[E54A 2.0 V6] SWAP automat na manual |
Autor |
Wiadomość |
Jacenty76
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubischi galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2009 Posty: 10 Skąd: BIAŁOGARD
|
Wysłany: 05-12-2009, 22:40 [E54A 2.0 V6] SWAP automat na manual
|
|
|
Mam pytanie odnośnie wymiany automata na manual w 2.0v6 już dwa razy mnie kasowali za naprawę i góra robię 2000 km. normalnie żenada i nie wiem czy ja mam pecha czy pop prostu mechanik mnie robi w konia wpakowałem juz 3000 zł i znowu nagle zaczeła wyć przy ruszaniu i podczas jazdy wbija się luz lub sam redukuje do dolu t.z chamuje skrzynia .Jak odpalam rano to wyje coś w skrzyni ,ale jak się juz nagrzeje to ucicha czy to moga być sterowniki?cyrki się dzieją ale jeżeli chodzi o jazde i przyspieszenie w automacie to rewelacja dlatego nie chciał bym rezygnować z tej skrzyni .Przerabiać? doradzcie proszę. |
Ostatnio zmieniony przez Owczar 17-12-2009, 11:04, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 07-12-2009, 00:57
|
|
|
Może po prostu wymienić na drugą identyczną skrzynię, w lepszym stanie z jakąś gwarancją rozruchową (żeby nie nadziać się na lipę)? |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
Galart [Usunięty]
|
Wysłany: 11-12-2009, 14:58
|
|
|
Witajcie Mitsumaniaki!
Miałem też problemy ze swoją skrzynią, pierwsza padła na amen i jak w końcu po ok. 2m-cach udało mi się znaleść używkę to nie działał czwarty bieg. Szukalem i znalazłem: Elektronika Samochodowa s.c.
Jacek Topór-Kisielnicki
Ul. Płocka 21
71-003 Szczecin
tel 091 4358 514
e-mail:info@autoelektronika-kisielnicki.pl
www.autoelektronika-kisielnicki.pl
Pan zna sie na swojej robocie, kilka godzin i chula do tej pory, już jakieś 40kkm.
Naprawdę polecam a z białogardu do szczecina nie jest tak daleko, innym mechanikom od siedmiu boleści, nie powieża się zadania naprawy autumatu w tych autach przecież to jast skrzynia F4A23, mechanizm bardzo precyzyjny i skomplikowany, acha i olej tylko z serwisu Dia Quin ATF czy jakoś tak, w każdym razie nic innego bo zabijesz skrzynie, powodzenia |
|
|
|
 |
Jacenty76
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubischi galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2009 Posty: 10 Skąd: BIAŁOGARD
|
Wysłany: 12-12-2009, 09:51
|
|
|
Jaki masz na myśli olej ,posiadasz jakiś namiar na sklep? ja dostałem
propozycje na CASTROL dextron lll .U mnie w skrzyni po zdjęciu miski olejowej
megnesy na maxa oblepione opiłkami czyli coś się sypło i gościu miał
zalany wcześniej MOBIL ATF 220 on chyba nie należy do najlepszych. stary olej
w niej się nie spalił ale był taki błotnisty po prostu syf .To chyba tu
elektryka mi nie pomoże jak myszlisz? Ale super i dzięki za namiar |
|
|
|
 |
Tomek15
Forumowicz
Auto: Galant 96r e54 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 16 Sty 2007 Posty: 98 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 12-12-2009, 18:37
|
|
|
Jeśli szlam był drobny to normalne jesli opiłki były grube to lipa .
j MOBIL ATF 220 to pomyje i nie nadaje się do tych skrzyń zalej castrola bo to dobry olej nie zaszkodzi a na pewno pomoże jest zalecany przez producenta .
Ja przerabiałem temat u mnie pomogło jest lepiej ale to nie to co powinno być winne są prawdopodobnie elektrozawory wystarczy że jeden się nie bedzie domykał i lipa. |
_________________ Galant V6 2.0 automat sedan |
|
|
|
 |
|