Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] brak iskry
Autor Wiadomość
ppt 
Nowy Forumowicz

Auto: golf
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 3
Skąd: góry
Wysłany: 20-11-2009, 21:22   [CA1A 1.3] brak iskry

Na początku witam wszystkich, mój pierwszy post i już z problem. Mitsubishu Colt 1,3 12V 1995 z gazem, brak iskry, bezpieczniki, moduł, cewka i komputer sprawne. Wg opisu z forum jak sprawdzić moduł to na wtyczce od modułu mam napięcia zamiast 5V to 2,1V, masa na 1 i 5 pinie jest. Kontrolka silnika po przekręceniu kluczyka zapala się i w końcu gaśnie po jakimś czasie. Przewody od modułu wchodzą bezpośrednio do kostki ECU (pin 2, 3, 4) więc wskazywało by to na uszkodzenie komputera, lub brak napięcia na którymś z pinów, może posiada ktoś wartości napięć jakie powinny być na poszczególnych pinach w ECU.
Ostatnio zmieniony przez ppt 21-11-2009, 22:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
elektro 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt CAO 1.3 GLI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 28
Skąd: RADOM
Wysłany: 20-11-2009, 22:15   

moim zdaniem gdzieś pin nie łączy
przejrzyj wiązke
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 22-11-2009, 14:47   

ppt, probowales na innym kluczyku, moze problem z immo?
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
ppt 
Nowy Forumowicz

Auto: golf
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 3
Skąd: góry
Wysłany: 22-11-2009, 21:53   

Niestety posiadam tylko jeden kluczyk, lecz jak był problem z immo to nie zapalała mi się żadna kontrolka i było zero reakcji na kluczyk. Wiązkę od modułu do kompa sprawdzałem i jest ok tzn są połączenia. Przekaźniki też posprawdzałem i są ok. Udało mi się uruchomić auto po podaniu napięcia 12 V bezpośrednio z akumulatora na pin 2 w module (zasilanie optyki). Patrząc na schemat który znalazłem zasilanie to powinno iść z pod stacyjki, czyli pozostała by jeszcze stacyjka do wymiany?
Ostatnio zmieniony przez ppt 23-11-2009, 21:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 23-11-2009, 19:35   

ppt, aparat zaplonowy sprawdzales?
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
ppt 
Nowy Forumowicz

Auto: golf
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 3
Skąd: góry
Wysłany: 23-11-2009, 22:02   

Tak wszystko chyba już sprawdziłem, zrobiłem tymczasowo układ na przekaźniku który podaje 12 V na pin drugi modułu zapłonu i będę szukał nadal problemu ale pewnie pozostanie stacyjka do wymiany.
 
 
elektro 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt CAO 1.3 GLI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 28
Skąd: RADOM
Wysłany: 24-11-2009, 16:12   

przejrzyj schemat czy ten przewód nie idzie do skrzynki bezpieczników z tyłu, tam często lubią nie łączyć piny

[ Dodano: 20-03-2010, 22:23 ]
Witam posiadam Colta 1.3 95r
założyłem gaz i wszystko było ok (grzebałem przy instalacji od wtrysków)
po skończeniu pracy autko nie odpala
diagnoza brak iskry

nie mam pojęcia co się stało
przewody z aparatu nie są po wyrywane

jak sprawdzić aparat?? ma ktoś jakieś pomysły??

[ Dodano: 20-03-2010, 22:24 ]
cewka sprawna
nie wiem tylko jak sprawdzić moduł
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.