Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E55A 2.0] Gaśnie na wolnych obrotach
Autor Wiadomość
piotr-siedlak 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 93
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 7
Skąd: Starachowice
Wysłany: 26-11-2009, 20:43   [E55A 2.0] Gaśnie na wolnych obrotach

Witam,
mam problem ze swoim galantem mianowicie:
-jechałem sobie a tu nagle trach zgasl przy wcisnietym sprzegle i zmianie biegów,
-nie dawało się go odpalić bo tracił obroty strasznie...
-odpiołem akumulator zeby zresetowac kompa ale pomoglo w bardzo malym stopniu.. odpala ale po kilku sekundach okolo 30 gasnie (wskazowka obrotomieza szaleje od 0 do 500 obrotow)

Bardzo proszę o pomoc.
 
 
mc 
Forumowicz


Auto: Galant E88A 2.5 V6 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 208
Skąd: Lubin
Wysłany: 26-11-2009, 20:59   

Silniczek krokowy do wymiany najprawdopodobniej masz.
 
 
k@rol 
Mitsumaniak
02605/KMM


Auto: Mazda 3 2.0Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 839
Skąd: Bedzin
Wysłany: 26-11-2009, 21:13   

mialem to samo...poki co krokowca nie wymienilem ale wyczyscilem zalozylem spowrotem "nauczylem" wolnych obrotow i przy odpalaniu problem znikl ale podczas redukcji obroty spadaja do ok 500 ale nie gasnie bo po chwili rosna do 900...niedlugo i tak musze go wymienic ale poki co da sie jezdzic

Pozdro
_________________
Były
BMW e30 1.6 1990
Mitsubishi Galant E54A 2.0 v6 1993
VW Lupo 1.0 1998 (Żony)
Toyota Paseo 1.5 1996

Obecnie
Mazda 3 Top Sport 2.0 2003
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85538
Colt CZ3 1.3 2007
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=86943
 
 
piotr-siedlak 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 93
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 7
Skąd: Starachowice
Wysłany: 26-11-2009, 21:35   

Dzieki za rady jeszcze tak czytam i pisza zeby pokrecic jakims TPS itp... sprobowac tego czy sie nie bawic (i jeszcze wymiana kondensatorow w ECU)?

[ Dodano: 27-11-2009, 21:35 ]
Witam ponownie,
Dziś już nawet nie pali... zaczyna krecić i koniec... ;/

[ Dodano: 28-11-2009, 13:44 ]
Problem rozwiązany..... poprostu wymieniłem świece.... i pali pieknie...
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 29-11-2009, 08:58   

piotr-siedlak napisał/a:
Dzieki za rady jeszcze tak czytam i pisza zeby pokrecic jakims TPS itp... sprobowac tego czy sie nie bawic
Jak nie wiesz jak go ustawić i chcesz sobie tylko pokręcić to lepiej go nie ruszaj. To tak na przyszłość.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.