Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
16 Grudnia - wizyta w Eurospec
Autor Wiadomość
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 23-11-2009, 23:25   16 Grudnia - wizyta w Eurospec

Jak już pisałem w innym temacie.

Wstępnie zabukowałem pełną sesję w Eurospec w Guildford (link tutaj: http://www.euro-spec2000.co.uk/)by w końcu dokonać pomiarów na dyno i zestroić S-FAC i FPR w moim VR4. Przy okazji pewnie będzie to sprawdzian na ile moje mieszanie w silniku itp. nie zepsuło czegoś co w oryginale było dobre... :wink:

Poza tym jest to doskonała okazja by spotkać się z kochanymi Misiami z tamtych okolic. No więc panowie meldować mi się tutaj szybciutko... :D
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
shinai 
Mitsumaniak


Auto: , Galant 2,5 V6 sport
Kraj/Country: UK
Dołączył: 07 Mar 2008
Posty: 292
Skąd: Guildford
Wysłany: 24-11-2009, 19:11   

o ktorej bedziesz :) o kolo ktorej zostaniesz wypuszczony z Eurospec :) ja jestem chetny coby sie spotkać szkoda ze nie weekend ale damy rade :)
_________________
Wake up and drive - Mitsubishi
 
 
werdew 
Forumowicz


Auto: Omega 2.2 Dti
Kraj/Country: UK
Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 369
Skąd: Berkshire/Wokingham
Wysłany: 24-11-2009, 19:49   

16 grudnia, czyli środa. Ja pracuje do 18stej. Zobacze, może uda mi się urwać i prosto z pracy skoczyć na jakieś małe spotkanie.
_________________
So always look on the bright side of death
Just before you draw your terminal breath.
-------------------------------------------------
ex: Galant 2.0 automat 98r
ex: SAAB 9-5 2.3t
ex: Astra 1.6 16v 01r
ex: MG ZT 190+ 2.5 V6 03r
ex: Volvo S40 automat 97r
aktu. Omega 2.2 Dti sedan 01r
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 24-11-2009, 23:45   

Jeszcze nie wiem jak z czasem będzie. Na pewno będę chciał zaliczyć Erospec między 10 a 16 lub 17.
Potem mogę poświęcić czasu ile wlezie, bo mam 17 grudnia offa.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
jkrzysztof80 
Forumowicz
vrmaniak


Auto: Białe i czerwone
Kraj/Country: UK
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 1127
Skąd: UK, West Midlands
Wysłany: 27-11-2009, 20:05   

swinks_UK, ci w Eurospec'u są w tej samej cenie co ci w Xtreme- UK http://www.xtreme-uk.net/ tylko ci nie maja hamowni :(
_________________
LEGNUM VR4 2009-2013
FOCUS MK2 2013-?
3000GT 2013-?
 
 
werdew 
Forumowicz


Auto: Omega 2.2 Dti
Kraj/Country: UK
Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 369
Skąd: Berkshire/Wokingham
Wysłany: 27-11-2009, 22:52   

jkrzysztof80 napisał/a:
swinks_UK, ci w Eurospec'u są w tej samej cenie co ci w Xtreme- UK http://www.xtreme-uk.net/ tylko ci nie maja hamowni :(


Czyli nie są w tej samej, bo za hamownie 3ba bulić osobno :badgrin:
_________________
So always look on the bright side of death
Just before you draw your terminal breath.
-------------------------------------------------
ex: Galant 2.0 automat 98r
ex: SAAB 9-5 2.3t
ex: Astra 1.6 16v 01r
ex: MG ZT 190+ 2.5 V6 03r
ex: Volvo S40 automat 97r
aktu. Omega 2.2 Dti sedan 01r
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 28-11-2009, 13:12   

Jest jeszcze inna zasadnicza różnica dlaczego wybrałem Eurospec:
1. Eurospec ma forme dyskontu dla CVR4
2. Obaj główni "spece" z Erospec są członkami CVR4
3. Ekipa z Eurospec ma osiągnięcia w budowie samochodów wyścigowych na bazie FTO (obecnie coś pod 650 bhp), GTO (najmocniejsze ma 995 bhp) i Galant/Legnum VR4 (Leggy Garteha ma 460 bhp)
4. Mają własną stajnię wyścigową na 1/4 mili (FTO i GTO)
5. Znają auta Mitsubishi od podszewki, w szczególności silniki V6.
6. Każda ingerencja w silnik jest robiona kompleksowo, np. w moim przypadku dobranie paliwa i zapłonu (strojenie S-AFC) to kilka sesji na dyno i ustawianie map, FPRa, sprawdzenie szczelności układu turbo i dump valve, ustawienie boost controlera.
7. Ben bez ogródek powie ci, że dane rozwiązanie jest do bani, albo by spróbować czegoś innego. Co ważne, zna się na tym.

[ Dodano: 13-12-2009, 22:19 ]
Już jestem umówiony na 9:00 rano w środę 16 grudnia. Jak już tam będę odezwę sie na komórke.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.