Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Wskaźnik poziomu paliwa
Autor Wiadomość
japan_jacek 
Mitsumaniak


Auto: było EA2A...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 104
Skąd: Grodzisk Mzw.
Wysłany: 02-12-2009, 13:29   

na 100 kilometrow pali około 14 litrów i to przy spokojnej jezdzie- do 3-3,5tys. obr./min :? .
Natomiast przy agresywnej jezdzie(latem) spalał 18-20l/100km :( . Jezeli lambda bedzie ok to co nastepne w kolejce do sprawdzenia..?
_________________
Made in Japan.
 
 
 
viader 
Mitsumaniak


Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 770
Skąd: warszawa
Wysłany: 02-12-2009, 14:52   

Następny czujnik temperatury, może jeździ ciągle na ssaniu.
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 02-12-2009, 17:21   

Jezeli
viader napisał/a:
jeździ ciągle na ssaniu
to japan_jacek, napewno zwrocilby uwage na podniesiona wartosc obrotow na biegu jalowym po rozgrzaniu silnika, tymczasem nic takiego nie wspominal, albo zapomnial wspomniec, tak wiec to jest do sprawdzenia, tak samo mozna sprobowac wymrugac bledy, a noz widelec moze sie czegos dowiemy i jakos pomozemy.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
japan_jacek 
Mitsumaniak


Auto: było EA2A...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 104
Skąd: Grodzisk Mzw.
Wysłany: 02-12-2009, 21:16   

po rozgrzaniu silnika obroty sie nie podnosza, wrecz przeciwnie CZASEM po zatrzymaniu spadaja i auto sie krztusi(ale nigdy nie gaśnie). poczytalem troche forum i wydaje mi sie, ze winny jest silniczek krokowy, ale nie chce offtopowac

DZIeki za sugestie, przy najblizszej wizycie w lekarza sprawdze i sonde i temperature :wink:
_________________
Made in Japan.
 
 
 
Porter 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.5V6 Elegance 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 2
Skąd: wrocław
Wysłany: 15-12-2009, 21:40   [EAxW] Uszkodzony wskaźnik paliwa

Cześć Wszystkim,
czy znacie we Wrocławiu warsztat albo jakiegoś magika, który sprawdzi co jest nie tak z wskaźnikiem paliwa w moim miśku? wskażnik zatrzymał się w połowie, choc po zakupie auta zalałem go na full, był na rezerwie i świeciła się wtedy kontrolka. Po zatankowaniu wskazówka nie podnosiła się wcale po czym ruszyła po jakichś 2 dniach powoli do góry i zatrzymała się w połowie. Byłem juz u jednego mechanika z tą sprawą, dobrał się do kanapy tylnej, odkręcił właz do baku, wyciągnął przewód ... a wskazówka dalej w połowie. Czasami się ona porusza czasami nie. o co tu chodzi ???

dzięki z góry za pomoc mitsukoledzy i drogie koleżanki!
Ostatnio zmieniony przez Owczar 16-12-2009, 10:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
barudis 
Nowy Forumowicz


Auto: focus
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sie 2009
Posty: 15
Skąd: Iwonicz
Wysłany: 15-12-2009, 22:37   

Porter, a czytales to Zdaje mi sie,ze po odlaczeniu zasilania wskazowka powinna opasc swobodnie, moze wskaznik na zegarowni jest uszkodzony, albo cos nielaczy.Pozdrawiam :rolleyes:
_________________
Two Beer Or Not Two Beer??
(SHAKESBEER)
98 Galant Sedan VRG 1.8GDI (sprzedany)..:(
 
 
 
