Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z silnikiem,konieczna wymiana
Autor Wiadomość
romanc 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 5
Skąd: Goworow
Wysłany: 24-11-2009, 21:23   Problem z silnikiem,konieczna wymiana

Kto pomoże? w orginale galant silnik 4G64 2.4l 96r,model jak w temacie E56A ver.USA.
Silnik na jednym wałku ,o dość specyficznej budowie i wygląda inaczej niż cała rodzina 4G64.Co fachowiec to inny pogląd,jedni twierdzą że bez problemu można założyć motor 2.0l taki oferuje mi firma ,która ma go w ofercie.Dla mnie jak i mechanika jest wiele znaków zapytania.
-jak zareaguje koputer na motor 2.0l,kompatybilność okablowania i rodzaje wtyczek?
Może ktoś ma namiary na silnik Galant USA E56A 2.4l albo alternatywne rozwiązanie?
Bardzo prosze o wszelki informacje.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 24-11-2009, 21:36   

romanc, musisz zmieniac komputer, inne mapy sa do 2.0, 2.4 ostatnio widzialem na allegro, stal caly gal w dziale samochody osobowe na sprzedaz >>TUTAJ<<
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
marcin4g 
Mitsumaniak


Auto: Eclipse & Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 126
Skąd: Tychy d(-_-)b
Wysłany: 24-11-2009, 22:54   

Witam, jesli interesuje Cie 4G64, - E56A (USA) to ja proponował bym tu zadzwonić bo ze zdjęć wygląda iż właśnie jest to E56A - a jeśli nie to się dowiesz może jak tam jest włożony 2.0 tak jak pisze na aukcji, ale mi się wydaje ze WBREW temu co pisze na allegro jest to 2.4, albo właściciel się pomylił, albo faktyczne jest to 2.0 sam jestem ciekaw xD
AUKCJA
>> TUTAJ <<
daj znać to tam mu pod maską siedzi, pozdrawiam :)
_________________
| Mitsubishi Eclipse | 4g69 (2.4l) | & Mitsubishi Galant | 4g64 (2.4l) |
 
 
romanc 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 5
Skąd: Goworow
Wysłany: 24-11-2009, 23:16   

Dzięki za pomoc to już coś!bałem sie o elektronike,głównie komputer.Udałomi sie ściągnąć katalogi z Ilinois i jeśli chodzi o silniki 4g64 2.4l 94-98r to stosowali dwa komputery o oznaczeniach kat. MD.....a różnica softu to dodatkowe wyposarzenie,ABS,poduszka,elekt. szyby itd,natomiast kontrola motoryczna była bez zmian.
Jutro poprosze o wiącej szczegółów ,galant z wrocławia,oferta automoto,chociaż przód auta nie wygląda na amerykanina i E56A.Nadal prosze o wiącej sugesti.Z góry dziękuje

[ Dodano: 24-11-2009, 23:28 ]
Odp.agentmk,żeczywiście przud tego glanta to jota w jote z moim,czyli USA i chyba E56A,no i raczejna pojemności sie pomylił 150KM,99% 2.4l.Jutro dzwonie!
 
 
marcin4g 
Mitsumaniak


Auto: Eclipse & Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 126
Skąd: Tychy d(-_-)b
Wysłany: 24-11-2009, 23:31   

no to witaj w klubie bo ja mam taki sam xD
_________________
| Mitsubishi Eclipse | 4g69 (2.4l) | & Mitsubishi Galant | 4g64 (2.4l) |
 
 
romanc 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 5
Skąd: Goworow
Wysłany: 24-11-2009, 23:40   

To bardzoooo elitarny klub,tych modeli jest jakna lekarstwo.Prośba szczel ze dwie foty ,budy , silnika i poślij mi na romman33@wp.pl
Twoja buda to ES,moja uwaga!!! " 1.8" S.Tylną lotke miałeś w orginale?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 25-11-2009, 17:57   

romanc, jakbys przeczytal opis aukcji ktora Ci podalem to bys sie dowiedzial nastepujacych rzeczy:
Cytat:
Samochód rozebrany na części.
Wszystkie części do tego modelu.
Roczniki: '92-'96, silniki: 1,8 2,0 2,4 2,0V6 2,0TD
gosc ma w ofercie silnik 2.4, a silnik 2.4 był stosowany w wersji USA, bo przyznam szczerze ze nie widzialem wrsji europejskiej z silnikiem 2.4
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
romanc 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 5
Skąd: Goworow
Wysłany: 25-11-2009, 19:34   

