Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
28-05-2007, 23:43
[EAxx] Zegary indiglo EA
Autor Wiadomość
fergul11 
Mitsumaniak


Auto: EA2A-'98 2.0pb
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2009
Posty: 2372
Skąd: Co.Clare
Wysłany: 08-11-2009, 12:09   

http://moman.pl/index.php...pis&k=21&id=117 mam założyłem , jestem zadowolony ,tylko ze tarcze to 150zł ale trzeba pamiętać o inwerterze za 58zł .
pomyśl jeszcze o pierścieniach na zegary http://www.dido.win.pl/ , robota łatwizna może 1 godzinka, tylko nie pomyl + z - na inwerterze bo spalisz ;(


żle wyedytowałem adresy wybaczcie :axe:
_________________
Mam oko na Ciebie
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 09-11-2009, 17:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23645
Skąd: KSSE
Wysłany: 08-11-2009, 13:39   

Są gusta i guściki, osobiscie niezbyt podobaja mi sie te projekty Indiglo, fergul11 pokaz na zdjeciach efekty swoich pracy, najlepiej za dnia i w nocy, wtedy moze zmienie zdanie ;-)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
nabassu 
Forumowicz


Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 625
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-11-2009, 14:35   

indiglo nie pasuje do tego auta wogole. chyba ze ktos ma taka choinke po za zegarami, typu radio pajoniera z mega dyskoteka i kolorofonem
_________________
Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem".
 
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 08-11-2009, 14:40   

nie lepiej wsadzic HC ??
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23645
Skąd: KSSE
Wysłany: 08-11-2009, 14:45   

BigTomala, wlasnie ten projekt nie jest za piekny, o wiele lepsze i efektywniejsze sa zegary HC
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
nabassu 
Forumowicz


Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 625
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-11-2009, 15:36   

HC rulez.
tylko ciezko do ich bieli dorobic reszte swiatelek w aucie.
klima za zolto, radio sie udalo, ale diody sa za niebieskie.
_________________
Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem".
 
 
 
jafo2 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 247
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 08-11-2009, 16:23   

Da się czy nie da trzeba sprawdzić żeby być pewnym.
Jeśli chodzi o niebieski kolor cyfr, są na allegro za 60 zł tarczki i to załatwiło by sprawę. Kolor tarczki i cyfr można sobie wybrać z dostępnych. Ale w takim wypadku nie mógłbym zrobić dwukolorowego podświetlenia paliwa i temperatury.Troszkę kicha.
Może ktoś mi podpowie co trza zrobić żeby wymienić tarczki i niczego nie urwać.

Trzeba to wszystko rozkręcić ???
Wskazówki maja jakieś zatrzaski?
_________________
Nie ma to jak miś!!!
Ostatnio zmieniony przez jafo2 08-11-2009, 17:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23645
Skąd: KSSE
Wysłany: 08-11-2009, 17:04   

jafo2, jak pisalem wczesniej mozna wykonac tarczki na zamowienie, wtedy nie bedziesz zalowal ze czegos Ci brakuje. Poszukaj Panthalera, albo na wynikach szukania allegro poczytaj uwaznie niektore firmy oferuja wlasne wyroby wzgledem potrzeb klienta, mamy takie czasy ze wiekszosc firm stawia klienta potrzeby na 1 miejscu.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
fergul11 
Mitsumaniak


Auto: EA2A-'98 2.0pb
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2009
Posty: 2372
Skąd: Co.Clare
Wysłany: 08-11-2009, 20:24   

robertdg to wózek żony !!! jej sie takie podobały , bo widziała u koleżanki w vw polo , zadała mi temat do wykonania i ma deep blue indiglo .
simeone(jeśli nie przekręciłem nicku) ma takie u siebie i to on zaczął temat indiglo,pod linkiem producenta w jego galerii są właśnie zegary simeone
HC też ładne , ale znaleźć je graniczy z cudem i do automatów , poza tym ,lutowanie spawanie ,przecinanie scieżek , :rolleyes: gdzie jest emotikona z goodlack?
_________________
Mam oko na Ciebie
Ostatnio zmieniony przez BigTomala 08-11-2009, 22:52, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
seir 
Mitsumaniak

Auto: Sprzedane
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Sie 2008
Posty: 557
Skąd: Wr
Wysłany: 08-11-2009, 21:26   

swinks_UK, mam takie same zegary z Innoparts. Ciekawie się pozbyłeś kontrolki TCL'a. Sprawdzę jak ja mam podpięte zasilanie, bo u mnie przy wyłączeniu podświetlenie wskazówek chyba zostaje... Chyba, nie jestem pewien.

