 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
CLIP 3G GTS - prośba o pomoc |
Autor |
Wiadomość |
troublemaker
Nowy Forumowicz
Auto: rydwan ognia
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Paź 2009 Posty: 3 Skąd: Mocotoov
|
Wysłany: 30-10-2009, 14:19 CLIP 3G GTS - prośba o pomoc
|
|
|
Witam wszystkich serdecznie.
Nie ukrywam, że potrzebuję porady a Wasza wiedza i doświadczebnie mogą tu być bezcenne
Jak już wspomnialem w powitaniu przymierzam sie do Clipa 3G GTS - only manual
Proble polega na tym, że komplentnie nie znam tego samochodu - jakoś tak z przeglądu autek mi wyszło.
Potzrebuję sprawnie przemieszczające się - dużo w trasie - nie za male auto o sporym silniku, który nie będzie się katował przy większych prędkościach przelotowych. Do tego ma mieć "wylook" i choć w miarę być bezawaryjne...
Padlo na Clipa 3G GTS... Podpowiedzcie czy slusznie
Zaznaczam, ze nie szukam wozu na wyścigi, ostre upalanie i takie tam - emocje już oswoilem poza tym jak mnie jeszcze najdzie to kupię albo zbuduję coś takiego jak kasa pozwoli ale jako drugie auto... Chwilow potrzebuję sprawnego środka transportu.
Obecnie powożę (nie wiem czy bana nie dostanę jak się przyznam...) ... subaru impreza WRX zdłubanym na 280 kuca ale... auto się średnio lub wcale nadaje na moje użytkowanie... Generalnie w związku z dużą dłubanką jest problematyczne i cholernie drogie w utrzymaniu (zużycie na poziomie 18 l. jest powszechne w mieście...). Ze wstydem przyznaję że jak kupowałem to nie zdefiniowałem potzreb swoich ponieważ dużo jeżdżę wozem w trasach w tym służbowo.
Podpowodzcie proszę jak to z Clipem wygląda. Będę wdzięczny za każdą choćby bardzo subiektyną opinię i ocenę. Poza tym jak już wspominalem będę zobowiązany za kontakt od posiadaczy takiego wozu z Wawy i okolic...
Może jakiś link co do specyfikacji, awaryjności, kosztów utrzymania...
Z góry dziękuję za KAŻDE info. Będę zobowiazany i postaram się zrewanżować.
Pozdrawoiam,
Darek vel troublemaker |
_________________ >>> GET WILD <<< |
|
|
|
 |
Bartek3g
Forumowicz Już mgr inż. :)
Auto: Eclipse GTS - 3g 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Sty 2009 Posty: 216 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 30-10-2009, 18:22
|
|
|
troublemaker napisał/a: | Padlo na Clipa 3G GTS... Podpowiedzcie czy slusznie | Najsluszniej
w odpowiedzi na Twojego posta powinienem napisc "jest fajne" bo nie zadales zadnego konkretnego pytania. Postaram sie jednak cos od siebie bo sam jestem od ponad roku szczesliwym uzytkownikiem
Pierwsze primo: spalanie.
Miasto 11-13, w zaleznosci od miasta. W krakowie bierze mi 13 srednio, jezdzac krotkie dystanse gdzie mam walniety termostat i sie nagrzewa dlugo. bardzo duzo w korkach i nie ruszam jak emeryt
raz mialem okres miedzy tankowaniami, co sobie liczylem i akurat tak sie skaldalo, ze jezdzilem duzo w porach gdzie ruch jest normalny i lyknal mi 11,5 litra. Tak to jest realne. Przy upalaniu od swiatel do swiatel 15 litrow.
Trasa. Zakopianka w normalny sposob, jak ktos zna to wie jak wyglada, jak nei zna to powiem ze kreta, sporo wyprzedzania ostrego zeby sie zmiescic i sa odcinki gdzie mozna pocisnac szybciej. Srednio 9,2-9,5 litra.
