Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: akbi
22-11-2007, 15:16
Ogromne podziękowania dla Krzyżaka, czyli moje boje :)
Autor Wiadomość
Kaleid 
Mitsumaniak


Auto: Volvo S60 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 350
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 17-08-2006, 22:24   Ogromne podziękowania dla Krzyżaka, czyli moje boje :)

Chciałem bardzo podziekować Kryżakowi za czas mi poświecony, oraz niezwykle cenne rady. :) Od poczatku lipca walczę z moim Lancerem AD 1997..a dokladniej mowiac z obrotami :) Niestety...pierwsze dni z tym autem to byla droga przez mękę. Spadanie obrotów, gaśniecie...brak możliwości uruchomienia na ciepło.(4G92) Zaczelo sie niewinnie..czyszczenie przepustnicy, regulacje..niby troche pomoglo..przestał gasnac. Niestety...gdy wlaczalem swiatełka obroty spadaly ok 300 w doł...dodatkowo czasami zaczynaly falowac. regulacje nic nie dały. Zdenerwowany tym wszystkim pojechalem do ASO na podlaczenie do komputera. Tam stwierdzono uszkodzenie krokowca. Ale o dziwo: nie wpuszczono mnie do warsztatu, nie pokazano wynikow z diagnoskopu..kompletnie nic. Powiedzialbym wrecz ze zostalem z tamtad wyproszony. "Zostaw Pan go nam ( i przy okazni 2500zl) to zrobimy") I tyle. Coz...zaczalem walczyc dalej. Skoro silnik to silnik. Dzieki drugiemu forumowiczowi (dzieki Japaneze!) zdobylem sprawny silnik krokowy. Przy okazji udalo mi sie zdobyc kolejny wraz z TPSem i kompletna przepustnicą. Sprawdzilem oba...coz..bez zmian, wciaz to samo. Wezyki wymienilem. O dziwo...kilka dni temu udalo mi sie go w miare sensownie wyregulowac..ale wczoraj znow zaczal swoje fochy. Ten samochod zyje wlasnym zyciem :) Czujnik temperatury dzis wymienilem..ale nic nie dało. Najwieksze cyrki zaczynaja sie gdy jest rozgrzany...zaczynam podejrzewac ktoras z dwoch sond lambda :) Coz..tyle jeszcze chyba wymienie.. a jak nie to...chce ktos moze Lancerka AD97? Bo ja juz nie mam siły do tego auta. Najbardziej rozklekotany Polonez jakiego mialem nie robi takich fochów a Cinquecento 704 z AISANem ktorego sie ponoc nie da wyregulowac chodzi przy nim jak szwajcarski zegarek :)
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 18-08-2006, 09:16   

Do usług.
Może się kiedyś spotkamy jak proponował Twój ojciec - w końcu mieszkamy w Gdańsku bardzo blisko siebie :)
 
 
Kaleid 
Mitsumaniak


Auto: Volvo S60 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 350
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 27-08-2006, 10:53   

UPDATE: w koncu udalo sie doprowadzic samochód do porządku :) Winna okazała sie uszczelka mie dzy przepustnicą a kolektorem (lewe powietrze) co poprawilo troche prace ale nie do konca.W sumie wygladala na dobrą, ale postanowilem zmienic...i chyba pomoglo :) Glownym winowajcą jednak byly slabe zasniedziale polaczenia masowe. No to moze w koncu sobie pojezdze....
Ostatnio zmieniony przez Kaleid 28-08-2006, 20:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 27-08-2006, 13:18   

Powodzenia i udanej jazdy.....
Pozdrawiam
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
zieli
[Usunięty]

Wysłany: 02-12-2006, 16:39   

czy mogłbys wyjasnic co dokładnie robiłes bo ja mam podobne problemy silnik pracuje bardz nierowno raz obroty skacza na 1400 zachwile spadaja do 900 a jak włacze swiatła to prawie gasnie regulowałem obroty czysciłem przepustnice i cały czas jest tak samo pomocy co robic :evil: :(
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.