Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
LPG w 3000GT
Autor Wiadomość
Krystian990 
Forumowicz


Auto: 3000GT SL `96r manual
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 172
Skąd: Dłużec
Wysłany: 04-11-2009, 18:13   

mati nie wiem czy wogóle przeczytałeś o co chodziło z tym porównywaniem bo ja tam porównywałem tylko głośność w środku samochodu i sztywność zawieszenia tak więc najpierw dokładnie czytaj potem się wypowiadaj. Ktoś wyżej pisał, że jeździ gdzieś jakaś ferrarka w LPG:D
 
 
 
MATi1G 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 337
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 04-11-2009, 18:58   

Jeden kij matiza do vr4 sie nie porównuje to niebo a ziemia mimo ze matiz jest nowszy rocznikowo to mysl technologiczna vr4 przerasta go kilkukrotnie ....

P.S. Czytam posty i nie pouczaj mniej z łaski swojej :)
 
 
Bartek3g 
Forumowicz
Już mgr inż. :)

Auto: Eclipse GTS - 3g 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 216
Skąd: Kraków
Wysłany: 04-11-2009, 19:04   

MATi1G, nic mu sie nie wypali, juz prosze nie pisz wiecej glupot. Wypali mu sie, jak zalozy instalacje 1 albo 2 generacji i to tez nei koniecznie. Zrobilem laguna 100 tys km na gazie i kompresje ma lepsza niz niejeden na benzynie.

Ja tez jestem zdania, ze gaz do 3kgt nie, ale zrobisz jak uwazasz. Jak juz sie za to wezmiesz to zrob to z glowa.
 
 
arturpaj
[Usunięty]

Wysłany: 05-11-2009, 00:38   

Panowie, po co ta dyskusja, chce facet mieć LPG w Miśku, OK niech ma. My możemy mu tylko to odradzić, bo wiemy czym to grozi. Facet ma matiko i jest przyzwyczajony do niewygody, bo zwisy, sprężyny i inne duperele, ale chce mieć kultowe auto na gazie niech ma i koniec. Moim skromnym zdaniem, ta dyskusja tylko zapycha serwer.
Jeśli chodzi o gazowanie tego silnika, prosty przykład z mojego podwórka: Omega 2,6l R6 DualRam, opinie o gazie z tym silnikiem, wszyscy na nie, bo się nie da, bo silnik nieprzystosowany, bo nie będzie jeździć, bo wybuchnie i takie tam różne.......... Od sierpnia '07 instalacja II generacji, przejechałem prawie 90kkm, 0 strzałów, 0 przedmuchów, olej 5W40 Exxon wymiana co 20kkm, lata, aż miło. Dziś trasa Puławy- W-wa 290 km/34l LPG, 10 km w korku, po W-wie 70 km, średnia trasy 90km/h, średnia w W-wie 8km/h, czyli ok 12l/100km. Trasa Legnica- Puławy tylko na benzynie w Lipcu 45l, czyli ok 9l/100km.
Teraz Krystian ważne, ja swojego Dodge'a nie zagazuję nigdy, bo jest do czego innego(jazda dla frajdy), a Omega do robienia kkm'ów, i Twoją sprawą będzie, co zrobisz. Może gaz do Matiza? Misiek tylko na benie!!!!!!!!
 
 
Bartek3g 
Forumowicz
Już mgr inż. :)

Auto: Eclipse GTS - 3g 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 216
Skąd: Kraków
Wysłany: 05-11-2009, 01:19   

arturpaj napisał/a:
Panowie, po co ta dyskusja
:arrow:
arturpaj napisał/a:
My możemy mu tylko to odradzić, bo wiemy czym to grozi.
lubie ludzi ktorzy sami sobie odpowiadaja na postawione przez siebie pytania ;-)
 
 
Krystian990 
Forumowicz


Auto: 3000GT SL `96r manual
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 172
Skąd: Dłużec
Wysłany: 05-11-2009, 12:38   

Matiz lata na gazie prawie od nowości. Już prawie 100tys km (mówię o przebiegu od założenia LPG) i nie ma najmniejszych problemów z instalacją pomimo, że to najtańsza IIgen jaka była dostępna kilka lat temu. Arturpay u mnie Misiek jeśli był by do zabawy wieczorami napewno by został w bzynie ale myślę nim jeździć na codzień. Dzięki koledzy za rady jeszcze wszystko sobie przemyślę dokładnie i zobaczymy co wyjdzie.

A miał ktoś jakieś problemy z instalacją Steg`a? Niby 3 lata gwarancji dają...
 
