Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] zyje ale gasnie
Autor Wiadomość
franko88 
Nowy Forumowicz

Auto: eclipse1G 94r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 22
Skąd: poddebice
Wysłany: 11-11-2009, 23:19   [1G 90-94] zyje ale gasnie

Witam wszystkich , od jakiegos czsu silnik sam gasnie tak jakby zostal wylanczany ze stacyjki a czasem gasnie tak jakby najpierw po kolej na tlokach zaczelo brakowac iskry(ale to raz na 100) przy tym wszystkim CE sie zapala ale jak podepne diode to mi zadnych blendow nie pokazuje . Sprawdzilem ECU wymienilem kondesatory , sprawdzilem sciezki i wydaje mi sie ze jest ok . Przy odpaleniu jak przekrece stacyjke na ON to CE mroga ale nie miarowo lub tez wcale sie nie zapali a czasem jest ok , kiedys sprobowalem odpalic go bez swiecocej kontrolki CE i jak krencilem rozrusznikiem to CE zaczelo mrygac chyba miarowo . No i wiecej mi spala (tylko benzyna bez gazu)

Kable mam now jak i swiece NGK , silniczek krokowy jest ok .
Za wszelkie porady bende wdzieczny.
Pozdrawiam.
 
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 11-11-2009, 23:24   

Kiedyś miałem podobną sytuację, auto gasło niespodziewanie kiedy chciało. Winowajcą u mnie okazał się silniczek krokowy, niby też był ok działał pięknie ładnie się mierzył na oporność lecz jednak czasem się zawieszał i to było powodem gaśnięcia mojego Ecli. Wymiana na próbe od kolegi rozwiązała sprawę, po założeniu nowego (używki) silniczka krokowego auto od roku nie zgasło bez mojego polecenia :) Druga możliwość to nieszczelny układ dolotowy. To najbardziej prawdopodobne usterki.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
franko88 
Nowy Forumowicz

Auto: eclipse1G 94r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 22
Skąd: poddebice
Wysłany: 11-11-2009, 23:34   

wiec tak , dolot mam sprawdzony i jest ok . Jeszcze jedna wazna zecz jest , powiedzmy jade 100km/h i mi gasnie to go trzymam dalej na biegu , na obrotomierzu pokazuje mi jeszcze obroty silnika ale po jakiejs chwili wskazowka opada na zero a ja dalej jade (na zgaszonym) jak sie zatrzymam to musze odczekac chwile ( krotsza lub dluzsza ) i odpali ale potrafi tez zaraz zgasnac . Przy tym wszystkim slychac jakis przekaznik i chyba pompe paliwa ale nie jestem pewien
 
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 12-11-2009, 08:55   

franko88, kolega miał też taki przypadek, padł przekaźnik który znajduje sie obok ECU. Generalnie to może być wszystko.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
franko88 
Nowy Forumowicz

Auto: eclipse1G 94r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 22
Skąd: poddebice
Wysłany: 12-11-2009, 17:20   

Adaho_krak, a wiesz moze jak to sprawdzic ??
 
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 12-11-2009, 17:31   

franko88 napisał/a:
Adaho_krak, a wiesz moze jak to sprawdzic ??


Nie bardzo, najlepiej podmienić na próbe od kogoś. Kolega akurat miał możliwość pożyczenia tej części od drugiego kolegi i okazało się że to było przyczyną. Najgorsze jest to że taką usterkę jak Twoja bardzo ciężko zdjagnozować, jak coś padnie to wiadomo co to jest, ale jak pada czasami i później jest OK to nigdy do końca nie wiadomo co jest przyczyną. Ja swoją usterkę z sliniczkiem krokowym diagnozowałem z pół roku.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
franko88 
Nowy Forumowicz

Auto: eclipse1G 94r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 22
Skąd: poddebice
Wysłany: 12-11-2009, 18:31   


a moze wiesz jak mam podpiac palma ?? skoro juz go mam i kabel to pasowalo by to wykorzystac :biggrin:
 
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 12-11-2009, 18:42   

Podłączenie = piny 1,3 - to diag i gnd, a pin 6 to "data"

Do kabelka
do programu TMO1
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
franko88 
Nowy Forumowicz

Auto: eclipse1G 94r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 22
Skąd: poddebice
Wysłany: 12-11-2009, 18:53   

ja bende korzystal z mmcd 1.8g na palm m515 , wiesz moze jak sie tego progsa urzywa ??
 
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 12-11-2009, 18:55   

franko88 napisał/a:
wiesz moze jak sie tego progsa urzywa ??

NIe korzystałem ale napisz do użytkownika Tomusn, ona ma dużą wiedzę w tym zakresie :)
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
franko88 
Nowy Forumowicz

Auto: eclipse1G 94r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 22
Skąd: poddebice
Wysłany: 12-11-2009, 20:11   

Adaho_krak napisał/a:
padł przekaźnik który znajduje sie obok ECU. Generalnie to może być wszystko.
co do tego przekaznika , polozylem go chwile na kaloryferze aby sie zrobil cieplejszy no i jak go podlaczylem to wcale juz nie pstrykal , rozebralem go ale wszystko wyglada ok
 
 
 
yama 
Nowy Forumowicz

Auto: GS 1gen
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2009
Posty: 26
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 13-11-2009, 08:41   

franko przekaznikow sie nie podgrzewa!! przykladasz napiecie na cewki jak uslyszysz klik to polowa sukcesu tzn nie sklejone styki pozniej sprawdz tylko czy jest przejscie na stykach

czy zimny czy cieply ma pracowac, najczestsza awaria to sklejone styki lub nadpalone sprawdz obwod cewki
 
 
franko88 
Nowy Forumowicz

Auto: eclipse1G 94r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 22
Skąd: poddebice
Wysłany: 13-11-2009, 16:33   

yama napisał/a:
sprawdz obwod cewki
tzn tam w srodku ?? bo jak tam sprawdzalem to wyglada ok

[ Dodano: 13-11-2009, 16:38 ]
a jeszcze jedno pytanie , moze mi ktos powiedziec do czego jest podlaczony ten przekaznik ??

[ Dodano: 13-11-2009, 18:15 ]
wlasnie mam drugi przekaznik(w 100% sprawny) , podmienilem go i bez zmian . Tylko jak za kazdym razem wyjme i wloze kluczyk do stacyjki i zalacze zaplon to Ce na 1s sie zapali i gasnie ........


Dzisiaj udalo mi ise podlaczyc palma ale i tak malo mi to co dalo :?
ponizej zamieszczam foty
1 2 3 4

o co chodzi z tym wykresem ??

[ Dodano: 15-11-2009, 17:06 ]
dzisiaj sprawdzilem zaplon i pompe paliwa , pompa chodzi iskry brak na wszystkich tlokach

czasami jest jescze tak ze na kompie brakuje zasilania , chodzi o to ze jak zczytuje palmem parametry to w pewnym momencie przerywa polaczenie i slychac przy tym przekaznik
 
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 16-11-2009, 22:16   

franko88, jeśli chodzi o podłączenie palma, to jest na tych samych pinach

a co do odczytów nie potrafię nic mądrego wymyślić, może podmiana ECU?
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
franko88 
Nowy Forumowicz

Auto: eclipse1G 94r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 22
Skąd: poddebice
Wysłany: 16-11-2009, 23:29   

i po problemie , okazalo sie ze uklad E538 w ecu mial poprzepalane sciezki . Poprawilem je i nawet odpalil :biggrin:

Pozdro dla wszystkich
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.