Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
nie odpala na BP
Autor Wiadomość
chudy-88 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant E33A 2.0+LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 35
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Wysłany: 18-10-2009, 13:31   nie odpala na BP

Witam wszystkich.

Kupilem pare dni mitsubishi galant 2.0 BP + LPG 88r. skladak w dowodzie ma ma wbite 95r.
Moj problem polega na tym ze niechce odpalic na BP a na LPG normalnie odpala.
Zbiornik paliwa byl pusty wlalem 5l paliwa i niechce odpalic pompe paliwowa slychac jak sie przekreci kluczyk i zapala sie kontrolki to slychac przez chwile takie wwww probuje odpalic i nic czego to moze byc przyczyna.Z gory dziekuje za odpowidz.
 
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 19-10-2009, 08:41   

Pierwsze co to myślałem, że nie odppala na stacji benzynowej znanej marki :)

Na początek sprawdzenie czy pompa paliwa działa i jest podawana benzyna na wtryski. piszesz, że bak jeździł pusty. Obstawiam, że albo pompa albo wtryski benzynowe padły. 5L benzyny to i tak może być mało na pusynie w baku. Nie wiadomo co tam się porobilo jak jeździl pusty (woda, brud).
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 02-11-2009, 09:57   

KaWu napisał/a:
Na początek sprawdzenie czy pompa paliwa działa i jest podawana benzyna na wtryski


Jak to sprawdzić bo u mnie w C62 też są problemy z odpaleniem na PB, jak już odpali to go strasznie muli. Na LPG śmiga ok.
_________________

 
 
 
chudy-88 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant E33A 2.0+LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 35
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Wysłany: 03-11-2009, 22:54   

Już wiem dlaczego nie odpalał na BP zbiornik był wgnieciony i miał około 10 dziur.Jestem ciekawy czy po wymianie zbiornika będzie chodził na BP.
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 03-11-2009, 22:59   

chudy-88, Jezeli tylko pompka pracuje to po wymianie raczej powinien chodzic, jezeli wtryskiwacze sie nie zapiekly, a paliwo poszlo w glebe, nie czules swadu gdy tankowales?
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
chudy-88 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant E33A 2.0+LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 35
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Wysłany: 03-11-2009, 23:12   

Dziś podłączyłem pompe pod prostownik i nie pracowała. A jak lałem benzynę to nic nie czułem bo byl dość mocny wiater i może dlatego.A jak z wtryskiwaczy odkręciłem przewód z gazu to z wtryskiwaczy poleciał dymek.Nie wiem dlaczego.Zbiornik mam wykręcony a butla z LPG mam pustą.
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 03-11-2009, 23:17   

chudy-88 napisał/a:
Dziś podłączyłem pompe pod prostownik i nie pracowała. A jak lałem benzynę to nic nie czułem bo byl dość mocny wiater i może dlatego.A jak z wtryskiwaczy odkręciłem przewód z gazu to z wtryskiwaczy poleciał dymek.Nie wiem dlaczego.Zbiornik mam wykręcony a butla z LPG mam pustą.


No to sie pompka zatarla, jest do wymiany, polecial dymek bo zostala reszta gazu pomiedzy zaworem a wtryskiwaczami.

[ Dodano: 03-11-2009, 23:18 ]
Edit

Chwila dobrze sprawdziles te pompke?? bo w pierwszym poscie pisales ze pompka paliwa dziala!
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
chudy-88 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant E33A 2.0+LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 35
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Wysłany: 03-11-2009, 23:25   

Sprawdzałem wczoraj i to sie odzywał mieszalnik z LPG a nie pompa. A jak sprawdzić czy wtryskiwacze sie zatarły może pytanie jest głupie i banalne ale jestem początkujący.
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 03-11-2009, 23:40   

chudy-88, masz dwa styki, podpinaz napiecie i powinien sie tloczek ruszyc, ale najlepiej zostaw je w spokoju, bo sa smarowane paliwem, jak za dlugo podasz napiecie mozesz je sfajczyc, tzn istnieje takie ryzyko, zobaczysz jak bedzie odpalal po zalozeniu nowego zbiornika i pompki paliwa. Zdaj z tego relacje
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
chudy-88 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant E33A 2.0+LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 35
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Wysłany: 03-11-2009, 23:45   

Mam taką nadzieje że jeszcze w tym tygodniu założę zbiornik z działającą pompa na pewno zdam relacje co wyszło.Tylko boje sie że nie odpali.Bo gdy ostatni był na chodzie to na przełączniku z gazu pokazywał pół zbiornika gazu.I nagle obroty zaczeły skakać z 300 na 700.Wyłączyłem silnik i chciałem zapalić ponownie a tu nic.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.