Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
LPG w 3000GT
Autor Wiadomość
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 01-11-2009, 18:25   

Wogole porownywanie fabrycznych instalacji lpg czy innych to czegos co sie instaluje dodatkowo to chyba jaies nieporozumienie. Nie chce nikomu psuc humoru ale volvo v70 bifuel to jednak nie to samo co zagazowany ford escort z przebiegiem i nieprzystosowanym silnikiem do tego...
gaz nie pasuje do vr4 i tyle . nalezy sie z tym pogodzic.
mocne disle jak napisal kolega wyzej to tez wyrob "fabryczny" i tez porownanie tego do dolozonej instalacji do auta sprzed epoki ,z roku 1993 to chyba jakas parodia...
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 01-11-2009, 18:30   

Dolar2dolar etanol to alkohol nie gaz, to zupełnie inne paliwo niz lpg i moim zdaniem bardzo dobre temat znany od dawna więc nie wiem co próbujesz udowodnić, zchodzisz z tematu lpg w 3kgt na etanol, diesel itp to bez sensu.
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
Ostatnio zmieniony przez n3000 01-11-2009, 18:36, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 01-11-2009, 18:32   

|Dostosowanie do spalania etanolu
Najważniejszą modyfikacją silnika było przeprogramowanie jego systemu sterowania Trionic, tak aby działał on optymalnie, bez względu na bieżące proporcje paliw w baku. Dodatkowo jednostkę napędową zmodyfikowano pod kątem dostosowania do właściwości chemicznych etanolu. Paliwo E85 jest bardziej korozjo twórcze, a w procesie spalania powstaje więcej kwasów. Ponieważ etanol nie ma takich właściwości smarujących jak benzyna, zawory dolotowe i gniazda zaworów dolotowych i wylotowych zostały wykonane ze zmodyfikowanych stopów. Podobnie inne komponenty układu paliwowego, wliczając zbiornik paliwa z rurą wlewową, pompą, regulatorem ciśnienia oraz świece zapłonowe zostały odpowiednio zmienione.|


czy takie modyfikacje lub chociaz podobne mechaniczne robi kazdy przed zagazowaniem auta?. a potem pytania czemu glowiec musze robic i narzekania..a mialo byc tak tanio na gazie
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
Bartek3g 
Forumowicz
Już mgr inż. :)

Auto: Eclipse GTS - 3g 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 216
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-11-2009, 23:08   

Dobra Panowie bo herezje zaczynaja sie pojawiac. Nie ma wiekszej roznicy dla silnikow o obiegu otta czy beda zasilane benzyna, lpg czy etanolem. Kwestia zmiennych warunkow technologicznych.

Kolego, chcesz zakladac gaz do 3kgt? Zaloz. Najlepiej Landi Renzo Omegas, albo Prins'a. Nic innego, zadne stagi itp. Przekalkukuj sobie jedna jednak rzecz.

Co Cie wyjdzie tanie - robienie 40Mm rocznie na gazie, gdzie musisz doliczyc ze to sie sypnie zawiecha szybko, ponad 4 razy zmieniasz olej. TO nie jest nowe auto wiec licz sie z ciaglymi wydatkami eksploatacyjnymi. Czy moze taniej Cie wyjdzie kupienie za 10tys a3 w TDi do jazdy. Policz ile spalisz gazu oraz czesci eksploatacyjne i nieplanowene naprawy, a ile wydasz na paliwo w dieslu. Poza tym zmiesci Ci sie mala butla, podejrzewam, ze tylko 32litry w miejsce kola zapasowego. Po miescie zrobisz 100km? 150? Pamietajac ze wejdzie 27 litrow gazu tylko...ciagle tankowanie. Czasami oszczednosci sa tylko prowizoryczne.
 
 
tabek 
Forumowicz


Auto: 3000GT SL `92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2007
Posty: 97
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 02-11-2009, 11:35   

Popieram opcje dwoch aut, ja tak mam, jedyny minus to dwa razy do roku OC i przeglady ale jak nie jest to do placenia w jednym miesiacu to nie ma tragedii. Na paliwie sie nie traci bo albo sie jezdzi jednym albo drugim
 
 
 
Krystian990 
Forumowicz


Auto: 3000GT SL `96r manual
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 172
Skąd: Dłużec
Wysłany: 02-11-2009, 15:20   

Po I : Nie toleruję żadnych diesli i na pewno żadnego nie kupię. Po II. ja ten samochód chce kupić żeby nim jeździć a nie po to żeby stał w garażu i od czasu do czasu nim wyjechać. Nie wyobrażam sobie żeby w jednym garażu stał 3kGT, w drugim jakiś golf czy inny taki paść i miałbym wsiąść do golfa, a nie do 3kGT. Że wyjdzie trochę drożej to ja się z tym liczę.
 
