Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E54A 2.0 V6] problem z olejem
Autor Wiadomość
sekiwc 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 94
Skąd: Polska
Wysłany: 25-10-2009, 16:25   [E54A 2.0 V6] problem z olejem

witam co moze byc przyczyna dosyc czestego dolewania oleju co jakies 2 tyg. musze dolac bo mi kontrolka sie zaswieca i jest ponizej minimum, leje olej shell 10W40 pół syntetyk. i tak na marginesie co oznacza TCL-OFF i TRACE-OFF
 
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 26-10-2009, 09:43   

sekiwc napisał/a:
na marginesie co oznacza TCL-OFF i TRACE-OFF

Masz >>>TU<<< albo:
TCL-OFF (wyłączenie) aby wyłączyć musisz przyciskać aż przejdzie przez SLIP i TRACE wtedy zapali się lampka TCL-OFF i wyłączona automatycznie praca TRACE(opóżnia samochód w przesuwaniu się do przodu)
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 26-10-2009, 12:24   

Z tym olejem to najpierw zwróć uwagę, czy nie zostawiasz plam na parkingu, jeżeli trzymasz samochód w garażu, to połóż pod silnik kawał tektury i będzie jasne. Jeżeli wycieków nie ma, to sprawdź jak tam z silnikiem (możesz też zdjąć górne osłony rozrządu i zobaczyć czy pasek nie jest tłusty - wskazywałoby to na zużyte uszczelniacze na wale/wałkach). Przy odpalaniu zwróć uwagę na to czy zakopci, czy na rozgrzanym silniku, na wolnych obrotach kopci - to mogą być zużyte uszczelniacze zaworowe. Jeżeli kopci cały czas to pierścienie...
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 26-10-2009, 12:44   

Mozesz tez sprawdzic kompresje na cylindrach i w ten sposob dowiesz sie jw jakim stanie jest silnik Twojego autka.
Jezeli znika duzo oleju to prawdopodobnie pierścienie tłokowe nie działają jak trzeba i olej jest spalany, co można zauważyć po brudnym czarnym, oleistym i lepiącym syfem w środku wydechu.
Także i uszczelniacze trzonków zaworów mogą być już zużyte, a bardziej, przegrzane i zwęglone, przez co olej ucieka po trzonkach do wydechu i może też do dolotu.
Jeśli silnik kopci na biało to oznacza, że ciecz chłodząca przenika do komór spalania, czego powodem może być uszkodzona uszczelka pod głowicą.
Jeśli z wydechu wydostaje się oleisty, śmierdzący dwusuwem dym, to uszkodzone moga byc pierścienie na tłokach i już po prostu nie trzymają...
Sprawdź też, czy nie ubywa cieczy chłodzącej oraz czy nie ma ona oleistych zanieczyszczeń.
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
sekiwc 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 94
Skąd: Polska
Wysłany: 27-10-2009, 11:05   

jest troche pomyslow, ale ok zobczymy, czy to cos z tego, zastanawia mnie to czy nie jest przyczyna ze tak napisze ostre dawanie w pedal, nigdy nie mialem takiej mocy pod maska i nie jezdze 50 ;P
 
 
 
jarekrk 
Mitsumaniak


Auto: E46 323
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 376
Skąd: KRK
Wysłany: 27-10-2009, 12:44   

a nie zostawiasz przypadkiem za sobą niebieskiej chmury dymu jak mu dajesz do pieca?

z tą mocą to też nie przesadzaj nie jest to żadna wyścigówka :doubt:
_________________
jednak po 3 galantach kolei znów na RWD
 
 
sekiwc 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 94
Skąd: Polska
Wysłany: 27-10-2009, 22:50   

bez przesady jakby kopcil to bym tu sie nie wyglupial piszac co mu jest
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.