Wspomniałeś o kalibracji zegarów. Jak to się robi? Ja muszę zrobić to koniecznie, bo jadąc 130km/h jadę tak naprawdę 120km/h - potwierdzone przez GPS'y.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-11-2009, 17:30   

fergul11 to jest ostatnie ostrzezenie
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
usmiech82 
Forumowicz

Auto: galant 2.5 V6 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 59
Skąd: Świebodzin
Wysłany: 09-11-2009, 18:27   

seir napisał/a:
Wspomniałeś o kalibracji zegarów. Jak to się robi? Ja muszę zrobić to koniecznie, bo jadąc 130km/h jadę tak naprawdę 120km/h - potwierdzone przez GPS'y.


nie ufaj tak dla GPSa bo tez potrafi oszukać
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 09-11-2009, 19:48   

seir napisał/a:
swinks_UK, mam takie same zegary z Innoparts. Ciekawie się pozbyłeś kontrolki TCL'a. Sprawdzę jak ja mam podpięte zasilanie, bo u mnie przy wyłączeniu podświetlenie wskazówek chyba zostaje... Chyba, nie jestem pewien.

Wspomniałeś o kalibracji zegarów. Jak to się robi? Ja muszę zrobić to koniecznie, bo jadąc 130km/h jadę tak naprawdę 120km/h - potwierdzone przez GPS'y.


Kurcze, dawne dzieje, ale postaram się w miarę dokładnie...
1. TCL w tarczy.
Wycinka dziury (dowolnego kształtu) jak w opisie. Nie było innego sposobu. Krawędzie po wycince wyglądają nie bardzo, więc można je zamaskować naciągając izolację z kabelka/przewodu elektrycznego. Tnie się cienki przewód do zbliżonego wymiaru (odrobinę więcej), natępnie rozcina równo wzdłuż i wyciąga miedziany rdzeń. Teraz trzeba zręczności i naciągnąć wdłuż na krawędź.
2. Wskazówki czerwone. Były z Toyoty. Pasują.
3. Kalibracja.
Chodziło o licznik obrotów. Zapamiętujemy dokładnie pozycję wskazówki jaka jest na nagrzanym silniku na jałowych obrotach. Potem, po zdjęciu wskazówki, na nowo zakładamy wskazówkę na działające zegary na włączonym nagrzanym silniku na jałowych obrotach by wskazywała dokładnie to samo.
4. Rozbierzność km/h
Raczej wina profilu opon.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23645
Skąd: KSSE
Wysłany: 09-11-2009, 21:49   

seir napisał/a:
swinks_UK, mam takie same zegary z Innoparts. Ciekawie się pozbyłeś kontrolki TCL'a. Sprawdzę jak ja mam podpięte zasilanie, bo u mnie przy wyłączeniu podświetlenie wskazówek chyba zostaje... Chyba, nie jestem pewien.

Wspomniałeś o kalibracji zegarów. Jak to się robi? Ja muszę zrobić to koniecznie, bo jadąc 130km/h jadę tak naprawdę 120km/h - potwierdzone przez GPS'y.


Odczyt predkosci mozesz traktowac zupelnie pogladowo, po pierwsze wina moze lezec w profilu opony, a po drugie predkosciomierz nalezy klasyfikowac tylko w wylacznie dla pomiaru pogladowego, im mniejsza predkosc tym wieksza dokladnosc, im wieksza predkosc to wieksza dokladnosc, dlatego tez liczniki nie posiadaja homologacji gwarantujacej podstawe do pomiaru predkosci, gdyby tak bylo kazdy policjant jadacy za nami oczywiscie radiowozem bez fotoradaru moglby nam udowodnic ze przekraczamy dozwolona predkosc, jednak nie moze tego zrobic gdyz nie moze sie opierac na wskazaniu predkosciomierza.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
M_A_V 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA3A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 111
Skąd: Zbąszyń
Wysłany: 16-11-2009, 20:50   

nie chcę być niemiły ale dokonano dyskryminacji zwolenników TDI :twisted: dlaczego nigdzie nie mogę znaleźć tarcz indligo z 200 km/h i obrotomierzem 6000 ?? przeszukałem już chyba całe allegro + ebay i nic ... a przypuszczam że indywidualnych zamówień nie przyjmują
_________________
Mitsubishi uzależnia :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.