 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Klatka bezpieczenstwa |
Autor |
Wiadomość |
dylirzans [Usunięty]
|
Wysłany: 09-08-2006, 06:43 Klatka bezpieczenstwa
|
|
|
I tutaj chcialbym uslyszec opinie o klatce bezpieczenstwa i czy warto ja montowac ??
Chcialbym sie tez dowiedziec czy jest mozliwosc montazu klatki do EVO bez utraty tylniej kanapy i bagaznika ??
Ile kosztuje montaz takiej klatki??
Ile ona wazy ?? |
|
|
|
 |
TNT
Mitsumaniak

Auto: Toyota AYGO
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Cze 2005 Posty: 980 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 09-08-2006, 09:41
|
|
|
Co do klatki to jest pare waznych rzeczy po pierwsze czy masz zamiar jezdzic wyczynowo czy tylko normalnie na codzien? Jesli auto ma byc do rajdow musi miec homologacje, mozna zamontowac taka klatke ze pozostanie kanapa i jakis bagaznik ale to juz nie bedzie pelnowartosciowa klatka. Mialem zamontowana klatke w Maluchu tam ona miala istotne znaczenie ze wzgledu na specyfike auta i 5 * Euro byla jednak zamontowana tk ze byly rowniez tylne fotele. Info co do specyfikacji poszukaj na stronach firm szykujacych auta do wyscigow i rajdow. |
_________________ Zmieniają się auta ale klub zostanie zawsze ten sam - MITSUMANIAKI.Carisma-TNT
Eclipse-TNT
Hania-TNT
Pomóż komuś Ty, ktoś pomoże Tobie - Mitsumaniaki Assistance |
|
|
|
 |
polsaler
moderator mitsumaniak tropiciel faszystów

Auto: Subaru Impreza MY05
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 430 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 09-08-2006, 11:00
|
|
|
montaż porządnej klatki wymaga demontażu tylnych siedzeń !!! Koszt klatki ( porządnej ) do Lancera EVO wacha się w okolicach 8000 pln . Oczywiście można wspawać sobie parę rur imitujących klatkę za bardzo małe pieniążki i w tym przypadku pozostawić tylną kanapę ( ale po co ???)
A teraz najważniejsze :
JAZDA AUTEM Z KLATKĄ BEZ PASÓW SZELKOWYCH I KASKU NA GŁOWIE TO BARDZOOO NIEBEZPIECZNA ZABAWA !!!!!!! JEST DUŻA SZANSA ŻE W PRZYPADKU "DACHA" KLATKA ZAMIAST CIĘ CHRONIĆ - PO PROSTU CIĘ ZABIJE !!!!!!!!!!!!
Wyobraż sobie kontakt Twojej czaszki ze splotem metalowych rur podczas dachowania i powinno dać Ci to wiele do myślenia
Pozdrawiam |
_________________ LUBLIN RULEZ !!!!
GG - 10191984
KOHAM WAS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
L.U.K.S. SQUAD
 |
|
|
|
 |
WJR [Usunięty]
|
Wysłany: 09-08-2006, 11:07
|
|
|
Ze względu na twoje bezpeiczeństwo stanowczo odradzam klatkę na ulicę (do jazdy na codzień).
zgodnie z tym co napisał mój przedmówca, klatka bez szelek i kasku to śmiercionosne narzędzie.
ja w chwili obecnej przebudowuję EVO i robie wszystko zgodnie z prawidłami GR. N, ale bez klatki, ponieważ mam zamiar kiedyś wrócić do stanu oryginalnego (co przy okazji wspawania klatki jest już utrudnione) i nie chcą jeździś non stop w kasku.
pozdrawiam
WJR |
|
|
|
 |
|
|