 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Carisma] Pękniete zabezpieczenie przy pólosce i mechanizmie |
Autor |
Wiadomość |
artix7 [Usunięty]
|
Wysłany: 19-08-2006, 14:49 [Carisma] Pękniete zabezpieczenie przy pólosce i mechanizmie
|
|
|
Mialem przygode podczas jazdy na torze. Przy mocniejszym wdepnieciu gazu cos strzelilo i nie dalo sie ukryc ze samochod nie chcial jechac. Bieg nie wyskoczyl. Jak sie wbijalo jakis bieg nie bylo zadnej reakcji. Podejrzen bylo kilka i obaw zeby nie byla to wersja bardziej kosztowana bo jak pewnie wiekszosc wie to skrzynie w Carsismie nie sa tanie
Wiec powiem juz jak zabralem sie do roboty w sumie nie potrzebnie rozkrecalem cala skrzynie ale na szczescie nie zdarzylem wyjac jej. Poczatkowo jak rozpialem poloske na samym poczatku nie zauwazylem zeby bylo cos nie wporzadku wiec pierwsze podejrzenie nic nie dalo wiec chcialem zajrzec do sprzegla. Ale pozniej gdy odciagalem poloske nagle wypadlo zabezpieczenie od mechanizmu roznicowego i zobaczylem pekniecie. Doslownie nie bylo 5mm ringa. I dalej juz nie mialem co rozbierac bo to najprawdopodobniej bylo przyczyna. Kiedy zaczalem jezdzic za zabezpieczeniem zobaczylem ze o taka pierdole i tyle problemow. I samochod nie sprawny przez dluzszy czas :/
W zadnym ze sklepow jak pokazywalem zabezpieczenie mowili ze nic takiego nie bedzie :/ a chodzilo jedynie o zabezpieczenie ok 8 cm - cos w stylu segera i ringa dystansujacego o cit mniejszej średnicy. Coz na prozno bylo jezdzenie nawet w serwisie pan najpierw prosil o dokladne numery z dowodu mimo ze podawalem pierwsze oznaczenia kazal caly dowod przywiesc bo nie sprawdzi mi ceny jak dostal numery dokladne powiedzial po 20 sek ze takie czesci nie sa dostepne nie kupi sie tego nigdzie. To co cala skrzynie kupowac :/ no i jezdzilem po warsztatach ze wkoncu dostalem za darmo od pana w warsztacie slusarskim gdzie robia glowice zabezpieczenie od pierscienia o tej srednicy. Ringa dystansujacego dosrobilem w innym zakladzie. Zlożylem i samochod jezdzil. Tylko jednej lapy od skrzyni ale mam nadzieje ze bedzie sie trzymac
Wiec jesli mial ktos podobny przypadek chetnie poslucham bo po zrobieniu tego troche nie pokojace jest stukanie tam przy polosce podejrzewam tej blaszki przy mocniejszym nacisnieciu gazu czy to na jedynce czy na 2. Narazie nie chcialem sprawdzac wytrzymalosci tego ale to zabezpieczenie wydaje sie byc sporo wytrzymalsze od poprzedniego.
Jeszcze w tym czasie jak juz znalazlem czesci to znajomy mi powiedzial ze w warsztacie gdzie handluje skrzyniami ma takie zabezpieczenie i z 20 gram metalu chce 100 zl to troche srednio mi sie to podobalo. |
Ostatnio zmieniony przez glina 22-01-2013, 12:45, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-08-2006, 15:09
|
|
|
artix7 napisał/a: | Tylko jednej lapy od skrzyni ale mam nadzieje ze bedzie sie trzymac |
artix7 napisał/a: | bo po zrobieniu tego troche nie pokojace jest stukanie tam przy polosce |
Sam sobie odpowiadzasz co jest problemem. To znaczy o ile Cię zrozumiałem problemem jest brak jednej łapy przy skrzyni. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
|
|