 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
FTO wysokie obroty |
Autor |
Wiadomość |
Red
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi FTO GP tiptronik
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lis 2009 Posty: 12 Skąd: Sulechow
|
Wysłany: 18-11-2009, 19:57 FTO wysokie obroty
|
|
|
Witam, posiadam Mitsubishi FTO w tiptroniku, problem polega na tym ze auto na biegu P (postoju) zaczyna krecic od 2000 do 3000 obrotow, lecz gdy zmieniam bieg na D (drive) obroty momentalnie spadaja do 1000. Nie jestem pewiem ale mysle moze ze jest to spowodowane tym ze akumulator nie jest na maxa doladowany i auto probuje doladowac go? to tylko sugestia, nie wiem co sie dzieje... pomozcie |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 18-11-2009, 20:22
|
|
|
Czy jak dasz na P to auto długo potrafi trzymać te wyższe obroty ?? Jeśli dajesz na P odpinasz skrzynie i w ten sposób ściągasz obciążenie z silnika i silnik wchodzi na wyższe obroty, silniczek krokowy jeśli jest sprawny powinien zasterować obroty na wolne, jeśli tego nie robi po chwili, możliwa jest jego awaria. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
Red
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi FTO GP tiptronik
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lis 2009 Posty: 12 Skąd: Sulechow
|
Wysłany: 18-11-2009, 20:32
|
|
|
niestety dlugo trzyma na wysokich obrotach, jak mozna sprawdzic czy jest to silnik krokowy? poprostu kupic nowy a jezeli to nie to? czy jest to metoda zeby go sprawdzic? dzieki wielkie Adaho!!! |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 18-11-2009, 20:40
|
|
|
Red napisał/a: | jak mozna sprawdzic czy jest to silnik krokowy? poprostu kupic nowy a jezeli to nie to? czy jest to metoda zeby go sprawdzic? |
Nie wiem jaka tam jednostka u Ciebie siedzi zrób jakieś foty silnika chociaż, napisz coś więcej o swoim samochodzie. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
piotruś
Forumowicz ,DZIECI KWIATY.''
Auto: ford S-Max.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 243 Skąd: ZGIERZ
|
Wysłany: 19-11-2009, 19:14
|
|
|
Nie musisz kupowaś nowego ,poprostu go odłącz (zdejm wtyczkę ) sam tak robiłem jesli miałem jakieś wątpliwosci ,zresztą zasada regulacji obrotów jest taka że po ustawieniu prawidłowych obrotów silnika , gasisz go i wpinasz spowrotem krokowy i uruchamiasz rzeby pochodził do włączenia wentylatorów .koniec . |
|
|
|
 |
Red
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi FTO GP tiptronik
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lis 2009 Posty: 12 Skąd: Sulechow
|
Wysłany: 19-11-2009, 19:45
|
|
|
DZIEKI WIELKIE, srobuje |
|
|
|
 |
|
|