Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.8 TD] Peknięte koło zamachowe Pajero 2.8td automat
Autor Wiadomość
artekw 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 2.8TD 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 4
Skąd: Kazimierza Wielka
  Wysłany: 10-11-2009, 16:38   [2.8 TD] Peknięte koło zamachowe Pajero 2.8td automat

Witam wszystkich użytkowników forum. Mam pytanie gdzie szukać przyczyny pękania koła zamachowego ,popękały mi już dwie sztuki po około 2000 km więc to nie koło było przyczyną.
 
 
1405 
Forumowicz

Auto: Pajero I 3000V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 301
Skąd: Dorohusk
Wysłany: 10-11-2009, 17:00   Re: Peknięte koło zamachowe Pajero 2.8td automat

artekw napisał/a:
Witam wszystkich użytkowników forum. Mam pytanie gdzie szukać przyczyny pękania koła zamachowego ,popękały mi już dwie sztuki po około 2000 km więc to nie koło było przyczyną.

A może to źle ustawiona pompa paliwowa- mam na myśli za wcześnie ustawiony wtrysk na pompie paliwowej. W takim przypadku prawdopodobnie koło zamachowe przyjmuje cały impet wsteczny zbyt wczesnego samozapłonu mieszanki w cylindrze i nie wytrzymuje takiej pracy.
Inna racjonalna przyczyna nie przychodzi mi do głowy. :wink:
Praca silnika nie jest zbyt twarda?
 
 
 
artekw 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 2.8TD 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 4
Skąd: Kazimierza Wielka
Wysłany: 10-11-2009, 17:19   

Dzięki za zainteresowanie silnik wydaje się pracować prawidłowo rano co prawda zapala jakby na trzy cylindry i niebieski dym ale po minucie jest ok .
 
 
1405 
Forumowicz

Auto: Pajero I 3000V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 301
Skąd: Dorohusk
Wysłany: 10-11-2009, 17:57   

artekw napisał/a:
Dzięki za zainteresowanie silnik wydaje się pracować prawidłowo rano co prawda zapala jakby na trzy cylindry i niebieski dym ale po minucie jest ok .

No no a podczas odpalania silnika to jak kreci rozrusznik? Silnik po pierwszych odgłosach pracy pomaga rozrusznikowi czy wyraźnie go hamuję...tak mi się wydaje że z tej strony właśnie trzeba szukać przyczyny.
Jak na rozgrzanym przy gazujesz to jaki kolor mają spaliny?
No może jeszcze ktoś bieglejszy w temacie coś podpowie. Powodzenia
 
 
 
artekw 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 2.8TD 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 4
Skąd: Kazimierza Wielka
Wysłany: 11-11-2009, 11:43   

Mam jeszcze jedno pytanie , czy wał korbowy w silniku 4M40 z manualną skrzynią biegów, jest inny niż w wersji z automatem ? Wydaje mi się że różnica jest tylko w adapterze koła zamachowego.Czy dobrze myślę?
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 19-11-2009, 00:48   

artekw napisał/a:
Mam jeszcze jedno pytanie , czy wał korbowy w silniku 4M40 z manualną skrzynią biegów, jest inny niż w wersji z automatem ? Wydaje mi się że różnica jest tylko w adapterze koła zamachowego.Czy dobrze myślę?

Jest taki sam.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
artekw 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 2.8TD 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 4
Skąd: Kazimierza Wielka
Wysłany: 19-11-2009, 20:24   

Dzięki serdeczne bo nie byłem pewien czy te silniki są identyczne , niestety we własnym zakresie mojego problemu rozwiązać się nie da muszę odstawić auto do jakiegoś speca od automatów ,może znacie kogoś zaufanego w Krakowie ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.