Porter 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.5V6 Elegance 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 2
Skąd: wrocław
Wysłany: 15-12-2009, 22:46   

mi tez się wydaje, .e to zegar .... dlatego jakiś fachowiec potrzebny co mi to w na szybko zrobi, bo nie mam zamiaru się z miśkiem rozstawać z tego powodu na pare dni :)

thnx barudis
 
 
barudis 
Nowy Forumowicz


Auto: focus
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sie 2009
Posty: 15
Skąd: Iwonicz
Wysłany: 15-12-2009, 22:58   

no ja Ci fachowca niemoge polecic bo do tych co w polsce znam to masz bardzo daleko... Napewno kto z twoich okolic zna jakiegos dobrego elektryka ktory poradzi na bolaczke :biggrin:
_________________
Two Beer Or Not Two Beer??
(SHAKESBEER)
98 Galant Sedan VRG 1.8GDI (sprzedany)..:(
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 16-12-2009, 10:52   

barudis, Porter, z tego co mi wiadomo to po odpięciu zasilania wskazówka zatrzyma się w miejscu. Więc na 90% jest coś nie tak z sygnałem.
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 16-12-2009, 21:18   

Owczar napisał/a:
z tego co mi wiadomo to po odpięciu zasilania wskazówka zatrzyma się w miejscu.

Tak jak piszesz. Wskazówka pozostaje na miejscu.
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
Matik608 
Mitsumaniak


Auto: BMW E61 3.0D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 433
Skąd: Sieradz
Wysłany: 02-01-2010, 14:29   

Witam
Koledzy a ja mam taki problem, po zatankowaniu do pełna lub powyżej 3/4 wskazówka zatrzymuje sie troche panad tą przed ostatnią kreska i nie chce dalej sie podnosić :?
W końcu sie zebrałem i wymontowałem pływak, po opuszczeniu plywaka wskazówka opadła na zero, po podniesieniu podniosła sie i pokazała max...
Pływak nie był zatopiony, chodzi lekko i nie zacina sie, jedyne co bylo zatopione to to białe które jest na stałe.
I miał bym taka prośbe, mógł by ktoś wkleić zdjecie tej klapki z pływakiem w która strone jest przykręcona do zbiornika? bo może po prostu mam pod złym kątem przykręcony pływak i dotyka górnej części zbiornika w złym miejscu.. u mnie pływak był skierowany w strone bagażnika.
_________________
Był EA2A '98
 
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 16-12-2012, 14:31   

czekoladka_1981 napisał/a:
Czujnik rezerwy paliwa jest zrobiony na termistorze.

Dziala to w ten sposob ze paliwo ktore znajduje sie w baku chlodzi ow termistor co zmniejsza przeplyw pradu. Jezeli paliwa jest mniej termistor grzeje sie bardziej i spada jego rezystancja co daje efekt plynnego swiecenia sie zarowki. Zarowka od rezerwy nie miga tak jak ta od spryskiwacza np.
W momencie kiedy termistor sie popsuje... przegrzeje np ciaglym brakiem paliwa w baku - dluga jazda na rezerwie... zarowka nie bedzie sie swiecic bo w obwodzie nie plynie prad.


Wie ktos jaki termistor sie tam znajduje??
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 16-12-2012, 14:44   

Dread87 napisał/a:
Wie ktos jaki termistor sie tam znajduje??

Kup używkę ori np: http://moto.allegro.pl/ga...2855755672.html
Temat już istnieje http://forum.mitsumaniaki...=34323&start=15
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 16-12-2012, 15:11   

Termistor kosztuje 2zl a uzywka 50 wiec kalkulacja prosta, tym bardziej ze tak czy siak musze wyjac caly plywak, ktory sam w sobie działa, a nie jest mi potrzebny zastępczy. Stad to pytanie
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
lortek 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6 Avance 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2014
Posty: 64
Skąd: Starachowice
Wysłany: 26-06-2015, 07:06   

Chciałbym odświeżyć temat.
Wskaźnik poziomu paliwa nie opada po wyłączeniu. Zamiast opaść swobodnie zatrzymuje się na danym poziomie paliwa. Wskaźnik oczywiście opada wraz z ubytkiem paliwa.

Może ktoś coś poradzić w tym temacie ? Bo problem z tematu chyba nie został rozwiązany :)
_________________
Mój Rekinek : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.