[EAxx] Wskaźnik poziomu paliwa |
Autor |
Wiadomość |
japan_jacek
Mitsumaniak

Auto: było EA2A...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Cze 2009 Posty: 104 Skąd: Grodzisk Mzw.
|
Wysłany: 02-12-2009, 13:29
|
|
|
na 100 kilometrow pali około 14 litrów i to przy spokojnej jezdzie- do 3-3,5tys. obr./min .
Natomiast przy agresywnej jezdzie(latem) spalał 18-20l/100km . Jezeli lambda bedzie ok to co nastepne w kolejce do sprawdzenia..? |
_________________ Made in Japan. |
|
|
|
 |
viader
Mitsumaniak

Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 770 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 02-12-2009, 14:52
|
|
|
Następny czujnik temperatury, może jeździ ciągle na ssaniu. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 02-12-2009, 17:21
|
|
|
Jezeli viader napisał/a: | jeździ ciągle na ssaniu | to japan_jacek, napewno zwrocilby uwage na podniesiona wartosc obrotow na biegu jalowym po rozgrzaniu silnika, tymczasem nic takiego nie wspominal, albo zapomnial wspomniec, tak wiec to jest do sprawdzenia, tak samo mozna sprobowac wymrugac bledy, a noz widelec moze sie czegos dowiemy i jakos pomozemy. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
japan_jacek
Mitsumaniak

Auto: było EA2A...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Cze 2009 Posty: 104 Skąd: Grodzisk Mzw.
|
Wysłany: 02-12-2009, 21:16
|
|
|
po rozgrzaniu silnika obroty sie nie podnosza, wrecz przeciwnie CZASEM po zatrzymaniu spadaja i auto sie krztusi(ale nigdy nie gaśnie). poczytalem troche forum i wydaje mi sie, ze winny jest silniczek krokowy, ale nie chce offtopowac
DZIeki za sugestie, przy najblizszej wizycie w lekarza sprawdze i sonde i temperature |
_________________ Made in Japan. |
|
|
|
 |
Porter
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.5V6 Elegance 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2009 Posty: 2 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 15-12-2009, 21:40 [EAxW] Uszkodzony wskaźnik paliwa
|
|
|
Cześć Wszystkim,
czy znacie we Wrocławiu warsztat albo jakiegoś magika, który sprawdzi co jest nie tak z wskaźnikiem paliwa w moim miśku? wskażnik zatrzymał się w połowie, choc po zakupie auta zalałem go na full, był na rezerwie i świeciła się wtedy kontrolka. Po zatankowaniu wskazówka nie podnosiła się wcale po czym ruszyła po jakichś 2 dniach powoli do góry i zatrzymała się w połowie. Byłem juz u jednego mechanika z tą sprawą, dobrał się do kanapy tylnej, odkręcił właz do baku, wyciągnął przewód ... a wskazówka dalej w połowie. Czasami się ona porusza czasami nie. o co tu chodzi ???
dzięki z góry za pomoc mitsukoledzy i drogie koleżanki! |
Ostatnio zmieniony przez Owczar 16-12-2009, 10:53, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
barudis
Nowy Forumowicz

Auto: focus
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sie 2009 Posty: 15 Skąd: Iwonicz
|
Wysłany: 15-12-2009, 22:37
|
|
|
Porter, a czytales to Zdaje mi sie,ze po odlaczeniu zasilania wskazowka powinna opasc swobodnie, moze wskaznik na zegarowni jest uszkodzony, albo cos nielaczy.Pozdrawiam |
_________________ Two Beer Or Not Two Beer??
(SHAKESBEER)
98 Galant Sedan VRG 1.8GDI (sprzedany)..:(
 |
|
|
|
 |
Porter
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.5V6 Elegance 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2009 Posty: 2 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 15-12-2009, 22:46
|
|
|
mi tez się wydaje, .e to zegar .... dlatego jakiś fachowiec potrzebny co mi to w na szybko zrobi, bo nie mam zamiaru się z miśkiem rozstawać z tego powodu na pare dni
thnx barudis |
|
|
|
 |
barudis
Nowy Forumowicz

