Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Gdzie kupiś części eksploatacyjne - do 420A ??
Autor Wiadomość
kichotek 
Forumowicz

Auto: eclipse
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Paź 2009
Posty: 50
Skąd: z kapusty
Wysłany: 24-11-2009, 14:37   

krzypolo napisał/a:
ROZRZĄD

Obrazek

PODUSZKA

Obrazek


A co sądzicie o tej firmie odnośnie rozrządu? Można stosować czy lepiej sobie odpuścić? Miał już ktoś jakieś doświadczenia z nią?
 
 
MATi1G 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 337
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 24-11-2009, 16:11   

Na rozrządzie nie warto oszczędzać robisz to raz na kilkadziesiąt tysiecy kilometrów , lepiej kupic u kiepuczi'ego dobry rozrząd i się nie przejmować niż jeździć z sercem na gardle przynajmniej ja tak wole niż ze świadomością że zaoszczedziłem i jak depne to zdechnie i wyłoże drugie tyle albo i wiecej...
 
 
Adam_Eclipse 
Nowy Forumowicz
Mitsumaniak


Auto: Eclipse 2G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 19
Skąd: Jawor
Wysłany: 25-11-2009, 08:57   

Dzięki koledzy, narazie wszystko mam tylko jeszcze Map Sensor błąd (P0108) wychodzi na to :( ile kosztuje i gdzie dostac?
 
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 26-11-2009, 09:19   

Adam_Eclipse napisał/a:
jeszcze Map Sensor błąd (P0108) wychodzi na to ile kosztuje i gdzie dostac?


www.topendpower.pl
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Adam_Eclipse 
Nowy Forumowicz
Mitsumaniak


Auto: Eclipse 2G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 19
Skąd: Jawor
Wysłany: 15-12-2009, 11:22   

Jeszcze małe pytanko, za co odpowiedzialny jest Map Sensor i czy możliwe, że przez niego na niskich obrotach gaśnie mi silnik w automacie? skaczą obroty? mam jeszcze jeden błąd a konkretnie wypada zapłon na 4 cyl. co moze byc przyczyną !!! dziękuję z góry za odpowiedzi... :D
 
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 15-12-2009, 12:17   

Map sensor jest to urządzenie które zastępuje przepływomierz. Generalnie nie powinien mieć wpływu na wolne obroty a na wypadający zapłon wpływu nie ma napewno, szukał bym raczej w układzie zapłonowy.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Adam_Eclipse 
Nowy Forumowicz
Mitsumaniak


Auto: Eclipse 2G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 19
Skąd: Jawor
Wysłany: 15-12-2009, 13:43   

Czyli mam sprawdzić świece, cewke, kable w/n? pojade do mechanika niech szuka a cos jeszcze mozna sprawdzic? i jak juz pisze to powiedzcie jakie mam kupic te świece do mojego 420A bo nie wiem :P hehe :D a tak odrazu niech mi wymieni.
 
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 15-12-2009, 19:30   

Adam_Eclipse napisał/a:
Czyli mam sprawdzić świece, cewke, kable w/n?


Dokładnie tak, i pewnie jeszcze aparat zapłonowy i kilka części niestety nie wiem jak dokładnie jest rozwiązany układ zapłonowy w 420A.

Świece kup firmy NGK model dobiorą w sklepie w/g katalogu.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Adam_Eclipse 
Nowy Forumowicz
Mitsumaniak


Auto: Eclipse 2G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 19
Skąd: Jawor
Wysłany: 16-12-2009, 07:16   

Mam nadzieje, że naprawa nie będzie zbyt kosztowna :D dzięki za pomoc, mysle, że jak pojadę do jakiegos mechanika to stwierdzi od czego jest takie zachowanie Miśka, jak uważasz?

[ Dodano: 16-12-2009, 07:34 ]
Zapomniałem dodać, że takie zachowanie wystepuje tylko gdy kilka dni auto stoi bez odpalania i bez jazdy oczywiście, bo gdy jezdzę codziennie to jest spoko w miare i nie ma takiego zachowania, może to coś więcej da w diagnozie tego defektu, czy poprostu załapuję ten 4 garnek i dlatego jest ok?, hmm!! nie mam pojęcia, ciekawostka ktora tez moze miec wpływ na diagnoze, auto jedzie jakby chciało a nie mogło po kilku dniach postoju, odroty nie przechodzą dardzo ciężko np. 2500 blokuje i przeskok zeby sie brzebic odrazu np. na 4000 przy tym słychac jakies takie dziwne delikatne stukanie i tak jakby duszenie spalin czy cos w tym stylu (opisuję trase do pracy tj. ok 70km) zaś jak juz dojąde to przy parkowaniu auto wielokrotnie gaśnie, zaparkujemy idziemy na 8 godz. po pracowac, wracam po pracy wsiadam i auto zachowuję się normalnie, jak bym wsiadł do innego...
 
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 16-12-2009, 10:04   

Adam_Eclipse, jeśli auto po kilku dniach pali nie na wszystkie garki to wymieniłbym kable WN i świece w pierwszej kolejności (prawdopodobnie kable są już stare i trzymają wilgoć, powodując przebicia, efektem których jest brak iskry na jednym garku). Mulenie o którym piszesz to najprawdopodobniej efekt nieszczelności w dolocie. Rada rozebrać dolot, sprawdzić szczelność rury dolotowej powietrza (lubi się przetrzeć lub pęknąć), sprawdzić szczelność połączeń, poskładać i sprawdzić. Jeśli dalej kicha wyczyścić przepustnice i wymienić uszczelkę, jeśli i to nie pomoże to zostają uszczelki pod wtryskami. Po tych zabiegach musi się odmulić.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.