 
 
Bartek3g 
Forumowicz
Już mgr inż. :)

Auto: Eclipse GTS - 3g 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 216
Skąd: Kraków
Wysłany: 02-11-2009, 15:58   

Krystian990, Landi renzo albo Prins. Jak wsadzisz cos innego to bedzie miec ciagle problemy. Gdzie butle chcesz wsadzic?
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 02-11-2009, 20:07   

krystian...3kgt do nie auto do jazdy po bulki na codzien ....
ja zrobilm w ostatnim roku moze 2500 km.... to auto dla przyjemnosci , jazdy w nocy kiedy nie ma korkow i ruchu, na weekendowe wypady...
oczywiscie mozna je uzywac na codzien , ale chcialbym cie zobaczyc po pol roku i 20 tys km jazdy po polsce....uwierz mi , zmienisz zdanie , a tak ze spytam z ciekawosci... bo masz zamiar dopiero kupic to auto . Czy ty kiedykolwiek siedziales w tym aucie lub prowadziles je?
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
Krystian990 
Forumowicz


Auto: 3000GT SL `96r manual
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 172
Skąd: Dłużec
Wysłany: 03-11-2009, 16:09   

Myślę butlę do bagażnika. Nie w koło. Potem będę robił małą zabudowę audio to ją może przy okazji zabuduję. Sławek, a jakie problemy mnie czekają przy jeździe na codzień?? Woziłem się jako kierowca w niedzielę i bardzo mi się podobało. Napewno bardziej komfortowy niż aktualnie mój matiz na sprężynach eibacha :P
 
 
 
Bartek3g 
Forumowicz
Już mgr inż. :)

Auto: Eclipse GTS - 3g 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 216
Skąd: Kraków
Wysłany: 03-11-2009, 20:36   

Krystian990, No bo to jest na trasie autko meczace. Fajnie jest swirowac na serpentynkach, ale na dluzsza mete to meczy. Ja mam eclipse z 3.0 V6 i po godzinie jazdy troche boli glowa, V'ka drze sie troche, do tego uklad wydechowy nie najcichszy. podejrzewam, ze w 3kgt podobnie. Do tego kazda dziurke czuc, kazda faldke na asfalcie, czasami jak w wesolym miasteczku. Na niektorych drogach trzeba zwalniac do zera zeby nie urwac czegos na dziurach. Bo auta szkoda, a zawieszka droga. itp
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 03-11-2009, 21:19   

akurat Vka nie ma tu nic do rzeczy , to tylko same plus za elastycznosc. galant 2,5 v6 to naprawde wygodne auto, cisza spokoj , tempomat, automat... w porownaniu do 3000gt to jak Sklasa.. i wcale nie przesadzam.
mondeo st220 kiedys wydawal mi sie twardy , agresywny , ladnie buczal tez vka..prawie 250 koni po czipie , ale ma tak zestrojona skrzynie biegow ze jadac 180-200 ma sie ok 4-5 tys obrotow. glosno. za to w porownaniu do 3000gt to wciaz mercedes tyle ze Eklasa...

3000gt nie jest wygodnym autem.kropka.
tak ma tempomat , tak na autostradze , tak zgadza sie jedzie sie fajnie tyle ze w POLSCE nie ma rownych drog.
Nawygodniejsza czesc czasu jaka spedzilem w 3000gt (nie najprzyjemniejsza!) to podroz po ladnych drogach z Wloch do Polski po jego zakupie , zaraz za czeska granica zaczal sie dramat....welcome to Poland

jest niewygodne, niekomfortowe, strach jezdzic po wroclawiu w obawie przed urawniem czegos z zawiechy, twardo jak w taczce...ale mam to wszystko w sumie w du** bo gdy przychodzi wieczor....22....24 ....i jest pusto na drogach lub jestes gzdies za miastem na ladnym kretym odcinku drogi...wtedy dopiero zaczynasz doceniac frajde jaka daje ten samochod. Wtedy wlasnie pojawia ci sie banan na twarzy i nagle zapominasz o wszystkich niedogonosciach, problemach technicznych , eksploatacji......
usmiechasz sie do pana z carrery 4s bo wiesz ze nie przegrasz ze startu spod swiatel:)
wiekszosc seryjnych evo czy byebye sti moze czuc sie zawstydzona....
a to wszystko w starym gracie z 1993roku...
wtedy...jest fajnie. LPG tu nie pasuje
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
Krystian990 
Forumowicz


Auto: 3000GT SL `96r manual
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 172
Skąd: Dłużec
Wysłany: 03-11-2009, 22:00   

