 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: lukasz12 12-12-2009, 17:31 |
zawór podciśnienia:(????? |
Autor |
Wiadomość |
Piotr
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Sigma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Paź 2009 Posty: 13 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 05-11-2009, 15:06 zawór podciśnienia:(?????
|
|
|
wyskoczył mi kolejny problem z autem mianowicie kod 72 Zawór elektromagnetyczny nawiewu -elektroniczna regulacja poślizgu napędu ---- co to k.... jest moze ktos wie no i do tego 11 podgrzewana sonda lambda i 41 wtryskiwacze. moze ktos mnie oswieci przy okazji co do skrzyni automat gdzie mam 42 i 43 i nie wiem co oznaczają . Cierpliwość mi się konczy na sigme , czy to kiedykolwiek jest bez usterek czy tylko mi tak sie sypie. Aha moze ktos wie czy są do zdobycia progi bo w moja sigme podnosniki wchodza jak w maslo . ciezko to ogarnąć . |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 05-11-2009, 21:58
|
|
|
jak tak czytam , to muszę powiedzieć ,że niestety masz chyba wyrąbany egzemplaż.. skoro progi już tak biorą..
72 to jest teki elektrozawór , albo przewód do niego - da sie zrobić bez problemu. czesem mu wtyczka siada - on jest koło zawroku EGR prawdopodobnie ten od którego idzie rurka do tego grzybka na przepustnicy.
11 - Oxygen (O2) Sensor. Possible causes: faulty O2 sensor, connector or harness, low or high fuel pressure, defective injector(s), intake air leaks.
jak widac masa mozliwości ale :
41 - Injector(s). Possible causes: low or high injector coil resistance, connector or harness.
z tego wynika ,ze prawdopodobnie chodzi tu o wtryski lub ich podłączenie.
42 - Shorted Shift Control ... No ... Check Shift Control Solenoid Valve "A" Circuit Solenoid Valve & Connector
43 - Open Shift Control ... No ... Check Shift Control Solenoid Valve "B" Circuit Solenoid Valve & Connector
sprawdź wtyczkę koło skrzyni , przeczyscićstyki - albo już popaprane wśrodku. Przy okazji czy skrzynia nie szarpie ? |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 06-11-2009, 01:25
|
|
|
Virman wyczerpał już zasadniczo odpowiedzi na pytania.
Ale taka mała dygresja. To nie jest GOLF II. Tam nie masz tylu zabawek. To jest zaawansowane technicznie 15 lub starsze auto. Tego typu samochody w tym wieku niestety wymagają już pewnej dbałości. Po prostu stopień skomplikowania jest większy i jest więcej elementów które mogą zawieść. Niestety - to się powtarza w wielu wątkach na tym forum i innych - jeśli kupiłeś taka Sigme za 4000-5000 to nie masz co oczekiwać że ktoś oddał idealny jeżdżący dopieszczony, doinwestowany samochód bo mu się znudził. Oddał bo po prostu nie chciał inwestować lub nie miał jak. Każdy ma jakieś swoje podejście - jeden kupi coś prostego bo woli mieć święty spokój bo nie chce wydawać pieniędzy tracić czasu na naprawy. Inny ma pasję i pieniądze więc wydaje krocie. A jeszcze inny sam umie to zrobić i ma dostęp do części i robi bo to lubi. Nie chcę tutaj po kimkolwiek jechać ale po prostu tego typu samochody nie są dla każdego. Trzeba mieć trochę cierpliwości, samozaparcia i nie ma co ukrywać pieniędzy też żeby to ogarnąć. Niestety. Na pocieszenie pozostaje tylko tyle że podobnej wielkości auta marek znacznie bardziej prestiżowych (dyskusyjne, ale taki jest subiektywny odbiór wśród ludzi) są znacznie droższe w utrzymaniu i wcale nie mniej awaryjne jeśli nie są zadbane. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
Piotr
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Sigma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Paź 2009 Posty: 13 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 20-11-2009, 19:30
|
|
|
Miałem już kilka aut to chyba 5 i najbardziej mi pasuje sigma zrobie i bedzie dobrze tylko czasem nerw chwyta. pozdrawiam |
|
|
|
 |
|
|