Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA1x] Dyskusja o Galancie 1.8 GDI
Autor Wiadomość
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 03-04-2009, 21:37   

Spooner_26 napisał/a:
Silnik jest podobny do silnika w Carismie ale ma wieksza moc 140km

Sorry za OT, ale ciekawe jaka jest roznica, co zmienili zeby dodac te 15KM wiecej w tym silniku :?

Co do przepustnicy to najlepiej podpiac autko pod komputerek...
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
Spooner_26 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 1.8 GDI
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 6
Skąd: Polski
Wysłany: 04-04-2009, 02:44   

Od 0-100 ma 8,3 sek a max leci troche ponad 140 mil. Wydaje mi sie ze zmienili kompresjce albo inaczej zmapowany komputer. Tlumik w tym aucie jest dziwny jeszcze nigdy takiego nie widzialem. A jezeli chodzi o podpiecie do kompa to z 20 razy podpinalem i pokazuje (High intake air) to przepływomierz ale wymienilem nie byl nowy ale sprawny.

http://www.autozine.org/G...alant_1996.html
Ostatnio zmieniony przez swinks_UK 06-04-2009, 22:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 04-04-2009, 07:46   

No ciekawy silniczek :) ...ale dziwi mnie ze przyspiesza lepiej niz 2,5 V6 163KM...
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8679
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 04-04-2009, 10:06   

To jak musi sie zachowywać w Carismie ; ) MSX:)
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
PLPynton
[Usunięty]

Wysłany: 05-04-2009, 11:46   

Spooner_26 napisał/a:
Od 0-100 ma 8,3 sek a max leci troche ponad 140 mil. Wydaje mi sie ze zmienili kompresjce albo inaczej zmapowany komputer. Tlumik w tym aucie jest dziwny jeszcze nigdy takiego nie widzialem. A jezeli chodzi o podpiecie do kompa to z 20 razy podpinalem i pokazuje (High intake air) to przepływomierz ale wymienilem nie byl nowy ale sprawny.

tatarata sr... muchy bedzie wiosna. na bank ze 139HP i 181Nm wyciaga tyle i przyspiesza tak. a model to EC1A rozumiem ktory ma okolo 9.7s do setki i poleci najwyzej 135mph?
 
 
Spooner_26 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 1.8 GDI
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 6
Skąd: Polski
Wysłany: 06-04-2009, 20:43   

PLPynton napisał/a:
Spooner_26 napisał/a:
Od 0-100 ma 8,3 sek a max leci troche ponad 140 mil. Wydaje mi sie ze zmienili kompresjce albo inaczej zmapowany komputer. Tlumik w tym aucie jest dziwny jeszcze nigdy takiego nie widzialem. A jezeli chodzi o podpiecie do kompa to z 20 razy podpinalem i pokazuje (High intake air) to przepływomierz ale wymienilem nie byl nowy ale sprawny.

tatarata sr... muchy bedzie wiosna. na bank ze 139HP i 181Nm wyciaga tyle i przyspiesza tak. a model to EC1A rozumiem ktory ma okolo 9.7s do setki i poleci najwyzej 135mph?



:?: Nie znam Ciebie i nie chce oceniac ale nie wiem czy potrafisz czytać. W załączniku jest dokładnie napisane jakie samochód ma osiągi

Model Galant 1.8 GDI (Jap) Galant 2.4 GDI Galant 2.5 V6 (Euro)
Layout Front-engined, Fwd Front-engined, Fwd Front-engined, Fwd.
Dimensions L / W / H / WB: 4620 / 1740 / 1420 / 2635 mm
Engine Inline-4, dohc, 4v/cyl, direct-injection. Inline-4, dohc, 4v/cyl, direct-injection, balancer shafts. V6, sohc, 4v/cyl.
Capacity 1834 c.c. 2350 c.c. 2498 c.c.
Power 140 hp 165 hp JIS / 150 hp DIN 161 hp
Torque 134 lbft 170 lbft JIS / 163 lbft DIN 164 lbft
Transmission 5M / 5A with manual mode 4 speed Tiptronic 5M / 5A with manual mode
Suspensions All: multi-link
Tyres 195/60 R15 205/55 R16 195/60 R15
Weight 1353 kg 1350 kg 1353 kg
Top speed 133 mph* N/A 133 mph* (5M)
0-60 mph 8.3 sec* N/A 8.3 sec* (5M)
0-100 mph N/A N/A 22.5 sec* (5M)

Wcześniejszy właściciel mogł nanieść jakis zmniany, nie mam pojęcia co się z tym autem działo wcześniej. Jaki cel miałbym w pisaniu nieprawdy. A po za tym GDI (Gasoline direct Injection) jest mocniejszy od zwykłego bo ma bezpośredni wtrysk do komory a nie jak zwykłe na zawór. :badgrin:
Ale nie o to chodzi!?!
Ostatnio zmieniony przez swinks_UK 06-04-2009, 22:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 06-04-2009, 22:40   

Oj nieładnie, niezły OT się zrobił, więc podzieliłem temat... :wink:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 08-04-2009, 15:35   

Spooner_26 bezpośredni wtrysk paliwa nie miał na celu podniesienie mocy, chodziło bardziej o ekonomię. To, że tak jest napisane na stronie nie znaczy, że nie ma tam błędu. Sprawdź ile ma do setki i już. Szkoda, że 2.4 GDI który ma większą moc i moment, nie może zamknąć się w 10 sek.
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 08-04-2009, 22:17   

Owczar napisał/a:
Szkoda, że 2.4 GDI który ma większą moc i moment, nie może zamknąć się w 10 sek.

eeee 2,4 GDI ma porownywalne osiagi z 2,5 V6...a nawet jesli odrobinke gorsze to doslownie o wlos...
GDI bardziej liniowo (miekko) oddaje moc stad mozliwe wydaje sie ze gorzej przyspiesza...ale tylko subiektywnie :P
Ale niezmienia to faktu ze ten Twoj silnik 140KM na pewno nie ma 8 do setki...bo 140KM lzejsza Carisma przyspiesza w okolo 9 sekund do 100km/h :P ...a Galant jest ciezszy...
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 08-04-2009, 22:26   

To wiem, GDi ma przebieg momentu jak diesel i przyśpiesza dobrze choć tego nie czuć, ale na pewno 1,8 nie przyśpiesza w 8,3 sek...
 
 
barudis 
Nowy Forumowicz


Auto: focus
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sie 2009
Posty: 15
Skąd: Iwonicz
Wysłany: 12-12-2009, 19:59   

Witajcie ja smigam takim galantem i powiem, ze wyniki jakie wpisali w tej tabelce sa pomylone :( bylo by fajnie hehe. Autko fajnie nawet przyspiesza :biggrin: Mam taki filmik pogladowy ...
to tak z nudy nagrane. :roll: A Wieksza moc i paliwa wiecej, oszczedne nie jest. Pozdrawiam
_________________
Two Beer Or Not Two Beer??
(SHAKESBEER)
98 Galant Sedan VRG 1.8GDI (sprzedany)..:(
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.