interfejs |
Autor |
Wiadomość |
kochajj
Mitsumaniak

Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2024 Skąd: z daleka
|
Wysłany: 14-12-2009, 23:28 interfejs
|
|
|
Czy ktos juz próbował podpinać jakiś interfejs do VR'a???? mam kabelek na układnie FT232R UART i program evoscan 2.6. niestety nie moge sie połączyć z vrem... swinks pisze ze ten interfejs łączy sie z przedliftami, wiec tym bardziej powinien laczyc sie z poliftami...
aha... polączył sie z komputerem, ale przy opcki chrysler, ale pokazywał bzdury... |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 15-12-2009, 01:07
|
|
|
Niestety nie mogę ci teraz pomóc, bo swego lapsa utopiłem w wannie będąc w Polsce i od tego czasu lipa. Zdaje się, ze Bartek walczył też z kablem VAG.
Podstawowy wymóg - zwarte piny 1 i 4.
Jest jeszcz inny soft - darmowy. Robiony przez społeczność Evo.
Mitsulogger:
http://www.aktivematrix.com/forum/
[ Dodano: 15-12-2009, 00:13 ]
Z tego co właśnie wygrzebałem, Mitsulogger i Evoscan kontaktują się bezbłędnie z kablami na układzie FTDI 232. Inaczej mogą być problemy w komunikacji.
[ Dodano: 15-12-2009, 00:17 ]
Kolejny update.
Drivery kabla jakie otrzymamy wraz z zakupem na cd, są "blędne" do logowania Mitsubishi. NIE należy ich instalować po podłączeniu kabla.
By mieć właściwe drivery do VAG KKL (na FTDI 232), należy najpierw zainstalować demo EcuFlash (http://www.openecu.org/index.php?title=EcuFlash), zainstalować kabel i bibliotekę driverów, a potem albo Evoscan (myślę, ze evoscan ma już właściwe drivery i można z niego dograć), albo Mitsulogger. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
kochajj
Mitsumaniak

Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2024 Skąd: z daleka
|
Wysłany: 15-12-2009, 09:58
|
|
|
nie działa... mam taki kabelek : klik |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 15-12-2009, 12:12
|
|
|
To znaczy co nie działa?
VAG KKL i dlatego kupiłeś VAG K-COM, czy nie działa VAG K-COM?
Bo w opisie tego co podesłałeś linka nawet pisze, ze jest niekompatybilny z VAG KKL.
Ja eksperymentowałem z VAG KKL za 5 GBP z eBaya. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 15-12-2009, 12:21
|
|
|
Tomku - nie działa po zmostkowaniu 1-4?
Jeżeli tak, to potrzebujesz interfejsu VAG-KKL (np. taki http://www.allegro.pl/ite...program_pl.html ), a nie VAG K-CAN, do jakiego aukcję pokazałeś. |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
Ostatnio zmieniony przez Bartek 15-12-2009, 12:48, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
kochajj
Mitsumaniak

Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2024 Skąd: z daleka
|
Wysłany: 15-12-2009, 12:43
|
|
|
jeszcze nie mostkowałem 1 z 4, a czy to jest konieczne do działania interfejsu????
Ja chce głownie aby chodził jako dataloger ( kontrola spalania stukowego)...
PS. Bartku nie działa link.... |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 15-12-2009, 13:28
|
|
|
Tomek...
- po pierwsze zmostkuj pin 1 i 4 (inaczej nie będzie działać w ogóle)
- po drugie może ci się nie komunikować jeśli masz VAG K-COM bo interfejs jest oparty na innym chipie (i driverach) niż VAG KKL, więc kup sobie kabelek VAG KKL. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
kochajj
Mitsumaniak

Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2024 Skąd: z daleka
|
Wysłany: 15-12-2009, 15:17
|
|
|
działa... dziekuje...
a tak nawiasem mówiąc fajne urzadzenie do tuningu... pokazuje uzycie wtrysków w % ... knock level itd itp... |
|
|
|
 |
|