| [EA6A 2.0D] preparat do czyszczenia wtrysków | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | matyr   Forumowicz
 
 Auto: galant diesel
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 01 Wrz 2008
 Posty: 87
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16-02-2009, 19:44 |   
 |  
               | 
 |  
               | owczar, you're great!  Pozdrawiam serdecznie. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Owczar   Forumowicz
 
 Auto: CLS 450
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 282 razy
 Dołączył: 14 Lip 2008
 Posty: 14394
 Skąd: Pruszków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16-02-2009, 19:52 |   
 |  
               | 
 |  
               | Znalazłem schemat IC: 
   Niestety nie mogę znaleźć ryzunków z przewodem od odmy, ale zerknąłem jak to wygląda u mnie. Tenprzewód wychodzi z prawej strony pokrywy zaworów patrząc od przodu. Z pokrywy wychodzi tylko jeden przewód.
  Jakbyś miał pytania to daj znać. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | rick   Mitsumaniak
 
  
 Auto: EA2W 2.0Pb+lpi
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 4 razy
 Dołączył: 04 Sty 2009
 Posty: 227
 Skąd: Chełm
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16-02-2009, 20:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | przewód od odmy znajduje dokładnie pod tymi dwoma grubymi(zaznaczonymi w kółku) które idą do IC. jego długość to ok 20cm 
   PS: wstyd takiego brudasa na zdjęciu pokazywać
   |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | matyr   Forumowicz
 
 Auto: galant diesel
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 01 Wrz 2008
 Posty: 87
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16-02-2009, 20:39 |   
 |  
               | 
 |  
               | Panowie, jeden z Warszawy, drugi z Chełma...  Nie mogliście mieszkać parę km bliżej? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Owczar   Forumowicz
 
 Auto: CLS 450
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 282 razy
 Dołączył: 14 Lip 2008
 Posty: 14394
 Skąd: Pruszków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17-02-2009, 10:47 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ten przewód od pokrywy biegnie pod tymu dwoma grubymi, metalowymi rurami, które widać na zdjęciu rick-a. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Feederek   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Mitsubishi Galant 2,0 TD
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 26 Paź 2009
 Posty: 1
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26-10-2009, 21:07 |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam !!!!!!!! jestem posiadaczem od nie dawna Galancika 2,0 td i nie jestem pewien co sie z nim stało dlatego postanowiłem zapytać tutaj
   Autko strasznie kopci wręcz rzyga ( chyba ) ropą , przybyło oleju i rzuca silnikiem.
 Jest strasznie mułowaty
 Czy to będą wtryski czy pierścienie?????????????
 Stało się to wczoraj i jeszcze nie byłem u żadnego magika dlatego pytam bo chcę wiedzieć na co sie szykować
   I jeżeli wtryski to jaki koszt???????
 I czy opłaca się regeneracja???????
 Z góry dzieki za pomoc POZDRO
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Owczar   Forumowicz
 
 Auto: CLS 450
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 282 razy
 Dołączył: 14 Lip 2008
 Posty: 14394
 Skąd: Pruszków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27-10-2009, 10:13 |   
 |  
               | 
 |  
               | Zrób najpierw pomiar kompresji, bo to co opisujesz wygląda na dostawanie się ropy do oleju i w drugą stronę. Możliwe przyczyny:
 -pęknięcie tłoka
 -pęknięcie pierścienia
 -uszczelka pod głowicą hipotetycznie też, ale prędzej pęknięcie głowicy
 
 Wtryski raczej wyklucz na wstępie. Tak czy inaczej na 90% czeka Cię zdejmowanie głowicy.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | matyr   Forumowicz
 
 Auto: galant diesel
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 01 Wrz 2008
 Posty: 87
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-11-2009, 10:15 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Feederek napisał/a: |  	  | Witam !!!!!!!! jestem posiadaczem od nie dawna Galancika 2,0 td i nie jestem pewien co sie z nim stało dlatego postanowiłem zapytać tutaj
   Autko strasznie kopci wręcz rzyga ( chyba ) ropą , przybyło oleju i rzuca silnikiem.
 Jest strasznie mułowaty
 Czy to będą wtryski czy pierścienie?????????????
 Stało się to wczoraj i jeszcze nie byłem u żadnego magika dlatego pytam bo chcę wiedzieć na co sie szykować
   I jeżeli wtryski to jaki koszt???????
 I czy opłaca się regeneracja???????
 Z góry dzieki za pomoc POZDRO
 | 
 
 I co z autem? Jaka diagnoza?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |