[2.8 TD] rano biała chmura dymu |
Autor |
Wiadomość |
tunio
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero 2.8TDI GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2009 Posty: 41 Skąd: Białogard
|
Wysłany: 09-11-2009, 18:49 [2.8 TD] rano biała chmura dymu
|
|
|
Rano gdy jest zimny po odpaleniu "rzuca" nim troche i z wydechu wydziela się ogromna chmura białego dymu, po 3-4 minutach wszystko jest juz ok. co to moze byc? Cisnienie na cylindrach ok, wtryski tez ok. Co to może być? Proszę o pomoc \. Tunio |
|
|
|
 |
stegano
Forumowicz
Auto: Pajero II 1994 2.8TD japończyk
Kraj/Country: Mexico
Pomógł: 7 razy Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 341 Skąd: z lasu
|
Wysłany: 09-11-2009, 19:20
|
|
|
Sprawdź przede wszystkim świece, bo objaw rzucania może być spowodowany przepaleniem jednej ze świec.
Druga sprawa to wtryskiwacze, skąd wiesz że są w 100% sprawne? |
_________________ Dziennik - z życia Pajero
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=39397 |
|
|
|
 |
tunio
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero 2.8TDI GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2009 Posty: 41 Skąd: Białogard
|
Wysłany: 09-11-2009, 20:05
|
|
|
bo mam wykrecone wtryski i dzisiaj u mechanika bylem, ktory sie tym zajmuje i powiedzial, ze byly troche zapchane, ale ze nie powinien od tego kopcic |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 09-11-2009, 20:18
|
|
|
Biały dym=>>> zapowietrzony układ paliwowy i tym tropem radzę podążać=>> przerabiałem ten temat |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
stegano
Forumowicz
Auto: Pajero II 1994 2.8TD japończyk
Kraj/Country: Mexico
Pomógł: 7 razy Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 341 Skąd: z lasu
|
|
|
|
 |
tunio
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero 2.8TDI GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2009 Posty: 41 Skąd: Białogard
|
Wysłany: 09-11-2009, 22:28
|
|
|
niby przeczyscil i ustawil zalozymy i zobaczymy;p jeszcze dla swietego spokoju swiece wymienie:) |
|
|
|
 |
Faraonix
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 770 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 09-11-2009, 22:45
|
|
|
najpierw sprawdz czy sa dobre te swiece, po co wymieniac jak sa ok |
|
|
|
 |
diWhizZ
Mitsumaniak

Auto: Pajero V46 `99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 192 Skąd: Radom
|
Wysłany: 11-11-2009, 11:31 Re: rano biała chmura dymu
|
|
|
tunio napisał/a: | Rano gdy jest zimny po odpaleniu "rzuca" nim troche i z wydechu wydziela się ogromna chmura białego dymu, po 3-4 minutach wszystko jest juz ok. co to moze byc? Cisnienie na cylindrach ok, wtryski tez ok. Co to może być? Proszę o pomoc \. Tunio |
Może dostaje gdzieś lewego powietrza, miałem to samo, kilka dni temu założyłem kulkowy zaworek powrotny (20PLN) na zasilaniu paliwa pomiędzy filtrem a pompą i jak na razie jest OK. |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 11-11-2009, 16:03
|
|
|
diWhizZ napisał/a: | Może dostaje gdzieś lewego powietrza |
Niemalże na 100% zapowietrza się układ.Walczyłem z tym tematem w zeszłym roku->udało się.Po konserwacji podwozia którego dokonałem miesiąc temu temat białego dymu z rury powrócił czyli zabezpieczając i konserwując podwozie gdzieś rozszczelnili układ.Na forum był opisany taki przypadek tylko że z simmeringiem więc w piątek jadę do warsztatu aby sprawdzili ciśnieniowo dolotowy układ paliwowy oraz zmienili simmering.Po wizycie opowiem co i jak. |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
gołąb
Mitsumaniak

Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Posty: 1094 Skąd: Ostrówek/wołomin
|
Wysłany: 11-11-2009, 21:09
|
|
|
powiem wam,że podczas walki z zapowietrzonym układem(w efekcie końcowym u mnie był simmering)-nie było efektów białego dymu |
_________________ "Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie"
 |
|
|
|
 |
bartek2800 [Usunięty]
|
Wysłany: 11-11-2009, 22:44
|
|
|
gołąb napisał/a: | powiem wam,że podczas walki z zapowietrzonym układem(w efekcie końcowym u mnie był simmering)-nie było efektów białego dymu |
Bo jeszcze nie był tak zmęczony jak np. mój |
|
|
|
 |
gołąb
Mitsumaniak

Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Posty: 1094 Skąd: Ostrówek/wołomin
|
Wysłany: 13-11-2009, 19:31
|
|
|
Chodzi Ci Bartku o zmęczenie simmeringu czy silnika |
_________________ "Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie"
 |
|
|
|
 |
bartek2800 [Usunięty]
|
Wysłany: 13-11-2009, 19:59
|
|
|
gołąb napisał/a: | Chodzi Ci Bartku o zmęczenie simmeringu czy silnika |
chodziło mi o simmering |
|
|
|
 |
gołąb
Mitsumaniak

Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Posty: 1094 Skąd: Ostrówek/wołomin
|
Wysłany: 13-11-2009, 23:33
|
|
|
Raczej był zmęczony...,bo na koniec było już tak,że po godzinnym postoju były już spore problemy z odpaleniem.Po wyjęciu okazało się,że oprócz tego że był bardzo twardy,to jeszcze miał takie mikroskopijne pęknięcie...A białego dymu nie było. |
_________________ "Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie"
 |
|
|
|
 |
|