Na trasie Krakow - Wawa w nocy zjadl mi ok 7,5 litra i jest to graniczna wartosc ponizej ktorej nie da sie zejsc.
Jak bedziesz jezdzic po naszych kochanych drogach to mozesz liczyc spalanie rzedu 9-10 na trasie.
Troche inaczej jest z autostrada ;/ teraz jechalem w nocy na lotnisko w 4 osoby i bagaznik pelny i zjadl mi 13 litrow, przy predkosci (na ucho, zeby admini nie slyszeli bo bedzie draka) 160. Sporo. Tylko nie jestem pewien czy problemem takiego spalania nie jest walniety termostat ktory sie nei domyka i silnik sie nie dogrzal odpowiednio, ale raczej nie. Generalnie powyzej 120-130 rosnie znacznie spalanie
Spalanie ofkorz zalezy od wielu czynnikow, a glownym jest kondycja autka. Tak prawde powiedziawszy auto ma taki zapas mocy, ze nie bedzie roznicy duzej w spalaniu jesli co swiatla but w podloge do 4-5 tysiecy, lub normalne ruszanie z ruchem i ciagniecie do 3 tysiecy.
Co do eksploatacji to jest ok. Czesci sa tanie, ale liczyc sie trzeba tylko z tym, ze nei wszystko jest dostepne od reki. Trzeba sciagac z USA. Oczywiscie wszystko jest ale w ASO a tam sa chore ceny i czasem trzeba czekac pare dni. Tak orientacyjnie ceny:
Tylni wahacz poprzeczny z USA ok 220pln (zalezy od kursu)
Przedni wahacz ok 600 pln z USA (Ori), w polce zamiennik Yamato ok 500pln, HS 160pln , w ASO chyba 1500pln
uszczelka pod glowice 250pln w ASO
Tyl klocki EBC green stuff 225pln
przednia szyba 650pln allegro, z 2500 ASO
termostat 45pln (wlasnie kupilem)
filtr oleju w ASO 120pln, dobry zamiennik 11pln
swieczki musisz wsadzic irydowe/platynowe NGK tylko i wylacznie ok 45-50pln sztuka, sztuk 6 wiadomo
lacznik stabilizatora przod 75pln zamiennik jakis dobry
czesci blacharskich jest troche na allegro i zazwyczaj nie sa drogie.
Generalnie autko sie nie psuje, choc ciezko Ci bedzie kupic 100% sprawne autko, jesli chcesz to chetnie sluze pomoca, a ze juz troche to auto poznalem to znam jego wszystkie slabe strony.
Nie wiem czy siedziales w 3g ale:
- silnik glosny, w kabinie glosno, ale jak sie zmienia dlugosc kolektora to dzwiek jest genialny. Genearlnie to jest mily halas
- slychac pracujaca skrzynie
- plastiki sa zenujace w srodku, trzeszcza jak samochod zjezdza z kraweznika itp
- lubi sobie podrdzewiec. Trzeba pamietac, ze to plynelo kontenerem przez ocean, wiec slona atmosfera robi swoje.
- kazdy manual sie sypie przy ok 90 tys, jakies lozysko grzechocze. Bede niebawem pierwszy ktory sie dowie ktore to,w kazdym badz razie przy kupnie sie tym nei zniechecaj bo predzej czy pozniej zacznie.
To tak na wstepie mimo paru wad to auto ma dusze i warto go kupic, bo nie kupi sie za te pieniadze auta z tego rocznika z takim silnikiem i takiego ladnego. |
|
|
|
 |
troublemaker
Nowy Forumowicz
Auto: rydwan ognia
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Paź 2009 Posty: 3 Skąd: Mocotoov
|
Wysłany: 31-10-2009, 10:04
|
|
|
Podziękował pięknie!