 
 
MATi1G 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 337
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 05-11-2009, 13:39   

Bartek3g napisał/a:
MATi1G, nic mu sie nie wypali, juz prosze nie pisz wiecej glupot. Wypali mu sie, jak zalozy instalacje 1 albo 2 generacji i to tez nei koniecznie.

Jesteś tego pewien co napisałeś , :D
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 05-11-2009, 15:55   

Szkoda, że juz nie ma tego 3000 GT z 1,9 TDI pod maską.
Byłby idealny dla kolegi :)
Koszty paliwa w takim samochodzi jest to najmniejszy wydatek.
Widziałes ceny podzespołów do tego samochodu.
Nie prównujcie silnika z Omegi czy BMW to całkiem inne silniki i przepaść.
To prawie jakbys chciał Porshe 911 zagazować :P
Ten silnik nie jest przystosowany do gazu.
Jednostka po pierwsze juz wiekowa i gaz ci strasznie tę żywotnośc jeszcze ukruci nie wspominając o utracie mocy.
Nie wroże temu projektowi długiej przyszłości.
Lepiej zostawic sobie takie auto na wypady weekendowe a nie dzienną jazde po 100km.
Mozesz kupić i zagazować, ale później nie pisz, że Ci sie cos posypało bo to bedzie niekoncząca sie opowieść i tylko zrazisz się do 3 diamentów.
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
Bartek3g 
Forumowicz
Już mgr inż. :)

Auto: Eclipse GTS - 3g 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 216
Skąd: Kraków
Wysłany: 05-11-2009, 16:09   

MATi1G napisał/a:
Jesteś tego pewien co napisałeś
To nie jest 3,8 V6 Mivec. Powielasz stereotypy. Musialby miec cholernie spieprzona instalacje zeby takie rzeczy sie dzialy.

Morfi napisał/a:
Szkoda, że juz nie ma tego 3000 GT z 1,9 TDI pod maską.
Byłby idealny dla kolegi :)
akurat tu sie zgodze hehe
Morfi napisał/a:
Ten silnik nie jest przystosowany do gazu.
De facto ZADEN silnik nie jest, bo sa projektowane pod benzyne, ale to nie znaczy, ze nie moge zostac zaadoptowane. Nie da sie zaadoptowac jedynie silnikow z bezposrednim wtryskiem (choc wydaje mi sie, ze 5ta generacje juz mozna).
Morfi napisał/a:
gaz ci strasznie tę żywotnośc jeszcze ukruci
Zdania sa podzielone. Zdania Wujka Mietka co mial poloneza i zagazowal i mu silnik padl sie nie licza. Autorytety raczej pisza o zwiekszonych przebiegach na gazie, pod warunkiem poprawnej instalacji.
Morfi napisał/a:
nie wspominając o utracie mocy
Brednie. Przy sekwencji utrata rzedu 5%? Przy 350KM w serii (czy cos kolo tego) to 18 KM straty - watpie zebys to poczul pod butem...
Morfi napisał/a:
Lepiej zostawic sobie takie auto na wypady weekendowe a nie dzienną jazde po 100km.
Z tym sie zgodze.

Pozdro gaziarze i przeciwnicy ;-)
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 05-11-2009, 16:26   

Owszem, że gaz mozna do każdego auta wsadzic za odpowiednia kase itd.
Jeden silnik zniesie to lepiej inny gorzej.
I napewno te 320 KM w vr - 4 zniesie to gorzej nawet przy instalacji za 6 czy 7 tys.
Ale Ja nie mam vr- 4 wiec sie nie znam. :lol:
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
Bartek3g 
Forumowicz
Już mgr inż. :)

Auto: Eclipse GTS - 3g 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 216
Skąd: Kraków
Wysłany: 05-11-2009, 18:39   

Morfi, ile silnikow takich zagazowales? Zeby nie bylo, ja niczyich pogladow nie bronie i sam jestem przeciwnikiem, ale uwazam, ze piszecie ogolnikowo nie podpierajac sie zadnymi argumentami. "Ten silnik tego nie zniesie", a ja napisze "ten silnik to zniesie i bedzie miec pińcet kuni na gazie" - tak samo niedorzeczne. To takie bicie piany.
 
 
kisian 
Mitsumaniak
kisian 00537

Auto: MSS 1.6 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 546
Skąd: Wola Dębińska
Wysłany: 05-11-2009, 19:29   