odp, robertdg.2.4l,4g64,USA to nie wszystko!było ich sporo ,manual-rączna,rozrząd z prawej/lewej strony,skrzynia centralnie alo z prawej,podwieszenie silnika.żadne info ani zdięcia nie dadzą 100% pewności.Musze chyba jechać do Wrocławia.Przypominam że chodzi o motor do mod.E56A a takich miśków znalazłem dotej pory trzy,mój czwarty.Mimo to dziąki za pouczenie.Trzy posty wyżej agentmk ma wiedze na temat tego modelu.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 25-11-2009, 20:52   

romanc napisał/a:
Trzy posty wyżej agentmk ma wiedze na temat tego modelu.
Nie twierdze ze jest odwrotnie
romanc napisał/a:
2.4l,4g64,USA to nie wszystko!
Tutaj akurat za bardzo nie rozumiem o co Ci chodzi, sasiad ma takiego Gala, dokladnie wersje 2.4l USA, osobiscie dla mnie to biedne autko bo wszystko w nim jest na korbe, ale wracajac do silnika, ulozenie lewostronne, czyli rozrzad od strony lewej, skrzynia od prawej, skrzynia oczywoiscie manual, tak samo widzialem kilka takich samych modeli oczywiscie w innych rocznikach w wersjach USA i wszystko bylo takie samo, no potrafilabyc jedynie skrzynia automat, ale jezeli chodzi o silnik to kropka w kropke ten sam, mozliwe ze jest roznica wewnatrz ale ja tego nie dostrzeglem bo do srodka nie zagladalem ;-) , oczywiscie nie mam zamiaru Cie wprowadzac w blad :)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
marcin4g 
Mitsumaniak


Auto: Eclipse & Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 126
Skąd: Tychy d(-_-)b
Wysłany: 25-11-2009, 21:11   

robertdg napisał/a:
Tutaj akurat za bardzo nie rozumiem o co Ci chodzi, sąsiad ma takiego Gala, dokladnie wersje 2.4l USA, osobiscie dla mnie to biedne autko bo wszystko w nim jest na korbe,


To w takim układzie twój sąsiad ma jakiegoś "MEGA BUBLA" postrzelanego z lewej i z prawej (łatwej przecież wymienić drzwi i dać korbke niż szukać drzwi i mechanizmów podnoszących) TAKICH SKŁADAKÓW BYŁO KILKA NA allegro
składanych europejczyka jakiegoś biednego w USA nie było w żadnej wersji szyb na korbkę to raz, 2 każdy jeden występował z centralnym zamkiem i UWAGA KLIMATYZACJĄ !!! w standardzie !!!

Wiedz nie podzielam Twojej opinii zupełne .... akurat te galany z USA były zdecydowane lepiej wyposażone niż identyczne w EUROPIE + do tego każdy maił automat, dlatego twierdzę iż były lepiej wyposażone, i głównie dla tego go kupowałem 16 lat temu

A teraz 2 słowa do romanc

Fotki zrobię jutro i Ci na @ prześlę ... hm... lotkę sam sobie załatwiłem i dokleiłem :mrgreen: za GROSZE (oryginał z demontażu)

mówisz że masz motor 1.8 ? a budę z USA ? dobrze zrozumiałem :> to co napisałeś ?

Z mojej wiedzy wynika xD iż każdy Galant jaki jest z importu z USA z naszych lat ma 2.4 16V - 4G64, tam nie było mniejszych pojemności, wiedz jeśli masz faktyczne 1.8 to nie masz oryginalnego serca....

występowała też widlasta szóstka v6 2.5 l i mała 170 KM i była tylko i wyłączne dostępna z wyposażeniem LS