Pomimo, jak słusznie zauważyłeś, właściwie żadnego konkretnego pytania baaaardzo mi pomogłeś
Generalnie koszty eksploatacji o których wspomnialeś nie przerażają mnie po ty,m co przechodzę z subarakiem :/ Od sierpnia zmienilem wiskozę turbo i sprzęglo kompletne... Nie liczą sprzęgła pozostale rzeczy mi nie padną bo ich zwyczajnie w clipie nie ma
Do auta jestem przekonany właściwie na 100% - kwestia wcielenia w życie pomysłu
Na alledrogo.pl wisza dwa wozy które mnie zainteresowały. Pierwszy srebrny z Rzeszowa który mialem dzisiaj oglądać ale okazuje się, ze w rodzinne strony (Krosno) dotrę w piątek dopiero. Wygląda to tak:
http://moto.allegro.pl/it...ts_v6_3000.html
Przebieg malo realny podobnie jak bezwypadkowość ale carfax prawdę Ci powie No i kolor malo spektakularny (ciekawe ilu forumowiczom właśnie sie narazilem ale wygląda w tej kasie bardzo zachęcajkąco - nawet za bardzo... Może ktoś zna?
Drugi to już większy problem bo aż Gdańska ale za to "arcybiały" - taki bym lubil:
http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C10094301
Jeżeli ktoś kojarzy samochody odwdzięcze się za jakieś info - tego w Rzeszowie sam oblookam ale do Gdańska akurat mam kawałek i czasu niemal zero...
Jescze pytanko jedno. Wspomnialeś o termostacie. Od wczoraj grzebię po forum i widzę, że nie jest to odosobniony przypadek. Generalnie 3.0 ma jakieś problemy z temperaturą... Jak jest to powszechne i co jest najczęstszą przyczyną? Na co zwrócić uwagę?
Z góry dzięki i pozdrawiam.
W ramach podzięki - poza zwyklymi "ludzkimi" gestami służyć mogę wiedzą branżową tj. wszelką pomocą prawną. Polecam się
Darek vel troublemaker |
_________________ >>> GET WILD <<< |
|
|
|
 |
Bartek3g
Forumowicz Już mgr inż. :)
Auto: Eclipse GTS - 3g 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Sty 2009 Posty: 216 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 31-10-2009, 17:23
|
|
|
Pierwszy:
poci sie uszczelka pod klawiatura przedniej glowicy, malowane przednie nadkola oba, zderzak tez. Mozna domniemywac, ze mocno sie zgial nie ma zdjecia z tylu to Ci nie powiem czy mocno bity
drugi:
bity tak samo, przod caly malowany, brakuje przednich halogenow (250zl sztuka), tyl tez bity, przelozona klapa bagaznika od innego auta albo sam znaczek GT (ma byc GTS).
Brrrr a jednak nie...doszedlem do kolejnych zdjec i:
wnetrze jest przedliftowe czyli roczniki 2000-2002, zatem klapa nie bita tylna. Przod tak, tymbardziej, ze zderzak jest od poliftu przedni. Gruby wal, bo napisali, ze rocznik 2004. To teraz pytanie o co chodzi? Silnik tez od GT, uszczelka tez spocona.
Ogolnie bialy 3g to najladniejszy kolor, potem jest taki jak moj a potem cala reszta.
To sa troche inne 3.0 w eclipse i sigmie itp. Takie samo 3.0 siedzi w pajero sport i galancie najnowszym. No termostat lubi szwankowac, ale to jest tania czesc, wiec nie ma problemu. |
|
|
|
 |
ECLIPS [Usunięty]
|
Wysłany: 31-10-2009, 22:50
|
|
|
1 bity przodem( widac troche brzydko spasowany ,przebieg realny wersja gts
2 bity przodem i malowany zderzak tył, wersja gt a nie gts ,rocznik do ustalenia z vinu
najlepiej postaraj sie o nr.vin |
|
|
|
 |
|
|