 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
ASO w Częstochowie |
Autor |
Wiadomość |
jazy1
Mitsumaniak
Auto: Lancer 2008 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2008 Posty: 768 Skąd: Bełchatów/Otwock
|
Wysłany: 23-10-2009, 19:45 ASO w Częstochowie
|
|
|
Witam wszystkich. Chciałbym o Waszą opinię po przeczytaniu mojej korespondencji czy to ja jestem przewrażliwiony , czy to mnie olewają?
Mój pierwszy e-mail do Biura Obsługi Klienta w Wa-wie, w którym jak mi się wydaje jest w miarę precyzyjnie napisane o co mi chodzi
---------
Witam. Samochód kupiłem w maju 2008. Alarm zainstalowano w ASO w
Częstochowie(Sobczyk
ul. Wojska Polskiego 42) .Od tego czasu 5 ( słownie pięć razy )byłem z
reklamacją . Ostatni raz w drugiej połowie września tego roku (podobno
wymieniono wszystko ) . Alarm działał tydzień. Po ostatniej
pseudonaprawie w ASO w Częstochowie źle działa alarm , centralny zamek,
wskaźnik zapalonych świateł. Jeżeli to jest ta przysłowiowa solidność
Mitshubishi to WIELKE GRATULACJE !!! Proszę wskazać mi, gdzie mam udać
się z tymi usterkami , żeby mieć 100% gwarancję ich usunięcia. Mój
samochód to Lancer 2.0 DID EBE4J10 . Proszę o szybką odpowiedź.
--------
szybka odpowiedż. W tekscie jest zdanie o centralnym zamku i wskaźniku zapalonych świateł. To chyba nie ma związku ( padła krańcówka otwartych drzwi, zrobiłem sam, spokojnie można ją rozebrać i naprawić )
Bardzo proszę o podanie numeru nadwozia Pańskiego samochodu oraz typu
urządzenia alarmowego?
----------
Na razie wydaje się wszystko OK. Wysłałem numer VIN i typ urządzenia , ten który dostałem w ASO i dostałem taką odpowiedź
---------
Szanowny Panie,
Urządzenie alarmowe zainstalowane w Pańskim samochodzie nie jest oryginalnym
alarmem firmy Mitsubishi. Domyślam się, że pochodzi z lokalnej oferty
akcesoriów dealera.
W związku z powyższym bardzo proszę o bezpośredni kontakt z firmą, która
urządzenie Państwu sprzedała oraz udzieliła odpowiedniej gwarancji. Jestem
przekonany, że Pańskie uwagi zostaną dokładnie przeanalizowane i ewentualna
naprawa będzie wykonana skutecznie
---------
Czy nie uważacie że to bzdura. Wyobrażajcie sobie sytuację , że jedziecie praktycznie nowym samochodem np na wakacje pada wam alarm, jedziecie do najbliższego autoryzowanego ASO i co słyszycie " alarm pochodzi z lokalnej oferty
akcesoriów dealera. " Poza tym wydaje mi się ,że Biuro Obsługi klienta w WA-wie mając taką wiadomość samo z siebie powinno dbając o dobro klienta zająć się tą sprawą.
--------
Ja odpisałem tak
Alarm został zamontowany w autoryzowanym serwisie Mitshubishi w Częstochowie (Serwis Sobczyk Częstochowa ul Hutników 92/94) i tam zgłaszałem reklamację.Na instrukcji od alarmu jest napis ( specjal for MMC Car Poland) co jednoznacznie dowodzi że alarm firmy GEMINI Technologies SPA jest oryginalnym alarmem firmy Mitshubishi.Potwierdzają to także inni użytkownicy aut Mitshubishi z całej Polski. Na instrukcji jest też logo mitshubishi. CYTAT:
W związku z powyższym bardzo proszę o bezpośredni kontakt z firmą, która urządzenie Państwu sprzedała oraz udzieliła odpowiedniej gwarancji.KONIEC CYTATU
Firmą która zainstalowała alarm w moim samochodzie jest MITSHUBISHI i do niej właśnie się zwracam.Oczekuję szybkiej interwencji w mojej sprawie.
-----------------
I tu już żadnej odpowiedzi nie dostałem . Czekałem, czekałem i napisałem
Witam. Prowadziłem korespondencję e-mailową z biurem obsługi klienta
mitshubishi. Czy mogę liczyć na interwencję w mojej sprawie, czy znowu
otrzymam niekompetentną i niezgodną z prawdą odpowiedź od
konsultanta.Korespondencję e-mailową prowadziłem z P. Robertem Jeżakiem
, który zasugerował że cytuję:
"Urządzenie alarmowe zainstalowane w Pańskim samochodzie nie jest
oryginalnym
alarmem firmy Mitsubishi "
i już przestał odpowiadać na moje wyjaśnienia. Jeżeli jest to taka
polityka firmy Mitshubishi wobec klientów i zobowiązań wynikających z
gwarancji. to proszę mi to napisać wprost
i wtedy nie będę wam zabierał niewątpliwie cennego czasu i podejmę inne
kroki. Liczę na szybką odpowiedź.
