Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.5 TD] Pajero II - bardzo drogie w utrzymaniu?
Autor Wiadomość
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 28-10-2009, 17:18   

doc napisał/a:
Az sie boje spytac, co tam wrzuciles, ze ten samochod wazy 2,4 t :)

Przód i tył wyciągarki tak samo stalowe zderzaki,skrzynia wyprawowa (własnej produkcji) i kg+ kg + jeszcze ja w samochodzie :wink: i się uzbierało
doc napisał/a:
Rozumiem, ze po takiej luznej nawierzchni nie da sie "wpelznac" pod gorke?

Da się da,innym się udało ale za to zobacz i o skrzyni automatycznej też będzie
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=42283
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
gołąb 
Mitsumaniak


Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1094
Skąd: Ostrówek/wołomin
Wysłany: 29-10-2009, 07:30   

Cytat:

Manualne skrzynie sa na ogol tansze w serwisowaniu i mniej awaryjne - i juz jest znow na temat :)
_________________
--

Podobno nie koniecznie...W automacie wystarczy dbać o olej,a manualne mogą nie wytrzymywać obciążeń(zauważ,że większość aut z b. dużymi silnikami,a co za tym idzie mocą-posiada automaty),nie mówiąc już o sprzęgle.
jawaldek napisał/a:
To sem ja :mrgreen:

Dobrze Waldek,że wstrzeliłeś się jakoś tyłem w tą drogę,bo to dopiero byłby koszt :mrgreen:

[ Dodano: 29-10-2009, 07:34 ]
ps.Czy pod tą górę miałeś zapięty reduktor :?:
 
 
doc
[Usunięty]

Wysłany: 29-10-2009, 20:01   

jawaldek napisał/a:
doc napisał/a:
Rozumiem, ze po takiej luznej nawierzchni nie da sie "wpelznac" pod gorke?

Da się da,innym się udało ale za to zobacz i o skrzyni automatycznej też będzie
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=42283


Przeczytalem, ale o pelzaniu - znaczy jezdzie z redutorem - nic tam nie widze :)

Mniejsza o to - w zasadzie nigdy nie jezdzilem z automatem i mnie to cholernie ciekawi. Nie bardzo wiem, jak toto dziala w terenie - wrzucasz jedynke i auto ciagnie na tej jedynce, czy normalnie pozycja Drive i pozwalsz skrzyni "myslec"?
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 29-10-2009, 20:22   

doc napisał/a:
jak toto dziala w terenie - wrzucasz jedynke i auto ciagnie na tej jedynce, czy normalnie pozycja Drive i pozwalsz skrzyni "myslec"?

Drive->> szosa i lekki teren, 2->> średnio ciężki teren,1+między osiowy->> bardzo ciężki teren.Skrzynia "myśli" tylko (????) na drive 1,2 kombinuje kierowca.
gołąb napisał/a:
ps.Czy pod tą górę miałeś zapięty reduktor :?:

No właśnie nie i jechałem na "2" ->> mój błąd :oops: :evil: i stąd brak mocy.
gołąb napisał/a:
Dobrze Waldek,że wstrzeliłeś się jakoś tyłem w tą drogę,bo to dopiero byłby koszt :mrgreen:

Starałem :shock: się kontrolować->>widać że nawet wsteczny włączyłem (światła) a końcówka to bałem się że uderzę tyłem i stąd skręt->może zbyt wcześnie :roll: .Powiem tak mam od tamtej pory uraz do takich podjazdów ale trzeba to przełamać->> znalazłem nawet już podobną górkę :mrgreen:

[ Dodano: 29-10-2009, 20:26 ]
doc napisał/a:
Przeczytalem, ale o pelzaniu - znaczy jezdzie z redutorem - nic tam nie widze :)

Właśnie o jeździe z reduktorem->>> uważajcie na kontrolki->> nie zawsze jak się świeci to znaczy że zapięte.Przekonałem się o tym na V Zlocie KB jadąc pod piaszczystą górkę wszyscy krzyczeli włącz blokady a ja widzę na desce że włączone->>guzik prawda potem dopiero zaskoczyły
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
gołąb 
Mitsumaniak


Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1094
Skąd: Ostrówek/wołomin
Wysłany: 29-10-2009, 22:23   

Jak pierwszy raz oglądałem film,to w momencie tego skrętu faktycznie myślałem że będzie buba i na mojej twarzy zapanowała trwoga przez ułamek sekundy,bo przy takich właśnie manewrach łatwo o "bok",miałem w tym roku podobną sytuację na mazurach.A wracając do tematu kosztów,to taki bok jest zupełnie zbędnym kosztem :wink:
_________________
"Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie" :)
 
 
doc
[Usunięty]

Wysłany: 01-11-2009, 01:07   

jawaldek napisał/a:

Właśnie o jeździe z reduktorem->>> uważajcie na kontrolki->> nie zawsze jak się świeci to znaczy że zapięte.Przekonałem się o tym na V Zlocie KB jadąc pod piaszczystą górkę wszyscy krzyczeli włącz blokady a ja widzę na desce że włączone->>guzik prawda potem dopiero zaskoczyły


To ja jeszcze podrążę temat :)

Problemy z zaskoczeniem blokad wynikaja z zuzycia, taka ich uroda, czy moze to wina pompek powietrza?
W niektorych terenowkach sa chyba blokady wlaczane mechnicznie, za pomoca ciegien - czy takie rozwiazanie jest spotykane w Pajero?
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 01-11-2009, 07:50   

W Pajero jest tylko jedno rozwiązanie, to pompka, która wytwarza podciśnienie i w ten sposób załącza się blokda da mostu. Podobnie działa załączanie przedniego mostu. Ale tu podciśnienie wytwarza vakupompa.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
doc
[Usunięty]

Wysłany: 05-11-2009, 00:39   

Wynalazlem jeszcze jeden problem :)

W starszych wersjach Pajero II byly silniki (ale nie wiem ktore dokladnie) z mechanicznymi wtryskami, zgadza sie? Troche mniej mocy, ale chyba mniejsza awaryjnosc, np. w przypadku solidnej kapieli?
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 05-11-2009, 07:09   

doc napisał/a:
Wynalazlem jeszcze jeden problem :)

W starszych wersjach Pajero II byly silniki (ale nie wiem ktore dokladnie) z mechanicznymi wtryskami, zgadza sie? Troche mniej mocy, ale chyba mniejsza awaryjnosc, np. w przypadku solidnej kapieli?

A jakie są wtryski jeszcze?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
doc
[Usunięty]

Wysłany: 05-11-2009, 12:01   

To z niewyspania :/ Chodzilo o pompe wtryskowa.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 05-11-2009, 13:33   

Pompa jest odporna na wodę, nie ma znaczenia czy mechaniczna czy elektroniczna. Alternator wody nie znosi.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.