 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
sprzeglo |
Autor |
Wiadomość |
rOOmak [Usunięty]
|
Wysłany: 17-08-2006, 08:53 sprzeglo
|
|
|
Zabieram sie do wymiany tarczy sprzegla.Macie moze jakies dobre linki do instrukcji albo jakies wskazowki.Musze zaznaczyc ze z mechanika nie mialem wczesniej do czynienia.
Dam rade to zrobic na ziemi czy tunel jest niezbedny?
Poza tym pedal sprzegla pracuje bez oporu.Auto stalo 2miechy bez odpalenia.Jeden "spec" odpowietrzal uklad i wypompowal mi caly plyn.Zakladajac ze hydraulika jest OK, czy jest mozliwa inna przyczyna takiego zachowania?
Kupilem plyn hamulcowy DOT3.?Nadaje sie?
Czy w wypadku wrzer na kole zamachowym jego wymiana jest konieczna?
Auto to straszna patologia po przejsciach 170K mil! 20 kierowcow, po powodzi... ale jezdzilo do moich wakacji w Polsce.Po powrocie siorka mi powiedziala, ze auto gwaltownie stracilo moc i miala problemy z wrzucaniem biegow i wrocila do domu na dwojce.
Silnik pali za pierwszym wiec biorac pod uwage ze sprzeglo sie juz slizgalo, pomyslalem ze tarcza sie rozsypala.
Troche zagmatwalem ale mam nadzieje, ze podzielicie sie jakimis pogladami i sugestiami.
Bede mial wiecej pytan ale nie na raz;) |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 17-08-2006, 10:42
|
|
|
Wymień komplet - tarcza, docisk, łożysko - po co 2x skrzynię zdejmować.
Zakładając, że już ją zdjąłeś (notabene - przydałby się podnośnik, łatwiej skrzynię w dół ściągnąć) to zakładając nowe sprzęgło dobry byłby special tool - wałek centrujący tarczę w docisku. Na forum był temat o wymianie sprzęgła i tam Bartek ładnie to opisał - polecam przejrzenie.
DOT3 wystarczy do hydrauliki.
Co do wżerów - a może chodzi o celowe usunięcie materiału aby wyważyć koło zamachowe? Jeśli nie, to na 99.9% też do wymiany.
Możesz się jeszcze pokusić o regenerację pompki lub wysprzęglika - części są śmiesznie tanie, pracy trochę z tym jest, ale nic trudnego. Jeśli w układzie nie ma płynu, to pedał będzie miękki - przecież powietrze się łatwo spręża. |
|
|
|
 |
rOOmak [Usunięty]
|
Wysłany: 17-08-2006, 22:53
|
|
|
Dzieki.
Odpowietrzylem hydraulike i pedal pracuje jak powinien, ale biegi kiepsko wskakuja.
Narazie zabieram sie do wymiany kompletu, tak jak mowisz. |
|
|
|
 |
|
|