---------
I stał się cud dostałem odpowiedź
Szanowny Panie,
Nie bardzo rozumiem czego Pan konkretnie oczekuje? Z mojej strony dodam, że
nie sposób usunąć ewentualną usterkę na drodze korespondencyjnej. Zapraszam
Pana do Autoryzowanego Dealera, z którym jesteśmy w kontakcie. W przypadku
ewentualnych utrudnień nasz Dział Techniczny pozostaje do Państwa
dyspozycji.
Pozdrawiam,
----------------------
Moja odpowiedź
Szanowny Panie Konsultancie
Oczekuję wskazania , który serwis rozwiąże mój problem podczas jednej
wizyty o czym napisałem w pierwszym e-mailu. Każda wizyta w serwisie to
dla mnie strata dnia urlopu, którego już nie mam do końca roku, miedzy
innymi wskutek niejednokrotnych wizyt w ASO w Częstochowie.Liczę na to
,że po interwencji Waszego Biura przedstawiciel ASO w Częstochowie
skontaktuje się ze mną, jak wspólnie rozwiązać problem( w godzinach
pracy ASO nie jestem w stanie podstawić samochód)
Pozdrawiam.
-------------
I odpowiedź
Serwis odpowiedzialny za zakończenie naprawy Pańskiego alarmu to firma
Sobczyk.
Poprosiłem Kierownika Serwisu, aby się z Panem skontaktował.
Z poważaniem,
Robert Jeżak
Customer Care Specialist
Specjalista ds. Obsługi Klienta
-------------
CZEKAM NA TELEFON 4 DZIEŃ. Jak uważacie będę tak czekał do końca gwarancji , czy może ktoś się odezwie.
A teraz ogólnie . ASO w Częstochowie sprawia dobre wrażenie, jest miło , Panie są uśmiechnięte , są jakieś reklamówki, można się napić np kawy z automatu bo wszystko trwa długo , ale to przywara chyba wszystkich autoryzowanych ASO.
A na koniec HIT. Jak jechałem do domu z ASO w Częstochowie to w czasie drogi spadła mi na nogi osłona ( ta pod kierownicą ) . O mało nie spowodowałem kolizji. W domu sprawdziłem, był jeden zacisk plastikowy i jeszcze chyba niewcisnięty bo znalazłem go na podłodze.
Starałem się pisać ortograficznie za ewentualne błędy przepraszam |
_________________ jazy1 |
|
|
|
 |
Uwex
The Hitman :-)

Auto: Lancer Sportback 1.8; Colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 03 Sty 2009 Posty: 3273 Skąd: okolice W-wia Śl.
|
Wysłany: 24-10-2009, 14:57
|
|
|
jazy1 - no faktycznie stosują "spychologię" . Tego typu sprawy to często bywają przedstawiane w TVN Turbo . I może ich swoją sprawą zainteresujesz ? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Jackie
Mitsumaniak Dealer Mitsumaniak

Auto: Eclipse Cross PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 3599 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 26-10-2009, 21:50
|
|
|
jazy1, według opisu jesteś z regionu łódzkiego. W Łodzi masz również dealera a jeżeli alarm jest dedykowany do Mitsubishi - każdy z nas musi się nim zająć. Nie widzę problemu w umówieniu się na miejscu i wymianie czy naprawie urządzenia u innego dealera. Nie stracisz urlopu i będzie bliżej (chyba? bo nie wiem z jakiego konkretnie miasta jesteś) a nawet jeśli masz dalej - masz innego dealera. Może warto spróbować?
Uwex napisał/a: | Tego typu sprawy to często bywają przedstawiane w TVN Turbo . I może ich swoją sprawą zainteresujesz ? |
Jakoś nie chce mi się wierzyć, żeby się chłopaki taką sprawą zajęli, oni też się nauczyli (po kilku wpadkach), że nie na każde wezwanie mają jechać na sygnale
Pozdrawiam |
_________________ Jackie
Evolution never ends...
http://wybieramaso.pl/ |
|
|
|
 |
jazy1
Mitsumaniak
Auto: Lancer 2008 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2008 Posty: 768 Skąd: Bełchatów/Otwock
|
Wysłany: 05-11-2009, 13:23
|
|
|
Kolejna naprawa się odbyła , na razie jest OK. Dziękuję wszystkim za zaangażowanie, szczególnie Colto w wyjaśnienie powodów złego działania alarmu. |
_________________ jazy1 |
|
|
|
 |
Colto [Usunięty]
|
Wysłany: 06-11-2009, 23:58
|
|
|
Do usług
Mam nadzieję, że problemy został usuniety w 100%. |
|
|
|
 |
|
|