Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problemy po czyszczeniu przepustnicy
Autor Wiadomość
matGDI 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2009
Posty: 6
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 04-12-2009, 18:11   Problemy po czyszczeniu przepustnicy

Problem zaczął sie po przeczyszczeniu przepustnicy mianowicie samochód sam dodaje sobie gazu, obroty na biegu jałowym dalej są nierówne czsem dochodza do 1500 a czasem spadają do ok 300 bez względu na rozgrzanie silnika. Nie pomógł reset kompa ani jego adaptacja czytałem wiele postów i próbowałem różnych metod o których pisali koledzy ale problem dalej sie powtarza :( . Prosze o pomoc.
 
 
aren195612 
Forumowicz

Auto: Space Star GDI 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 384
Skąd: Stargard Szczeciński
Wysłany: 04-12-2009, 20:42   

matGDI,
Napisz nam jeszcze jak to przepustnica, z linką czy siłownikiem elektromagnetycznym, bo to dwie różne szkoły.....
 
 
matGDI 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2009
Posty: 6
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 04-12-2009, 21:02   

Sorka ze nie napisalem wczeniej. Przepustnica jest na linke cari rok 97"
 
 
Manysh
[Usunięty]

Wysłany: 05-12-2009, 00:45   

miałem to samo, podczas czyszczenia, zalałes róznego rodzaju podcisnieniowe kanały w przepusnicy, musisz je przedmuchac, do sucha ,najlepiej sprężonym powietrzem wszystko tam raczej musi byc od A do Z zrobione...

ps
na przyszłosc, nie czysc bo tu tak radza, tyko czysc jak naprawde trzeba
 
 
matGDI 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2009
Posty: 6
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 05-12-2009, 11:00   

starałem sie wyczyścic ja dokładnie, nie wiem może powinienem wyczyścic tez zawór egr a i kolektor był w fatalnym stanie






Zaopatrzyłem sie w sprzęt czyszczący i spróbuje jeszcze raz wszystko poczyścić. Po wszystkim napisze z jakim efektem...
 
 
Manysh
[Usunięty]

Wysłany: 05-12-2009, 11:55   

matGDI napisał/a:
kolektor był w fatalnym stanie


kolektora nie tykach, chyba ze chcesz go zdemotowac do czyszczenia,to tak
 
 
matGDI 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2009
Posty: 6
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 05-12-2009, 12:45   

Jestem w trakcie czyszczenia przepustnica jest tak brudna zw wygląda jak by rok nie była czyszczona(może mój błąd za sprawą nie wyczyszczonego egr) i mam takie pytanko czym moge zastąpić starą uszczelke pod przep. gdyżniejest ona za bogata?
 
 
Manysh
[Usunięty]

Wysłany: 05-12-2009, 12:50   

gruby karton, tekturka itp zamocz w oleju zeby sie nie wypaliła bedzie ok, jezdziłem na takiej z 2 miechy dawała rade
 
 
matGDI 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2009
Posty: 6
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 05-12-2009, 13:16   

Dzięki tak własnie myślałem. A więc tak przepustnica czysta na błysk(dla zainteresowanych czyściłem to wszystko rozpuszczalnikiem nitro i aktywną pianą wurtza u mnie dawało rade) no i został ten nieszczęsny egr jak tu sie do niego dobrać:(

Ktoś już to robił? Byłbym wdzięczny za odpowiedż i mam nadzieję że sie myle i że nie trzeba będzie demontować kolektora oraz pompy wys. cisnienia


Co do przepustnicy po kolejnym czyszczeniu także krokowca wszystko na błysk po odpaleniu(nie odłaczałem klemy) i po nauce ecu obroty ustawily sie na poziomie ok 800 obr. co mnie bardzo cieszy choć nie wiem jak długo. Lecz jedno nie daje mi spokoju dlaczego kiedy odepne wtyke od zaworu egr nic sienie dzieje a chyba powinno czyżby nie działał ale co wtedy by tak paskudziło przepustnice???
 
 
aren195612 
Forumowicz

Auto: Space Star GDI 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 384
Skąd: Stargard Szczeciński
Wysłany: 05-12-2009, 21:52   

matGDI napisał/a:
dlaczego kiedy odepne wtyke od zaworu egr nic sienie dzieje a chyba powinno czyżby nie działał

Nic się nie będzie działo- na postoju on i tak jest zamknięty, błędu też nie będzie. Nie odpinaj go bo jego zadaniem jest nie tylko ekologia, ale także obniżanie temperatury wewnątrz komory spalania w trybie "mieszanka uboga" w czasie jazdy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.