 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Oto zdobywca nagrody Editor's Choice - Mitsubishi PX-MIEV Co |
Autor |
Wiadomość |
Misiek :)
Mitsumaniak Pan Misio

Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 2954 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-10-2009, 01:42 Oto zdobywca nagrody Editor's Choice - Mitsubishi PX-MIEV Co
|
|
|
http://moto.wp.pl/kat,236...,wiadomosc.html |
_________________ kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany
08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 |
|
|
|
 |
piomic
Forumowicz

Auto: Lancer 1,8 Intense 2008
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sie 2008 Posty: 737 Skąd: wiesz, że ja to ja?
|
Wysłany: 29-10-2009, 06:56
|
|
|
Cytat: | Nowy samochód spod znaku trzech diamentów korzysta z systemu kontroli dynamiki pojazdu Mitsubishi S-AWC (Super All Wheel Control), który wykorzystując układ E-AYC (Electric-powered Active Yaw Control - elektryczna kontrola znoszenia) przenosi moment obrotowy na tylne lewe i prawe koło. | Mój Mercedes z 1990 bez elektroniki przenosi moment obrotowy na tylne lewe i prawe koło, a nawet jak trzeba na prawe i lewe, ale za chiny ludowe nie wiem, jak to ma wpływać na znoszenie...
Czy dziś nie trzeba umieć pisać po polsku, żeby być redaktorem? |
|
|
|
 |
Daro
Mitsumaniak

Auto: Carisma I
Kraj/Country: Belgium
Dołączył: 29 Lis 2008 Posty: 208 Skąd: Stara Miłosna
|
Wysłany: 23-11-2009, 03:34
|
|
|
To jest wp.pl... |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 24-11-2009, 09:37
|
|
|
piomic napisał/a: | Mój Mercedes z 1990 bez elektroniki przenosi moment obrotowy na tylne lewe i prawe koło, a nawet jak trzeba na prawe i lewe, ale za chiny ludowe nie wiem, jak to ma wpływać na znoszenie... |
To jest ciężko napisać inaczej. Podobnie jest w EVO. Tylny aktywny mechanizm różnicowy potrafi wymusić większą prędkość obrotową na zewnętrznym kole. Czyli tylnymi kołami wspierasz obrót samochodu (skręt) to cała filozofia wyrażenia "kontrola znoszenia". A cały ten dyfer jest mocno skomplikowany i drogi np. w EVO jest a w RalliArcie już jest zwykły o ograniczonym poślizgu. |
|
|
|
 |
|
|