Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
sprzeglo
Autor Wiadomość
rOOmak
[Usunięty]

Wysłany: 17-08-2006, 08:53   sprzeglo

Zabieram sie do wymiany tarczy sprzegla.Macie moze jakies dobre linki do instrukcji albo jakies wskazowki.Musze zaznaczyc ze z mechanika nie mialem wczesniej do czynienia.
Dam rade to zrobic na ziemi czy tunel jest niezbedny?

Poza tym pedal sprzegla pracuje bez oporu.Auto stalo 2miechy bez odpalenia.Jeden "spec" odpowietrzal uklad i wypompowal mi caly plyn.Zakladajac ze hydraulika jest OK, czy jest mozliwa inna przyczyna takiego zachowania?
Kupilem plyn hamulcowy DOT3.?Nadaje sie?
Czy w wypadku wrzer na kole zamachowym jego wymiana jest konieczna?
Auto to straszna patologia po przejsciach 170K mil! 20 kierowcow, po powodzi... ale jezdzilo do moich wakacji w Polsce.Po powrocie siorka mi powiedziala, ze auto gwaltownie stracilo moc i miala problemy z wrzucaniem biegow i wrocila do domu na dwojce.
Silnik pali za pierwszym wiec biorac pod uwage ze sprzeglo sie juz slizgalo, pomyslalem ze tarcza sie rozsypala.
Troche zagmatwalem ale mam nadzieje, ze podzielicie sie jakimis pogladami i sugestiami.

Bede mial wiecej pytan ale nie na raz;)
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 17-08-2006, 10:42   

Wymień komplet - tarcza, docisk, łożysko - po co 2x skrzynię zdejmować.
Zakładając, że już ją zdjąłeś (notabene - przydałby się podnośnik, łatwiej skrzynię w dół ściągnąć) to zakładając nowe sprzęgło dobry byłby special tool - wałek centrujący tarczę w docisku. Na forum był temat o wymianie sprzęgła i tam Bartek ładnie to opisał - polecam przejrzenie.
DOT3 wystarczy do hydrauliki.
Co do wżerów - a może chodzi o celowe usunięcie materiału aby wyważyć koło zamachowe? Jeśli nie, to na 99.9% też do wymiany.
Możesz się jeszcze pokusić o regenerację pompki lub wysprzęglika - części są śmiesznie tanie, pracy trochę z tym jest, ale nic trudnego. Jeśli w układzie nie ma płynu, to pedał będzie miękki - przecież powietrze się łatwo spręża.
 
 
rOOmak
[Usunięty]

Wysłany: 17-08-2006, 22:53   

Dzieki.
Odpowietrzylem hydraulike i pedal pracuje jak powinien, ale biegi kiepsko wskakuja.
Narazie zabieram sie do wymiany kompletu, tak jak mowisz.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.