 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EC5W 97-03] Legnum, Białystok |
Autor |
Wiadomość |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 01-11-2009, 22:34
|
|
|
Ten Galant stoi od poczatku lutego na otomoto, i nie moze sie sprzedac, na poczatku cena byla inna, doladniej nie pamietam, tak jak bisal wczesniej Bartek pierwsza sesja zdjeciowa byla zimowa, mam 3 znajomych co mieszkaja w Białymstoku i jeden mi nawet opowiadał jak niezły popis potrafi dać ten samochód, pewnie jakby dobrze poszukał to znalazby sie jakis material archiwalny na YT lub wrzuta.pl, dla mnie wniosek prosty jezeli tak dlugo nie moze sie sprzedac to albo auto naprawde jest zjezdzone, albo cena niedopowiednia do stanu, tak czy inaczej na jedno wychodzi gdzies tkwi bubel
[ Dodano: 01-11-2009, 22:41 ]
Edit
przy ogladaniu zdjec ponadto zwrocilem uwage na takie tandetne braki jak, nie przykrecony smok doprowadzajacy powietrze do komory filtra powietrza, brak uchytu mocujacego akumulator, auto jest troche brudne pod maska, wiem ze to tandety, ale na zywo napewno znajdzie sie wiele wiecej, najlepiejbyloby wziasc ze soba klucz do swiec i miernik kompresji, jezeli motor wyszedlby ok, to reszte da sie naprawic w racjonalnych kosztach, tak jak ta nieszczesna lampe przeciwmgielna na tylnym zderzaku, ktora u nas trzebabyloby przestawic na lewa strone
No i jeszcze te tarcze hamulcowe wygladajace jak na wykonczeniu albo po toczeniu, nie ma w nich blysku, same rysy. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
nabassu
Forumowicz

Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-11-2009, 01:07
|
|
|
http://demotywatory.pl/62764/Tam-nie-ma-s |
_________________ Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem". |
Ostatnio zmieniony przez Bartek 02-11-2009, 10:36, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Kmer
Mitsumaniak Arek

Auto: EA5W 2,5 V6 24 SE Automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 29 Cze 2008 Posty: 921 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 02-11-2009, 09:42
|
|
|
nabassu, nie hazia link |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 02-11-2009, 11:44
|
|
|
robertdg napisał/a: | ... najlepiejbyloby wziasc ze soba klucz do swiec i miernik kompresji... |
W warunkach polowych, przy zakupie auta, pomiar kompresji w 6A13TT... Zastanów się co piszesz. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 02-11-2009, 21:51
|
|
|
swinks_UK, wiem o czym piszesz, te 3 nieszczesne swieczki, do ktorych praktycznie nie ma wogole dostepu, ja tutaj nie twierdze ze rozbieralbym na srodku ulicy motor, choc w takim aucie najwazniejsza jest kondycja silnika i skrzyni, ja bym osobiscie nie chcial kupic kota w worku za ponad 20tys, do ktorego trzeba wlozyc drugie tyle, aby go przystosowac do LHD, a jakby sie mialo okazac ze silnik i skrzynia sie koncza , to dopiero porazka |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 03-11-2009, 14:36
|
|
|
Wiem...
Na szczęście 6A13TT to tak przedziwna konstrukcja, że albo działa bez zarzutu, albo zepsute na amen/kaplica. Żadnych niuansów, zero albo-albo.
To, o co martwić się należy to:
- turbiny i okolice
- a/t
- dyfry
- ayc
- elektryka.
Tak, że pomiar kompresji uważam za zbędny. Jeśli pali i chodzi równo, bez grzania się, to silnik na 99.9% jest OK. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 03-11-2009, 14:48
|
|
|
No to mozna jeszcze pojechac na hamownie sprawdzic czy ma faktycznie w granicach 280KM , sadze ze to lepszy pomysl niz grzebanie z pomiarem kompresji, dlaczego o rzeczach wlasciwych mysli sie zawsze na samym koncu? Glupek ze mnie, nie chcialem wprowadzac zamieszania, a sprawdzenie turbin to tez nie latwe zadanie, podsune przypadek z innej bajki, moj sasiad kupil wito, na serwisie zrobili mu pierwsze wymiany i tak jezdzil, rok pozniej poprosil mnie zebym mu pozmienial oleje i filtry, okazalo sie ze zle byla zlozona obudowa filtra powietrza, a smok doprowadzajacy powietrze do turbo nie mial opaski, oczywiscie zrobilem wszystko jak nalezy, powiedzialem mu o tym, uprzedzajac ze turbina pracujaca przez rok na lewym powietrzu niedlugo moze padnac, no i wykrakalem 5dni pozniej urwal sie wirnik kompresji , pisze o tym tylko dlatego ze wszystko moze byc OK a po przejechaniu nastu km moze sie cos zepsuc i nawet Alfa i Omega tego nie przewidza
[ Dodano: 03-11-2009, 14:52 ]
Edit
Po wymianie filtrow i cieczy sprawdzalem cisnienie doladowania, wynik db+
Ja to nazwe zlosliwoscia rzeczy martwych |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 03-11-2009, 17:43
|
|
|
Z hamownią nie jest tak slodko - to automat, więc wyniki z podwoziowej hamowni mogą służyć jako papier do podcierania tyłka jedynie.... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 03-11-2009, 18:32
|
|
|
Bartek, wiec w jaki sposob Japonce podaja moc silnika? Amerykance podaja dwie wartosci mocy silnika, jedna mierzona na samym silniku, druga mierzona na aucie. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
kochajj
Mitsumaniak

Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2024 Skąd: z daleka
|
Wysłany: 03-11-2009, 19:24
|
|
|
mierzona na aucie... tzn. na kołach??? ... |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 03-11-2009, 20:13
|
|
|
Cywilizowani ludzie podają moc na kołach - nic innego nie wymierzysz mając ASB..... Co innego przy manualnej skrzyni, lub mając możliwość podłączenia silnika do hamowni silnikowej.... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 03-11-2009, 21:28
|
|
|
kochajj, tak dokladnie mierzona na kolach, slyszalem tez ze jest mozliwosc pomiaru mocy na kolach stosujac prawo fizyki, bez koniecznosci uzycia hamowni, poprostu mierzac czas przejazdu auta na 250metrów, ze wzoru wtedy mozna obliczyc moc podawana przez silnik i moc przeniesiona na kola, tylko nie pamietam jaki to wzor, problem polega na tym ze stoperem sobie tego nie wymierzymy, bo potrzebne sa do tego conajmniej dwa detektory, tak jak to na torach rajdowych |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 04-11-2009, 07:16
|
|
|
Bartek napisał/a: | Cywilizowani ludzie podają moc na kołach - nic innego nie wymierzysz mając ASB..... Co innego przy manualnej skrzyni, lub mając możliwość podłączenia silnika do hamowni silnikowej.... |
Bartek, cywilizowani ludzie mają hamownię mierzącą 4wd i a/t w jednym...
Panowie, robi nam się masywny OT. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11139 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 04-11-2009, 09:59
|
|
|
robertdg napisał/a: | tak dokladnie mierzona na kolach, slyszalem tez ze jest mozliwosc pomiaru mocy na kolach stosujac prawo fizyki, bez koniecznosci uzycia hamowni, poprostu mierzac czas przejazdu auta na 250metrów, ze wzoru wtedy mozna obliczyc moc podawana przez silnik i moc przeniesiona na kola, tylko nie pamietam jaki to wzor, problem polega na tym ze stoperem sobie tego nie wymierzymy, bo potrzebne sa do tego conajmniej dwa detektory, tak jak to na torach rajdowych |
Rozwiń myśl,bo ciekawie się zapowiada |
_________________
 |
|
|
|
 |
kochajj
Mitsumaniak

Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2024 Skąd: z daleka
|
Wysłany: 04-11-2009, 19:38
|
|
|
na takiej zasadzie dzialaja sprzety typu beltronic czy g-tech(akcelerometry)... aby okreslic w miare dokadnie moc na kolach potrzebne jest dokladne zwazenie samochodu... |
|
|
|
 |
|
|