Wersje wyposażenia jakie występowały to: S , ES , LS różnica była pomiędzy nimi tylko i wyłącznie w wyposażeniu,wersja S była z manualna skrzynią silnik ten sam 2.4 4G64
( automat jest inny niż w europejczykach jest :finga: ), z tego co kojarzę LS to była najbogatsza wersja i posiadała większe wyposażenie o : szyberdach, skórę , halogeny, ABS, i był do kupienia w salonie na felgach 15 cali alu, i uwaga radio na CD !!!
_________________
| Mitsubishi Eclipse | 4g69 (2.4l) | & Mitsubishi Galant | 4g64 (2.4l) |
Ostatnio zmieniony przez marcin4g 05-12-2009, 09:50, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 25-11-2009, 21:32   

agentmk napisał/a:
To w takim układzie twój sąsiad ma jakiegoś "MEGA BUBLA" ... składanego z europejczyka jakiegoś biednego nie było w żadnej wersji szyb na korbkę to raz, 2 każdy jeden występował z centralnym zamkiem i KLIMATYZACJĄ !!! w standardzie !!!
No moze przesadzilem, szyby ma na korbe, ale centralny i klime ma, przywiozl to auto 12lat temu ze stanow i do dzisiaj nim jezdzi, on przy nim nic nie grzebal ze skrzynia i silnikiem, poza wymiana rozrzadu, olejow eksploatacyjnych i filtrow, oraz elementow zawieszenia, przeciez nie wypisywalbym bzdur pisze co widzialem na oczy i odkad to auto znam, czyli praktycznie od dnia kiedy pojawil sie w kraju.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
marcin4g 
Mitsumaniak


Auto: Eclipse & Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 126
Skąd: Tychy d(-_-)b
Wysłany: 25-11-2009, 21:42   

robertdg - hm.. jak ma faktyczne szyby na korbę to nie wiem ale zapewne coś tam było grzebane - BO JESTEM PEWIEN ŻE KAŻDY MIAŁ 4 SZYBY ELEKTRYCZNE ( z blokada u kerowcy 3 pozostałych) + centralny u kierowcy i pasażera to tyle o drzwiach - do co silnika i jego awaryjności to potwierdzi sie to co napisałeś wcześniej moja obsługa przy tym silniku kończy się na okresowej wymianę oleju, i filtrów + rozrządu z 3 lata temu, autko fajne ale mi do pełni szczęscia brakuje V6 :mrgreen: , ale podobno nie można mieć wszystkiego, robertdg - zapytaj proszę w moim imieniu sąsiada, ile ma km...najechanych i czy wymieniał olej w automacie - bo ten temat mnie bardzo nurtuje - a nie mam kogo popytać, bo mało jest ludzi i opinii do do tego modelu

pozdrawiam
_________________
| Mitsubishi Eclipse | 4g69 (2.4l) | & Mitsubishi Galant | 4g64 (2.4l) |
 
 
romanc 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 5
Skąd: Goworow
Wysłany: 25-11-2009, 22:27   

agentmk...w pierwszym poście jest wszystko!.Na tylnej klapie masz ES a u mnie 1.8S z tego powodu wynikło wiele nieporozumień i błąd biegłego żeczoznawcy,który opisał miśka Galant 1.8L 115KM.A żeczywistość jest taka,że mój GALANT to mod.E56A(USA)motor 4G64 2.4L manualna skrzynia biegów.


[ Dodano: 29-11-2009, 11:24 ]
Przepraszam że post pod postem,ale temat "umarł".Ostrzegałem że ilu fachowców tyle opini.Ja nadal szukam namiarów na silnik galant USA mod.E56A!!!,2.4L,16V manual !!!!!
rok 95-96.
 
 
umberlee 
Forumowicz


Auto: Cs9W 2005r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 56
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-12-2009, 00:51   

JA także posiadam takiego Galanta, także w wersji ES 8) Jeśli kogoś to intersuje to skrzynia tam montowana różni sie od tej europejskiej, taka sama jest też w Dodge'ach Stealth i chyba Eclipsach (chodzi mi o automat). Ja aktualnie jestem w trakcie przerabiania go na manual gdyż już drugi automat mi się posypał. Montuje tam skrzynię od silnika 2.0, jak myślicie, mogą być jakieś cyrki z komputerem silnika po zamontowaniu takiej skrzyni?
 
 
mixtura81 
Forumowicz

Auto: MITSUBISHI GALANT 95r. 2,4L LS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 56
Skąd: płock
Wysłany: 09-04-2010, 16:16   

no panowie ja też posiadam gala 2.4l - 95r. wersje LS i powiem ze faktycznie ma wszystko tylko jak wspominał kolega bez radia na CD tylko kaseta. a możecie mi powiedzieć czy posiada tez odpalanie z pilota bo podobno występowało to fabrycznie montowane.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.