Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Galloper - centralny mechanizm różnicowy
Autor Wiadomość
polaiev 
Nowy Forumowicz

Auto: Hyundai Galloper 2.5 TD (5d)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 2
Skąd: Poznań
Wysłany: 28-11-2009, 11:19   Galloper - centralny mechanizm różnicowy

Witam,

Chciałem spytać, czy Galloper posiada może coś na kształt centralnego mechanizmu różnicowego?
Chodzi mi o to, czy jazda z dołączoną przednią osią (mam sprzęgiełka automatyczne) po asfalcie jest dopuszczalna czy kompletnie bezmyślna? ;)

Będę wdzięczny za poradę
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 03-12-2009, 18:00   

Witam!

W Galloperach stosowano sztywno dołączaną przednią oś bez pośrednictwa centralnego mechanizmu różnicowego. Tu mały opis: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=37773

Mam nadzieję, że trochę rozjaśniłem 8)
 
 
polaiev 
Nowy Forumowicz

Auto: Hyundai Galloper 2.5 TD (5d)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 2
Skąd: Poznań
Wysłany: 06-12-2009, 00:21   

Ogólnie zasadę kumam. Myślałem jednak że może Koreańce wymyślili coś na zasadzie ukrytego Super Select, które w moim przypadku może po prostu nie działać.
Teraz już wszystkie wątpliwości rozwiane.

Dzięki wielkie :)
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 06-12-2009, 15:37   

polaiev napisał/a:
Ogólnie zasadę kumam. Myślałem jednak że może Koreańce wymyślili coś na zasadzie ukrytego Super Select, które w moim przypadku może po prostu nie działać.
Teraz już wszystkie wątpliwości rozwiane.

Dzięki wielkie :)


Nie sądzę. Oni stosowali tylko i wyłącznie przedni napęd "na sztywno" 8)
 
 
Kibloo 
mod L200
pomorski łącznik


Auto: SS MY'15 1,2 INVITE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 22 Sie 2007
Posty: 1640
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 06-12-2009, 20:39   

poprostu skopiowali/dostali licencję na PII z ES

pozdro
_________________
"Dzisiaj jest owe jutro, o które martwiliśmy sie wczoraj i wszystko jest w porządku" [cytat]
Żabol pozdrawia!!!
 
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 08-12-2009, 15:08   

Kibloo napisał/a:
poprostu skopiowali/dostali licencję na PII z ES


Dokładnie 8)
 
 
tunio 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 2.8TDI GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2009
Posty: 41
Skąd: Białogard
Wysłany: 13-12-2012, 12:42   

Koledzy! Przy włączaniu przedniego napędu 4H, gdy przełożę już dźwignię w tryb 4h i ruszam coś strasznie mi strzela najpierw i trzęsie całym samochodem, potem jest takie szarpnięcie napęd się załącza i przód ciągnie. Co to jest?
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-03-2013, 10:13   

Kibloo napisał/a:
poprostu skopiowali/dostali licencję na PII z ES
pozdro

Galloper to P1.

[ Dodano: 01-03-2013, 10:16 ]
tunio napisał/a:
Koledzy! Przy włączaniu przedniego napędu 4H, gdy przełożę już dźwignię w tryb 4h i ruszam coś strasznie mi strzela najpierw i trzęsie całym samochodem, potem jest takie szarpnięcie napęd się załącza i przód ciągnie. Co to jest?


Zawsze tak jest? Zapinasz przod na prostych kolach?
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
gregr1678 
Nowy Forumowicz

Auto: Hyundai galloper 2.5 td interc
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2013
Posty: 1
Skąd: Płock
Wysłany: 30-07-2013, 19:32   

bartek2800, Witam prosze o pilna pomoc! Wlasnie kupilem gallopera 2.5 td intercooler 1999 rok i mam problem nie wiem czy tylny most dziala dobrze to znaczy kiedy wzialem go na podnosnik i sprawdzilem tylne kola obydwa kreca sie w ta sama strone a po za tym kiedy jade po asfalcie tylne kola piszcza na zakretach i wydaje mi sie ze nie powinny,ponadto wyrwany jest drazek stabilizacyjny. Mysle ze to wyrwanie spowodowane jest tym ze mechanizm roznicowy nie dziala poprawnie i wystepuje duze naprezenie tylnego mostu i zawieszenia.Nie wiem czy mam szpere czy nie i nie wiem jak to sprawdzic prosze o pilna pomoc. dziekuje

[ Dodano: 30-07-2013, 19:34 ]
dodam ze moj galloper stoi u mechanika i bedzie wyjmowal most tak wiec jest okazja wyremontowac most dzieki
_________________
Galloper
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.