A więc teraz jeżdżę matizem "przystosowanym do """sportowej""" jazdy" i mam jazdę na codzień z takimi problemami jak w 3kGT. Wstawiłem twarde sprężyny eibacha obniżające o 40mm. I teraz muszę wszędzie uważać. Nie dojadę kołem do krawężnika bo nawet przy niskim krawężniku zasadzę zderzakiem o krawężnik, zjeżdżając na poboczę czy do kogoś na plac muszę szukać miejsca w którym jest najmniejszy uskok asfaltu bo trę podwoziem po glebie. Sprężyny są tak twarde, że solidnie tłucze po plecach nawet mały kamyczek na drodze. Ma to swoje plusy. Na ładnej krętej drodze kolega golfem 1.9 TDI nie dał rady mnie dogonić. Nie raz wracam a szkoły czy jadę do sklepu po materiały lakiernicze to mam po drodze fajne serpentyny i escorty, astry itp nie są w stanie dotrzymać kroku matizowi. Układ wydechowy też mam "sport" W środku znacznie głośniej niż w tym Miśku co mam na oku. Jestem przyzwyczajony do takiej jazdy na codzień i gdybym chciał jeździć jak w kanapie to bym się rozglądał za jakimś galantem lub czymś w stylu citroena zx ale chce kupić 3kGT bo taki potrzebuję na codzień samochód i taką jazdę lubię. Też nie mieszkam w dużym mieście i w większości się wożę po na wpół pustych serpentynach. A co do tych światełek to przy LPG jest taki guziczek i jak chcesz mocno przycisnąć to przełączasz autko na benzyne i wszystko pasuje w 100%. Ale przy spokojnej jeździe gdy z silnika się wyciąga zaledwie kilka % mocy to dlaczego nie można jeździć za niecałą połowę ceny?
 
 
 
tabek 
Forumowicz


Auto: 3000GT SL `92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2007
Posty: 97
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 04-11-2009, 11:25   

krystian skoro jestes przekonany do swoich racji to poprostu kup 3000gt zagazuj je i tyle. Twoje pieniadze twoj samochod, twoja sprawa. Mysle ze wszyscy sie zgodza ze zyczymy ci milego uzytkowania i pociechy z nabytku.

a tak z innej beczki to nie porownuj prosze matiza "przystosowanego do szybkiej jazdy" - co kolwiek to znaczy do 3000gt bo mnie obrazasz, a nie wolno nikogo na forum obrazac :biggrin:
 
 
 
gryzon 
Nowy Forumowicz


Auto: 3000 GT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Mar 2009
Posty: 26
Skąd: Białystok
Wysłany: 04-11-2009, 11:58   

Siema panowie tak piszecie i piszecie to może i ja coś dodam od siebie gaz nie jest zły to fakt oszczędność na pewno, ale mając takie auto jak 3000GT jest nie na miejscu mówienie o oszczędnościach itp. Nie mam VR4 tylko jakiegoś tam zwykłego jeszcze SLa i mi szkoda poniżać te auto gazem nie jezdzę im na codzień bo te auto nawet w tej mojej wersji ma dawać wiele fanu z jazdy . Dlatego złotym środkiem jest posiadanie dwóch aut a właściwie jednego bo GT to jest niezwykłą zabawką do tych większych panów :D

Krystianie tak jak Matiz jest autem nie " tuningowalnym" tak 3000GT nie jest stworzone do gazu ale zrobisz jak zechcesz .
 
 
 
MATi1G 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 337
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 04-11-2009, 16:29   

Jak założysz lpg to po roku dwóch gniazda zaworowe powiedzą papa oraz inne elementy silnika... gaz można założyć ale to nie znaczy ze jest to dobra droga bo to żadna droga..

Porównanie matiza i 3kGT VR4 no to teraz dałeś czadu że boki zrywać normalnie... To tak jakbyś porównał Syrenke i Mercedesa , poza tym utrzymanie 3kGT VR4 jest strasznie drogie i tu nie chodzi o paliwo bo w miescie do 15L/100 da sie zejsc ale o czesci hamulce elementy zawieszenia a po takim lpg jak Ci silnik padnie to remont tani nie jest , jezeli juz chcesz 3kGT to kup sobie SL'a i ciesz sie jazda bez lpg,

Jest kultowe tak jak Starion,Eclipse Evo ,nie wiem czemu ale w Polsce jest jakaś dziwna mentalność że ludzie lpg by wsadzili do wszystkiego aby było taniej.
To jest japońskie ferrari lat 90' tak jak NSX ,Supra GTR33, niedługo zobaczymy Lambo i Ferrari z korkiem w zderzaku na światłach,

LPG możesz sobie założyć to Twoje auto i Twoja wola i Twój portfel
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.