Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E54A 2.0 V6] Problem z klimą i wspomaganiem
Autor Wiadomość
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 18-11-2009, 18:54   [E54A 2.0 V6] Problem z klimą i wspomaganiem

Witam
Słuchajcie wczoraj w moim Galusiu zaobserwowałem dwa dziwne zjawiska ...
1. Klimatyzacja przestała mi działać .... po prostu się nie załącza :shock: co się mogło stać ?
2. Podczas cofania na max skręconych kołach w prawo wspomaganie kierownicy 2 razy szrpnęło mi kierownicą w lewo :shock: ..... czy to oznaka czegoś poważnego ?

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Owczar 20-11-2009, 14:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
hubert_galant 
Mitsumaniak
NeverBackDown

Auto: Honda Prelude 2.0B 1993
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 126
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-11-2009, 19:21   

w kwestii drugiej, wydaje mi się że poprostu wspomaganie nie działa na full przy "max" skręconych kołach. U mnie w galu przy max skręconych kołach (przy postoju) pasek klinowy piszczy, w czasie jazdy nie zdaża mi się tak skręcać kół więc nie wiem czy by mi odbijało w drugą stronę...
_________________
Jestem jaki jestem i nikt tego nie zmieni :)
 
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 18-11-2009, 19:29   

hubert_galant napisał/a:
U mnie w galu przy max skręconych kołach (przy postoju) pasek klinowy piszczy


u mnie się jeszcze nigdy nie zdarzyło aby pasek klinowy zapiszczał podczas działania wspomagania na postoju ...

ale to mnie irytuje czemu tak dziwnie mi odbiło kierownicę .... takie dwa szybkie odbicia w lewo ...

[ Dodano: 18-11-2009, 19:58 ]
dodam tylko że wspomaganie chodzi cicho ,szybko i delikatnie .. poza tym dziwnym zjawiskiem nigdy nie miałem problemów ze skręcaniem ...( sorry jak mi silnik krokowy padł to auto mi gasło jak wrzucałem na "D" i w tym momencie mocno skręcałem ... ale to była wina silniczka krokowego ...)
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 20-11-2009, 14:44   

szpala85, z tego co pamiętam masz climatronic?

Przyczyn może być bardzo dużo. Pierwszy z nich to mała ilość czynnika, uszkodzony któryś z czujników, problem z elektromagnesem itd.
Czy po włączeniu klimy podbija Ci obroty? Czy nic się nie dzieje?
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 20-11-2009, 17:11   

właśnie nic się nie dzieje :roll:

wcześniej jak włączałem klimę to było pstryknięcie w silniku , obroty się podbiły i załaczyły się oba wentylatory ( ale tylko wtedy się załączały jak było cieplej na zewnętrznej niż ustawiłem na climatroniku )

[ Dodano: 20-11-2009, 17:12 ]
Owczar napisał/a:
z tego co pamiętam masz climatronic?


tak mam
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 20-11-2009, 17:50   

Na początek spróbuj zewrzeć na chwilę czujnik ciśnienia. Do osuszacza podłączona jest kostka 2 pinowa. odepnij ją i zewrzyj na chwilę i spróbuj włączyć klimę. Zawsze od tego zaczynam ;)
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 21-11-2009, 18:08   

Owczar napisał/a:
Do osuszacza podłączona jest kostka 2 pinowa


no dobra ... a gdzie ten osuszacz się znajduje :roll:
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 23-11-2009, 09:46   

To taka puszka aluminiowa. Idą do niego przewody od sprężarki. Nie wiem, po której stronie jest u Ciebie.
 
 
Krejzi 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16V 94r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 414
Skąd: Lublin
Wysłany: 26-11-2010, 18:26   

a ja odgrzeje temat bo dzisiaj zauwazylem u siebie dziwny objaw mam reczna klimatyzacje i kiedy wlaczam tryb ECO nic sie nie dzieje nie wlaczaja sie wentylatory obroty w gore nie ida nic ... kiedy wlaczam "płatek sniegu" ;) to wlaczy sie klimatyzacja tzn wlacza sie wentylator podnosza sie obroty trzyma obroty wysoko trzyma i nagle opadaja i wylacza sie klima i jak jest włączona klima na stale to takie cos dzieje sie co jakąs chwile, co sie moglo stac ? :(
_________________
Moj Misiek Galancik 94r. 2.0 16V SOHC

Moja muzyka --> www.krejzi.muzzo.pl
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 26-11-2010, 18:31   

Nic, jest niska temperatura, więc klimatyzacji pracuje tylko dla wyrównania ciśnienia i temperatury, także wszysto w porządku.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Krejzi 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16V 94r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 414
Skąd: Lublin
Wysłany: 26-11-2010, 18:46   

aaaaa hehe dobrze wiedziec :) a myslalem ze moge uzyc jej do odparowania szyb
_________________
Moj Misiek Galancik 94r. 2.0 16V SOHC

Moja muzyka --> www.krejzi.muzzo.pl
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 26-11-2010, 19:35   

Bo możesz, po to ona m.in. słuzy, a przy obecnych temperaturach nie musi ona pracowac ciągle.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Krejzi 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16V 94r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 414
Skąd: Lublin
Wysłany: 26-11-2010, 19:38   

hm... sam juz nie wiem jak dla mnie to ona w ogole nie dziala nagrzalem sobie w samochodzie a potem chcialem klime wlaczyc tk jak mowilem na ECO ( czyli ten tryb przerywany ) nie dziala a na tym drugim dziala wlasnie tak przerywanie tzn nawet nie dziala bo wentylator chodzi moze z 10 sekund i sie wylacza hmmm w sumie moze i macie racje ;)
_________________
Moj Misiek Galancik 94r. 2.0 16V SOHC

Moja muzyka --> www.krejzi.muzzo.pl
 
 
liczner18 
Forumowicz

Auto: Sigma/Diamante 6G72 DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 135
Skąd: Zakroczym
Wysłany: 26-11-2010, 20:09   

szpala ostatnio jak robiles alternator to odkrecales przewody od klimy i musiales spuszczac tym samym czynnik z ukladu.... nie masz czynnika i czujnik nie wlaczy ci klimy bo nie ma cisnienia w ukladzie... jak jest malo czynnika to potrafi sie wlaczac i wylaczac samoistnie... a jak nie masz wogole czynnika to nawet nie pstryknie sprzeglo wiskotyczne...a co do wspomagania , to nie masz sie czym martwic... to nie jest usterka
 
 
pipi_ja 
Forumowicz

Auto: Galant EA 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 574
Skąd: wlkp
Wysłany: 26-11-2010, 22:04   

Ale to chyba nie jest nic popsute bo u mnie jest dokładnie to samo. Załącza się tylko na kilka sekund potem sie wyłacza i tak w kółko.
W lipcu miałem dobijaną i brakowało niecałe 50gram czynnika czyli nie sądzę żeby teraz mi coś uciekło.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.