Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
sprzęgło 4g63 8v
Autor Wiadomość
JaneczekJ
[Usunięty]

Wysłany: 08-08-2006, 20:30   sprzęgło 4g63 8v

W Galusiu E-33, 91'padło mi sprzęgło{nie wysprzęglał do końca}.Rozebrałem okazało się że zużył się gumowy odbojnik w tarczy,wypadła blaszka i zablokowała docisk. Łożysko i docisk były w niezłym stanie więc kupiłem tarcze NKK NIPPON CLUTCH złożyłem i było OK.
Po przejechaniu ok.200km samochód stanął-hol warstat tarcza rozpadła się na nitach sprężynki wysypały się.Zawiozłem to do sklepu trochę pomarudzili ale spisali protokół reklamacyjny i kazali czekać 2 tyg.na odpowiedż producenta.Abym mógł dalej jeżdzić musiałem kupić drugą tarczę a za tą oddadzą mi kasę?
Niestety tarcza tej samej firmy i po tygodniu też się rozpadła.
Czy można popełnić błąd przy mątażu,
-jaką tarczę kupić żeby była dobra,
-jakie są zasady reklamacji{mam paragon i opakowanie} w sklepie chcieli fakturę z warsztatu-czy to konieczne?
Proszę o pomoc Janek.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24316
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 08-08-2006, 20:38   Re: sprzęgło 4g63 8v

JaneczekJ napisał/a:
-jaką tarczę kupić żeby była dobra,

Daikin
i wymienić też docisk, bo może tarczę zryrać
 
 
efedrynka
[Usunięty]

Wysłany: 08-08-2006, 21:23   

czesc.
zmienilam tarcze w tym samym galancie 4g63 88r. 2.0 sohc. tylko ze nie moge dokladnie wyregulowac cisnienia. odpowietrzone jest sprzeglo. lapie prawie idealnie ,ale trzeba wcisnac pedal naprawde do konca zeby skrzynia chodzila bez zgrzytu. co z tym zrobic.kiedys lapalo w 3/4 pedala...i naprawde chodzilo ok. dodam ze tarcza sprzegla byla nieco mniejsza ta nowa(choc katalogowo pasuje) .. zmienieone bylo tarcza wraz z dociskiem. komplet.
jak to mozna wyregulowac?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24316
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 08-08-2006, 22:05   

jest regulacja - na popychaczu pompki sprzęgła
 
 
swees 
Mitsumaniak

Auto: Volvo V60 CC T5 2018
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 145
Skąd: PL
Wysłany: 09-08-2006, 00:22   

Janeczek, mało prawdopodobne, żeby to byłą wina tarczy skoro dwie się posypały. coś musisz miec z dociskiem...

w EA5 założyłem tarczę nippona z dociskiem daikina i jest wszystko w porządku.

pozdr
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.