 25-10-2009, 15:50   

Łożyska nie psują się bez powodu,głównie od wpadnięcia w dziurę lub innych zdarzeń albo od wilgoci.W każdym razie można wstawić używkę i jezdzic długo i spokojnie lub wstawiać podróbki i zmieniać co raz,to tak jak z tarczami hamulcowymi.Pozdro
 
 
 
Zajc3w 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 801
Skąd: Londyn
Wysłany: 25-10-2009, 18:33   

Slaw napisał/a:
Łożyska nie psują się bez powodu,głównie od wpadnięcia w dziurę lub innych zdarzeń albo od wilgoci.W każdym razie można wstawić używkę i jezdzic długo i spokojnie lub wstawiać podróbki i zmieniać co raz,to tak jak z tarczami hamulcowymi.Pozdro


Łożyska maja swoja żywotność, 300tyś km to bardzo dużo dla łożysk nawet na idealnie równych drogach.
_________________
Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana
 
 
 
kosior1975
[Usunięty]

Wysłany: 25-10-2009, 19:35   

Slaw, łożysk używanych się nie zakłada!!!! a to co jest w sklepach oferowane to nie są podróbki no chyba ze według ciebie KOYO czy NTK to podróbki
 
 
Slaw 
Forumowicz
Śmigma


Auto: Sigma 3.0 V6 24v 93r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 343
Skąd: Suwałki
Wysłany: 27-10-2009, 18:01   

Łożyska są zazwyczaj dożywotnie a jeśli chodzi o używane to wiele części wstawia się się takie bo nowe są drogie.Te akurat które wymieniłeś są dobre ale są i zamienniki,natomiast z tyłu są piasty a nie nie same łożyska więc demontaż i montaż ponowny nie są w stanie ich zepsuć no chyba że piasta jest zniszczona przed demontażem .Takie jest moje sprawdzone zdanie.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.