Auto: focus
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sie 2009 Posty: 15 Skąd: Iwonicz
|
Wysłany: 15-12-2009, 22:58
|
|
|
no ja Ci fachowca niemoge polecic bo do tych co w polsce znam to masz bardzo daleko... Napewno kto z twoich okolic zna jakiegos dobrego elektryka ktory poradzi na bolaczke |
_________________ Two Beer Or Not Two Beer??
(SHAKESBEER)
98 Galant Sedan VRG 1.8GDI (sprzedany)..:(
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 16-12-2009, 10:52
|
|
|
barudis, Porter, z tego co mi wiadomo to po odpięciu zasilania wskazówka zatrzyma się w miejscu. Więc na 90% jest coś nie tak z sygnałem. |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 16-12-2009, 21:18
|
|
|
Owczar napisał/a: | z tego co mi wiadomo to po odpięciu zasilania wskazówka zatrzyma się w miejscu. |
Tak jak piszesz. Wskazówka pozostaje na miejscu. |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
Matik608
Mitsumaniak

Auto: BMW E61 3.0D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 433 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 02-01-2010, 14:29
|
|
|
Witam
Koledzy a ja mam taki problem, po zatankowaniu do pełna lub powyżej 3/4 wskazówka zatrzymuje sie troche panad tą przed ostatnią kreska i nie chce dalej sie podnosić
W końcu sie zebrałem i wymontowałem pływak, po opuszczeniu plywaka wskazówka opadła na zero, po podniesieniu podniosła sie i pokazała max...
Pływak nie był zatopiony, chodzi lekko i nie zacina sie, jedyne co bylo zatopione to to białe które jest na stałe.
I miał bym taka prośbe, mógł by ktoś wkleić zdjecie tej klapki z pływakiem w która strone jest przykręcona do zbiornika? bo może po prostu mam pod złym kątem przykręcony pływak i dotyka górnej części zbiornika w złym miejscu.. u mnie pływak był skierowany w strone bagażnika. |
_________________ Był EA2A '98
 |
|
|
|
 |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 16-12-2012, 14:31
|
|
|
czekoladka_1981 napisał/a: | Czujnik rezerwy paliwa jest zrobiony na termistorze.
Dziala to w ten sposob ze paliwo ktore znajduje sie w baku chlodzi ow termistor co zmniejsza przeplyw pradu. Jezeli paliwa jest mniej termistor grzeje sie bardziej i spada jego rezystancja co daje efekt plynnego swiecenia sie zarowki. Zarowka od rezerwy nie miga tak jak ta od spryskiwacza np.
W momencie kiedy termistor sie popsuje... przegrzeje np ciaglym brakiem paliwa w baku - dluga jazda na rezerwie... zarowka nie bedzie sie swiecic bo w obwodzie nie plynie prad. |
Wie ktos jaki termistor sie tam znajduje?? |
_________________
Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
|
|
|
 |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 16-12-2012, 15:11
|
|
|
Termistor kosztuje 2zl a uzywka 50 wiec kalkulacja prosta, tym bardziej ze tak czy siak musze wyjac caly plywak, ktory sam w sobie działa, a nie jest mi potrzebny zastępczy. Stad to pytanie |
_________________
Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 |
|
|
|
 |
lortek
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 V6 Avance 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2014 Posty: 64 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: 26-06-2015, 07:06
|
|
|
Chciałbym odświeżyć temat.
Wskaźnik poziomu paliwa nie opada po wyłączeniu. Zamiast opaść swobodnie zatrzymuje się na danym poziomie paliwa. Wskaźnik oczywiście opada wraz z ubytkiem paliwa.
Może ktoś coś poradzić w tym temacie ? Bo problem z tematu chyba nie został rozwiązany |
_________________ Mój Rekinek : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 |
|
|
|
 |
|