Zamknięty przez: mkm 27-01-2014, 23:51 |
The Fart - Mała angielska historia motoryzacji by Swinks |
Autor |
Wiadomość |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24297 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 09-07-2009, 22:47
|
|
|
Poproś Swinsa na Zlocie - rok temu bardzo chętnie demonstrował co to auto potrafi. |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 14-07-2009, 18:32
|
|
|
Leszek, tak będę w Guildford w Eurospec, chyba już we wrześniu, bo mam napięty budżet, a samo strojenie S-AFC to jak mi Ben powiedział jakieś 130 - 150 GBP. Wiesz rolling-road dla 4wd kosztuje... .
Poza tym chcę zmierzyć charakterystykę fltra panelowego (HKS) i filtra z wymuszonym zassaniem (BMC CDA). Bo coś mi wychodzi, że w dolnym zakresie BMC jest lepszy, ale powyżej 4000 rpm już jest słabiej.
Jak już na pewno będę miał zabukowane to dam znać na regionalnym. Zrobi się spota.
He, he, he.... na Zlocie mam nadzieję, ze Tomek (Kochajj), Maciek (nabassu), Bartek i Krzyśki (Krzys i jkrzysztof80) mnie odciążą w demo. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Arturro-86
Mitsumaniak
Auto: Galant EA2A 97' + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Sie 2008 Posty: 473 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 15-07-2009, 21:12
|
|
|
Podziwiam Twojego Galanta, a jeszcze bardziej to, co z nim zrobiłeś |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 17-07-2009, 13:48
|
|
|
Arturro-86 napisał/a: | Podziwiam Twojego Galanta, a jeszcze bardziej to, co z nim zrobiłeś |
Dzięki!
To bardzo motywujące....
Eechh... jeszcze żeby portfel był grubszy, albo jakiś garaż z kanałem lub podnośnikiem... |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Arturro-86
Mitsumaniak
Auto: Galant EA2A 97' + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Sie 2008 Posty: 473 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 18-07-2009, 20:51
|
|
|
swinks_UK napisał/a: | Eechh... jeszcze żeby portfel był grubszy, albo jakiś garaż z kanałem lub podnośnikiem... |
"Grosz do grosza, a będzie kokosza"
Chciałbym w sumie umieć tak "pomajstrować" przy samochodzie, jak to wielu Mitsumaniaków robi, ale boję się, że coś zepsuję
Trzeba znaleźć jakiś zestaw tunnigowy do mojego Miśka Przykładowo, jakiś zderzak |
|
|
|
 |
Haribo
Mitsumaniak Użyszkodnik
Auto: Colt CA0 94' 1.3 12V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Cze 2009 Posty: 70 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 18-07-2009, 21:13
|
|
|
świetne auto! mam nadzieje, że będę mógł je kiedyś zobaczyć na żywo |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 26-10-2009, 19:17
|
|
|
Siemasz. Czy to Ty kupowałeś niedawno plastikowe nakładki na nadkola do Galanta EA? Te z Allegro? Jeśli tak to czy je zamontowałeś i jak pasowały? Warto zakładać? |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 09-11-2009, 21:04
|
|
|
Dziś miałem wolne, więc w końcu czas by uporządkować wiązki kabli pod konsolą. Nazbierała się tego spora pajęczyna, bo co chwila jakiś zegarek albo inny gadżet...
Przy okazji trochę uporządkowałem pod maską:
Z nowych dodatków doszło:
- oil catch can
- regulator ciśnienia szyny paliwowej (Fuel Pressure Regulator)
- wysokociśnieniowa pompa paliwa TRE (255lph) bezpośrednio zasilana z aku:
a poza tym boost controler HKS został "przeflancowany z dala od turbin, bo okazało się, że nie znosi gąrąca... (na pierwszym planie)
I tym sposobem większość "grubszej" zaplanowanej roboty na ten rok zostało zrealizowane |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
Ostatnio zmieniony przez swinks_UK 14-02-2011, 13:35, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 09-11-2009, 22:01
|
|
|
Fantastyczna historia fantastycznego samochodu i człowieka który to wszystko stworzył
Moje najszczersze gratulacje. Niesamowite jest twoje auto. Dużo serca i czasu w niego włożyłeś. Pewnie odwdzięcza się tobie z nawiązką |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 09-11-2009, 23:09
|
|
|
Pomaluj napis Mitsubishi na osłonie silnika na czarno |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 13-11-2009, 23:30
|
|
|
Raczej poszukam nowej osłony silnika...
Te ori są bardzo kruche. Moja już przechodziła reanimację, ale znowu zaczyna się poddawać upływowi czasu . |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
marexi
Mitsumaniak

Auto: EJ9
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lip 2008 Posty: 517 Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: 14-11-2009, 13:33
|
|
|
swinks_UK napisał/a: | Raczej poszukam nowej osłony silnika...
Te ori są bardzo kruche. . |
wiem co o tym mi w rekach sie polamala. Jakbys znalazl gdzies jakies tuningowe albo jakies inne dwie to jak juz siebie zapoatrzysz to daj znac bo mi sie przyda:) |
_________________ 92' Colt 1.6 GLXi -
00' Carisma Dynamics 1.8 GDI - sprzedana
98' Galant V6 Winter Edition - sprzedany
97' L - E5CW :( buum było
97' Honda Civic 1.4i
http://forum.mitsumaniaki...p?user_id=13173 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 14-11-2009, 22:39
|
|
|
He, he, he...
Jedyny zamiennik jaki znam jest robiony z polerowanej stali, czyli odporny na uszkodzenia, ale jest w cenie oryginału (£85) i do tego brzydki. Robi go koleś z CVR4, ja jednak wolę mój potrzaskany plastik.
Tutaj masz linka:
http://www.clubvr4.com/fo...ht=engine+cover |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
jkrzysztof80
Forumowicz vrmaniak

Auto: Białe i czerwone
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 1127 Skąd: UK, West Midlands
|
Wysłany: 15-11-2009, 00:21
|
|
|
swinks_UK napisał/a: | He, he, he...
Jedyny zamiennik jaki znam jest robiony z polerowanej stali, czyli odporny na uszkodzenia, ale jest w cenie oryginału (£85) i do tego brzydki. Robi go koleś z CVR4, ja jednak wolę mój potrzaskany plastik.
Tutaj masz linka:
http://www.clubvr4.com/fo...ht=engine+cover |
No fakt beznadziejna
Tomek, pytanko: ile cali mają twoje fele, chodzi mi o szerokość? |
_________________ LEGNUM VR4 2009-2013
FOCUS MK2 2013-?
3000GT 2013-?
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 15-11-2009, 17:18
|
|
|
Dokładnie które wymiary chcesz?
Samego fotela, czy szyn?
Pamiętaj, ze to przeróbki Momo z FTO. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
|