Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Test Ralliart vs Impreza vs Focus ST
Autor Wiadomość
kaeres
[Usunięty]

Wysłany: 03-12-2009, 10:33   Test Ralliart vs Impreza vs Focus ST

Czy na prawdę aż takim niewypałem jest Ralliart ?
W Top Gear (polskie wydanie gazety) też nie pozostawiają złudzeń, że Ralliart nie jest udanym samochodem.
http://www.auto-motor-i-s...X-STI-8029.html

Czyli albo zwykły Lancer albo EVO.
Możecie się do tego jakoś odnieść ?
 
 
gres 
Forumowicz

Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 493
Skąd: Kraków
Wysłany: 03-12-2009, 10:44   

w tvn turbo również wypadł bardzo źle. W sumie się nie dziwie - jestem zwolennikiem skrajności, jeżeli coś ma być sportowe to do końca a jeśli dupowóz to do końca. Auta do wszystkiego są tak naprawdę do niczego.
_________________
 
 
kaeres
[Usunięty]

Wysłany: 03-12-2009, 10:46   

No ale Focus ST, Golf GTI czy GTD to dupowozy rodzinne ale oferują znacznie więcej niż Ralliart.
 
 
Luk 
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 1733
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-12-2009, 11:21   

Należy jeszcze zwrócić uwagę na cenę, Ralliarta można mieć za 115000 zł z wyposażeniem porównywalnym z Subaru za 150000. Jak dla mnie konkurentem jest tylko Focus ST (w tej grupie cenowej), ale on ma napęd tylko na przód. Tak więc 15000 zł różnicy za napęd 4x4 jest moim zdaniem uzasadnione. Szkoda tylko, że Ralliart jest trochę mułowaty (podobnie jak wersja cywilna :) )
 
 
czarnuch23 
Mitsumaniak
Jaszczomp:>


Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 771
Skąd: WAWA
Wysłany: 03-12-2009, 11:46   

po raz kolejny porownania samochodow tego typu na kresce.
JAK to mawial pewien rajdowiec:
"proste sa dla szybkich aut a zakrety dla szybkich kierowcow"

Ford ST nie dorasta do piet ani dla subaru ani Mitsu.
Pazory te auta pokaza na kretej drodze ze zmienna przyczepnoscia.
Przy mocy ponad 200koni na osce skrzynia musi miec szpere zeby to jakos jezdzilo i zaden zawias nie da tego w zakrecie co da naped na 4 lapy- pomijajac juz walke jaka stoczy kierowca z autem.

Pare zakretow troche wilgoci albo jakis zwirek i focus odpadnie w przedbiegach. Prawa fizyki sa okrutne- a nic lepszego niz naped na 4 lapy jeszcze nie ma.
_________________
http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23
 
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 03-12-2009, 13:33   

czarnuch23 napisał/a:
nic lepszego niz naped na 4 lapy jeszcze nie ma.


szczegolnie w polaczenu ze skrzynia jaka oferuje mitsu do tego modelu :)
 
 
Pawcho 
Forumowicz
Pawcho

Auto: Lancer 1.8 SB Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 265
Skąd: Sieradz
Wysłany: 04-12-2009, 14:01   

No chyba, że nowa Mazda 3 MPS :lol: W sumie świetne osiągi,doskonałe wyposażenie i cena też niczego sobie.
 
 
kaeres
[Usunięty]

Wysłany: 04-12-2009, 14:19   

arturro napisał/a:
czarnuch23 napisał/a:
nic lepszego niz naped na 4 lapy jeszcze nie ma.


szczegolnie w polaczenu ze skrzynia jaka oferuje mitsu do tego modelu :)

No właśnie - dwusprzęgłowa, która w teorii powinna być szybka, a w rzeczywistości bardzo obniża osiągi samochodu.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 04-12-2009, 14:27   

kaeres napisał/a:
No właśnie - dwusprzęgłowa, która w teorii powinna być szybka, a w rzeczywistości bardzo obniża osiągi samochodu.