Ja może dołączę się do dyskusji. Jeżdżę MSS 1.6 i przejechałem na gazie 90kkm. Z gazem było różnie niestety pierwsza sekwencja była licho założona i się walnęła więc trzeba było wymienić przód. Na drugiej nie ma problemów nie mniej autko jak wywali Check to lepiej chodzi.... Co do gazu w 3kGT to jak dowiodła dyskusja w dziale EVO na IX z Tarnowa zagazowaną jest przede wszystkim sprawą właściciela... Kłania się stara zasada że oszczędzają bogaci - czyli ci których stać na odpowiednią instalację... Firma w której wymieniałem instalkę ma na koncie takie sprzęty jak Golf V GTI (bezpośredni wtrysk), EVO9, BMW 740 czy Impreza STI... Więc znaczy się że się da tylko kwestia elektroniki w samochodzie i zasobności portfela właściciela. Kończąc ten przydługi wywód, wnioskiem jest to że da się przystosować silnik do paliw alternatywnych tylko trzeba zrobić to odpowiednio...
P.S. Znajomy 20 lat do tyłu przerobił tak motorynkę że chodziła na ON
 
 
 
udi 
Forumowicz


Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 233
Skąd: Lututow/Luxemburg
Wysłany: 07-11-2009, 23:17   

Skoro posiadam VR4 to tez sie wypowiem.
Wedlug mnie,pewnie ze mozna zalozyc gaz do tego bolida,bedzie jakos chodzilo.Ale czy przystoi?!!!!!? Pomyslcie przez chwile czym jest to auto i co mysla ludzie jak widza takie auto na ulicy.Przeciez ten bolid jest stworzony do wzbudzania zachwytu na ulicy i nie jedno krotnie pokazania chlopcowi z pseudo sportowego auta gdzie jego miejsce!!!
A teraz wyobraz sobie co mysla ludzie widzac takie auto na stacji LPG."Zobacz koles zadluzyl sie na auto i go na paliwo nie stac"
I nie mowcie mi tylko ze was to nie interesuje,bo przeciez ten bolid jest do lansu i to jest w nim najlepsze!!!!!
Jak go zagazujesz to tak jakbys szedl z super modelka na wykwintna kolacje,ty w garniaku ,a ona ubrana w super seksowna sukienke a zamiast super szpilek miala na nogach gumiaki!!!!!!!!!!!!
Mozecie sie na mnie obrazic ,ale ja to tak widze.
Oczywiscie do innego autka gaz nie zawadzi ,nie mowie ze gaz jest zly ,ale nie do tego.
Ja jezdzilem 1,5 roku tym autkiem na codzien (jedyne auto w rodzinie),i przez ostatnie 2 miesiace jezdzilem codziennie do pracy ,sklepu itd. i swietnie sie z tego wywiazywal,a przejazd z Polski do Luxemburga to byla czysta przyjemnosc.
Teraz kupilem inne auto do jazdy do pracy ,bo 3000GT jest mi po prostu szkoda zeby go nie zniszczyc.Teraz bedzie pieszczony w garazu i bedzie sprawial mi przyjemnosc podczas szybkich wypadow dla przyjemnosci.TO DO CZEGO JEST STWORZONY
_________________
GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 
 
arturpaj
[Usunięty]

Wysłany: 08-11-2009, 23:52   

Udi ma całkowitą rację, ale może jest drugie dno tego tematu?? Gaz w sportowych autkach jest obecny, gdzieś o tym czytałem. Jest lepszy od benzyny i może o to chodzi. Tutaj przykład http://www.autocentrum.pl...758______2.html , co wy na to?
Sorry, że wrócę do mojej Omegi, ale nie mam innych osobistych doświadczeń. Próbowałem z blosem jakiś czas temu i muszę powiedzieć, że efekt był niesamowity. Co prawda spalanie wzrosło o 30% (ok. 22l/100km, normalnie w mieście z moją ciężką nogą 16l/100km ), ale przyspieszenie było, jak na ten silnik i wagę auta, o wiele większe niż na benie, nie mówiąc o instalacji IIgen. A to tylko 2,6litra R6 150KM. Wrażenia z jazdy, nie z pomiaru. Oczywiście wiązała się z tym wymiana reduktora na 280KM, był 180KM i powiększenie średnicy rurki z butli do fi 8 + rozwiercenie wielozaworu do 7mm, poprzednio rurka fi6, a wielozawór 4mm i tyle przeróbek.
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 09-11-2009, 13:02   

Tak tylko że niestety tej instalacji z tego bmw nie ma co porównywać z tym co sobie można założyć w polskich warsztatach.
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.