Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.6] Problem z paleniem np po nocy czy to zawór?
Autor Wiadomość
mar01cin 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma97r1,6 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 10
Skąd: Wysokie Mazowieckie
Wysłany: 10-12-2009, 08:17   [Cari 1.6] Problem z paleniem np po nocy czy to zawór?

Witam mam Cari 1.6 90Km od kilku miesiecy mam taki problem ze np po całej nocy lub np po 5 godzinach od wyłaczenia silnika musze go kęcic dosc długo tzn na raz nie pali musze zakręcic raz pożniej puszczam i kręce drugi raz i dopiero po chwili zapala. Byłem u mechanika powiedzial ze to prawdopodobnie zawór paliwa i ze jest razem z pompą więc zamowilem uzywkę bo nowa to kosmiczna cena załozylem i jest to samo.
Pytania:
1. Czy ta pompa jest rzeczywiscie z zaworem?
2. Czy moze mechanik i jego komputer sie pomylil i to inna przyczyna?
3. A moze ta pompa jest tyle warta co i moja skoro mechanik ma racje?
Dodam jeszcze ze zadne błędy nie wyskakują mi na desce więc wszystko jest niby ok...
Jeśli ktos wie cos na ten temat lub mial taki sam problem prosze o pomoc szkoda mi mojego miska jak go tak kręce....
_________________
Marcin
 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 10-12-2009, 12:28   

błedy nie wyskoczą ci na desce. Wazna sprawa że nie świeci ci lampka awari to nie znaczy że ecu nie zarejestrował żadnych odchyl od normy możesz to sprawdzić poprzez zwarcie pinu 1 i 4 i wtedy jak będą to lampka ci wy-mruga.(opis w faq)
Co do interfejsów polskich fachowców to bywa rożnie tu masz przykład http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=45583

Dlatego sam sobie zdiagnozuj żebyś był pewny że cie mechanik nie zrobi w jajo( raz cie zrobił z pompą )
 
 
 
mar01cin 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma97r1,6 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 10
Skąd: Wysokie Mazowieckie
Wysłany: 10-12-2009, 16:55   

Zrobiłem jak napisales tylko ze ja nie łapie jak te błędy odczytac czy moglby to ktos zrobic bo ja sie nie orientuje tu są jakies pauzy itd moze ktos powiedziec jakie mam te blędy tutaj zamiescilem filmik jak to u mnie wygląda :
http://www.youtube.com/watch?v=SgBLnmzaFto
_________________
Marcin
 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 10-12-2009, 19:12   

błąd 11 12 31 41 54
Ostatnio zmieniony przez pawelsonx 13-12-2009, 20:24, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 10-12-2009, 19:26   

11. Heateted oxygen sensor (HO2S) no change of signal
12. Mass air flow (MAF) sensor, karman vortex airflow meter
31. Knock sensor (KS)
41. wtryskiwacze
54. immobilajzer
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
mar01cin 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma97r1,6 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 10
Skąd: Wysokie Mazowieckie
Wysłany: 10-12-2009, 19:46   

dzięki wam bardzo teraz będę wiedział, jak rozmawiać z mechanikiem ;)
_________________
Marcin
 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 10-12-2009, 20:17   

trochę dużo tych błędów spróbuj zresetować kompa poprzez odłączanie klemy od akumulatora na jakiś czas . I jak problem będzie się powtarzał to wymrugaj jeszcze raz



błędy te które teraz są mogą być wynikiem jakiejś starej awarii która była usunięta ale nie wykasowano błędów
 
 
 
mar01cin 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma97r1,6 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 10
Skąd: Wysokie Mazowieckie
Wysłany: 12-12-2009, 17:35   

Byłem u kolegi troche mechanikę zna sprawdzilismy wtryskiwacze są ok od 13 do 16 ohm sie zgadza a błą jest więc chyba troche wariuje z tym błędem pozatym tu wyskoczylo cos z czujnikiem powietrza jak dobrze pamietam i jak pisałes własnie bylo tam zmieniany taki rezystorek oryginal oczywiscie. No i czujnik spalania skokowego czy cos w tym stylu tez byl zmieniany wiec wlasnie trzeba go zresetowac i chyba wybrac sie do servisu
_________________
Marcin
 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 12-12-2009, 17:40   

reset sam możesz zrobic w tym silniku poprzez odpięcie klem od akumulatora
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.