Z tego co ludzie bardziej przetestowali ten samochód można stwierdzić że obniża start na 1 biegu (żeby chronić sprzęgło) a potem jest już tylko lepiej. Bardziej ciekawi stwierdzenie o nietrafionych decyzjach w trybie automatycznym....
Druga ciekawostka to mizerna elastyczność (w końcu silnik mniej wysilony niż w EVO a elastyczność na bankier?), oraz to co napisali o odgłosach pracy na wysokich obrotach nowej jednostki.
Najbardziej dziwi stwierdzenie że RalliArt jest podsterowny.... Zważywszy na to że ma ACD (czyli można zeszperować centralny dyfer) ten fakt trochę dziwi... Ciekawe czy jest jakaś zasadnicza różnica że testowali SB a nie sedana...
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-12-2009, 23:04   

krzychu napisał/a:
Najbardziej dziwi stwierdzenie że RalliArt jest podsterowny....

Jest. Idzie przez przód jak wściekły.
_________________

 
 
banzajek 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 159
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-12-2009, 00:00   

arturro napisał/a:
czarnuch23 napisał/a:
nic lepszego niz naped na 4 lapy jeszcze nie ma.


szczegolnie w polaczenu ze skrzynia jaka oferuje mitsu do tego modelu :)
Nie wiem jak jest w RalliArcie ,ale w Evo X MR chlopaki po zmianie oprogramowania skrzyni calkiem ladniej wyciagaja z tego samochodu wiec nie skazywalbym tego na porazke.
 
 
piomic 
Forumowicz


Auto: Lancer 1,8 Intense 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Sie 2008
Posty: 737
Skąd: wiesz, że ja to ja?
Wysłany: 06-12-2009, 09:49   

A czy na treść artykułu nie ma wpływu zawartość reklamowa? Jakoś tylko subaru i ford mi wyskakują...
 
 
plbarti 
Forumowicz


Auto: Sportback&Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 87
Skąd: biegun zimna
Wysłany: 06-12-2009, 11:58   

ralliart tak jak evo powinien mieć wybór między dwoma skrzyniami biegów , z manualem byłby "nieco" tańszy a przez to bardziej konkurencyjny
 
 
capelush 
Mitsumaniak

Auto: Lancer EVO MR touring '10
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 102
Skąd: bytom
Wysłany: 07-12-2009, 21:10   

pozwole sobie sie wtracic. mialem okazje jezdzic lancerem ralliart sedan i focusem st.
jestem mitsumaniakiem i jako drugie auto mam lancera 2.0 cso. i powiem niestety tyle. wybralem focusa st- koncowa kwota to 103 tys pln po negocjacjach za pelna wersje bez skory i navi w kolorze orange- mitsu jest ok-ale tylko tyle. sorry ale nie przekonuje mnie jezdzenie tego auta i naped na 4 kola skoro skrzynia nie domaga i sie gubi. fotele to samo do bani- nie mowiac o dzwieku sinika. hamulce tez kiszka- auto ciezkie 240 km a hamulce po paru zakretach stracily moc.
nawet u dealera sie smieja ze evo z ta skrzynia sie nie sprzedaje a duzo jej naprodukowali i wymyslili ralliart'a zeby wlozyc skrzynie. takze no comment.
niestety pomimo milosci do mitsu wybralem tylko forda - jak ma byc dobry lancer to tylko niestety evo ale GSR
_________________
It's Not Over
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 07-12-2009, 21:17   

capelush napisał/a:
skoro skrzynia nie domaga i sie gubi.


Możesz sprecyzować co z nią nie tak?

capelush napisał/a:
hamulce tez kiszka- auto ciezkie 240 km a hamulce po paru zakretach stracily moc.


W Outku też nie wytrzymują więc to nie dziwi.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.