Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przegrzewanie się silnika - Akcja serwisowa???
Autor Wiadomość
HugoOrmo 
Forumowicz
Was? Kielbasa i Kwas


Auto: L200 '07 Chip 167KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 460
Skąd: Frei Stadt Danzig
Wysłany: 14-10-2009, 11:46   

Elke kupilem pod koniec kwietnia a na przelomie maja i czerwca pogonilem do Hiszpanii...tylko na samym dolocie i powrocie zrobilem 5.5 tys km z czego 95% po autostradach...ogolnie cala wycieczka zamknela sie 10kkm. Jak przyjechalem do domu to komputer pokazywal:
srednia predkosc ponad 100 - 103 chyba
srednie zuzycie - w okolicach 11l

nic sie nie przegrzalo i nie stopilo, predkosc na autostradach - 120-140 km/h no wiadomo czasami przyciskalem zeby zobaczyc jak ela jezdzi...jeszcze jedno:
przeloty robilem na dwa trzy przystanki - przyklad: wyjazd z Gdanska o 8.00 rano przyjazd kawalek za Frankfurt o 20.00 - 1150km to bylo prawie 3 lata temu...

Potem robilem jeszcze pare autostradowych wycieczek, staram sie jezdzic z przepisami wiec 130-140 to norma nic sie nie dzieje...

pzdr
_________________
Kazio i Izabel = WNMPSG - Wielka Nieskonczona Milosc Po Sam Grob
 
 
alarmik
[Usunięty]

Wysłany: 27-11-2009, 23:42   

jazda do Chorwacji srednia tem 30" od Miszkolca do Splitu 130-180km/h i zero problemów
jedynie jedziesz 130 pali 13 l/100km jedziesz 170 pali 17l/100km
 
 
pablol200 2009 
Nowy Forumowicz

Auto: l200 HP
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 30
Skąd: Poznań
Wysłany: 28-11-2009, 00:08   

ludzie nie straszcie, nie siejcie paniki. Ja swoim zrobiłem w 2,5 miesiąca 13000 i żadnych problemów z temp. a co do mycia chłodnicy to jeszcze w żadnej instrukcji nie znalazłem żeby myć chłodnicę. Mam wrażenie czytają posty o nowszych autach, że sami się nakręcamy i szukamy usterek! Jeśli się mylę to poprawcie.
 
 
Kibloo 
mod L200
pomorski łącznik


Auto: SS MY'15 1,2 INVITE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 22 Sie 2007
Posty: 1640
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 28-11-2009, 11:40   

u mnie niedawno 200000km... zero problemów, żadnego przegrzewania a na autostradkach dostawał ostro, teren na reduktorze ko kilkanascie km w upale...

nie panikujta
_________________
"Dzisiaj jest owe jutro, o które martwiliśmy sie wczoraj i wszystko jest w porządku" [cytat]
Żabol pozdrawia!!!
 
 
 
namotore 
Mitsumaniak
ach


Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 730
Skąd: EL
Wysłany: 28-11-2009, 17:29   

jedyna bezusterkowa ela w PL? :) u mnie trzy razy mniej km a co 2tyg cos i serwis hehe
 
 
słoń
[Usunięty]

Wysłany: 28-11-2009, 20:13   

jak wiadomo sa 3 prawdy
1.cala prawda
2.połprawda
3.g... prawda

a w przypadku elżbietek jest tylko jedna-im auto wiecej jezdzi tym mniej sie psuje-udowodnione
 
 
pablol200 2009 
Nowy Forumowicz

Auto: l200 HP
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 30
Skąd: Poznań
Wysłany: 28-11-2009, 22:01   

namotore napisał/a:
jedyna bezusterkowa ela w PL? :) u mnie trzy razy mniej km a co 2tyg cos i serwis hehe
współczuje miałem podobną sytuację z renault. Dużo kosztowało i się ciągle psuło. Wiem jedno, jest to mój 3 japoniec i nic się nie psuje. Jak to mówi mój kolega: "nic nie puka, nic nie się nie dzieje tylko radio masz za cicho". Pamiętajcie to jest tylko auto! Ma jeździć!
 
 
namotore 
Mitsumaniak
ach


Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 730
Skąd: EL
Wysłany: 28-11-2009, 22:18   

słoń napisał/a:

a w przypadku elżbietek jest tylko jedna-im auto wiecej jezdzi tym mniej sie psuje-udowodnione

ok na noc bede zostawial Elke na rolkach :D
p.s. u mnie tez nic sie nie przegrzewa ale powyzej 140km/h dluzej niz 5min nie praktykuje, w miescie korki zdarzaja sie b.czesto. Chlodnice myje nie z zalecen MMP tylko z obserwacji zasyfienia po przeprawach krajowych warto w ciagu lata raz-dwa razy psiknac i dziala :) ! pozdrowionka dla uzytkownikow bezawaryjnych Elzbietek :mrgreen: :!:
 
 
jacek z płocka 
Forumowicz

Auto: L200 07 AT Rallyart, MSS 1,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 108
Skąd: Płock
Wysłany: 29-11-2009, 16:40   

Niemożliwe, ze sprawną pompą wody i resztą wskazówka nie powinna ani drgnąć. Ja swoją w lecie (temp. 30 - 32 st.) na dystansie 550 km holowałem przyczepę typ niewiadów 2 osie masa całkowita była 2200 kg (660 kg przyczepa + 1600 kg -towar). Na pace ze 300 kg. I to w Bieszczady - wieś Polana. Z hamulców na zjazdach aż śmierdziało (oszczędzałam automat).
A jeśli chodzi o chłodnice to warto kercherkiem przepłukać bo mamy w kraju dużo latających robali. Pozdr :biggrin:
 
 
Matins 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 8
Skąd: Toruń
Wysłany: 01-12-2009, 00:15   

Gdy jeżdżę do Francji to grzeję na autobahnie ile się da, 150, 160 a i licznik zdarza się zamknąć, spalanie około 14l, z resztą, szczerze mówiąc wolę nie patrzeć.
Pierwszy raz gdy się puściłem to dopiero pod Koln mnie wyprzedził Porche :) ale przeważnie jeżdżę w nocy więc mały ruch.
Zatrzymuje się tylko na tankowanie i nigdy nie miałem kłopotów z przegrzanym silnikiem, a jak jeszcze tutaj czytam straszenia, że uszczelka pod głowicą już dawno powinna być wydmuchana to chyba nie powiem już złego słowa na L200.
Zwłaszcza czytając fora Nissana na temat QQ nad którym myślałem jak o 2 samochodzie do miasta.
Chyba jednak Lancer wygra, zwłaszcza że to Japończyk a nie Thai czy Turek.
 
 
totomek 
Nowy Forumowicz

Auto: L200 Dakar 2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 1
Skąd: Polska
Wysłany: 25-12-2009, 00:00   

Słyszałem, że ten problem z przegrzewaniem dotyczył oprogramowania komputera silnika który w pewnych sytuacjach nie otwierał odpowiedniego zaworu umożliwiającego utrzymywanie odpowiedniej temperatury silnika i akcja serwisowa dotyczyła tylko tych samochodów w których był wgrany feralny program. Pozostałe L powinny funkcjonować bez problemów a te z feralnym programem tylko w szczególnym przypadku mogły się przegrzewać. Jeżeli ktoś łapie się na nowelizację oprogramowania to warto wybrać się do serwisu, może nie zepsują komputera :) .
_________________
:) jeszcze jeździmy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.