Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
4G15 vs 4G92 - różnice i podobieństwa
Autor Wiadomość
bastek69 
Forumowicz

Auto: Proton
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 75
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 12-11-2009, 15:27   4G15 vs 4G92 - różnice i podobieństwa

witam,
ponieważ nie mam takiego doświadczenia w mechanice Colta jak co poniektórzy tu na forum więc z tąd moje pytanie:

Jakie są różnice lub podobieństwa w silnikach 4G15 i 4G92 w kwestii mocowania oraz osprzętu? Czy przy ewentualnej przekładce trzeba zmieniać łapy silnika i skrzyni?

bo ECU napewno musi być wymienione z wiązką ze względu choćby na przpływomierz.... no ale jak się sprawa miewa np. co do pompy paliwa i innych rzeczy?
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 12-11-2009, 18:09   

kompletnie sie roznia - do przekladki jest wszystko z wiazka el. wlacznie
 
 
bastek69 
Forumowicz

Auto: Proton
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 75
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 12-11-2009, 23:19   

Krzyzak a łapy silnika i skrzyni pasują czy też trzeba rzeźbić ?
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 13-11-2009, 07:49   

nie wiem jak jest w Protonie ale w Mitsu Lancerach chyba w latach 1991-92 (czyli buda C6x) bylo mocowanie uniwersalne i pasowaly oba silniki
 
 
adamovicius
[Usunięty]

Wysłany: 13-11-2009, 10:20   

Mocowania beda pasować,wiele osób przekładało w Colcie z 1.3 na 1.6 bez rzeźby.4G15 to rozwiercone 4G13 więc musi pasować.
 
 
bastek69 
Forumowicz

Auto: Proton
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 75
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 13-11-2009, 12:01   

no bo wiadomoe że jak robić swapa to już konkretnego..... ale mi prawde mówiąc wystarczyło by te 113 kucy z 1.6. Tym bardziej że jak mocowania pasują to sporo banknotów zostaje w kieszeni ;) .
w takim razie za niedługo zacznę poszukiwania CA4A rozbitka na dawce części i silnika ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.