Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kochajj
30-07-2006, 08:38
A jednak mozna LPG do GDI!!!!!
Autor Wiadomość
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 30-05-2006, 18:18   

na mkp ujawnil sie posiadacz cari gdi z lpg i twierdzi ze przejechal juz kilka tys km i jest zadowolony :-)
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10719
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 05-06-2006, 09:31   

NO własnie, podobno ma zrobione to tak ze cały czas dawkuje mu paliwo przez wtryskiwacze.... myslełem o tym ale dałem soebie spokoj,a teraz juz nie ma na czym eksperymentowac.
Pozdr
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 05-06-2006, 10:07   

Tyle, że ten gaz, arturro, nigdy mu sie nie zwróci, skoro zamiast 8 l benzyny na 100 km pali 3 l benzyny + 7,5 l gazu.... Czyli w paliwie różnica: 33.6 zł - (12.6 + 15.75) = 5.75 zł....

Sztuka dla sztuki, a przeglądy droższe, instalka też mniej jak 3500 nie kosztowała, świece często do wymiany, fajkocewki zagrożone....... Dla oszczędzania 5.75 na 100 km - nie warto..... (sama instalacja zwróci się po 60 869 km nie licząc kosztów pobocznych gazu......
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 05-06-2006, 13:05   

napisalem tego posta jako ciekawostke (bo to jest swego rodzaju ciekawostka) a nie ze popieram akcje zakladania gazu do samochodu (tym bardziej gdi).
a co do kosztow to tak jak bartek piszesz: sztuka dla sztuki :D
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 10-08-2006, 10:38   

gdi lpg

tak sie domyslam patrzac na wlew gazu ze jest to wlasnie ta instalacja podajaca troszke paliwa i reszte lpg, u nas nie montuje sie wlewu w blotnikach, a holandii taki wymog jakis maja bodajze stad te moje przypuszczenia
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10719
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 10-08-2006, 22:11   

Matejko, czy ty masz przypominacz na allegro?? hehe też ja wychaczyłem w pracy rano.
Oto zdjęcia komory silnika..... gościu mi przysłął
[img=http://img58.imagesh...z118va7.th.jpg]



Pozdrawiam
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Student 
Mitsumaniak

Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 2986
Skąd: Marki
Wysłany: 11-08-2006, 07:36   

Przedewszystkim tak zasyfionego silnika to dawno nie widziałem (nie dbasz o silnik nie dbasz o samochód :( ) dodatkowo są trzy rzeczy których ja nie mam:
1. Komputer do gazu przy akumulatorze z przekaźnikami
2. W lewym górnym rogu jakiś dozownik gazu lub coś podobnego sam nie wiem
3. W prawym górnym rogu 2-ie czarne skrzyneczki przykręcone do pasa czołowego komory silnika
_________________
Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.