Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pytania o Eclipse
Autor Wiadomość
Cliber 
Nowy Forumowicz

Auto: Opel Calibra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 17
Skąd: Koluszki
Wysłany: 16-12-2009, 19:20   Pytania o Eclipse

Na wstepie chciałem powitac wszystkich mitsumaniaków. Jestem tu nowy ,ale do rzeczy. Od jakiegos czasu mysle o kupnie Mitsubishi Eclipse 2g, GS i mam kilka pytan co do tego modelu. Za wszyskie odpowiedzi bede wdzieczny. Pierwsze znich- czy ktores z tych modeli mialy moze ocynkowana blache? Jaka jest dlugosc skrzyni (ile poleci na 2- ce) i najwazniejsze, ile koni moge wyciagnac z silnika (4g63) ,bez turbo ani nitro w profesjonalnej firmie tuningowej? Prosze o pomoc jesli ktos wie, pozdrawiam.
 
 
Nikoś 
Mitsumaniak

Auto: 2 razy civic 5G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 249
Skąd: Kartuzy
Wysłany: 16-12-2009, 20:45   

Czyli tak. Myślisz o stuningowaniu 4g63 bez turbo i nitro czyli i tak wysoka cena. Co do osiągów pierwsza generacja ma lepsze tak jak i blachy, zato lepiej wchodzi w zakręty. A co do tego zwiększania mocy to nie lepiej poszukać 2g z turbo bo taniej cie szarpnie 8) .
_________________
Nikoś widzi Nikoś wie, że trzy diamenty są THE BEST
 
 
Cliber 
Nowy Forumowicz

Auto: Opel Calibra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 17
Skąd: Koluszki
Wysłany: 16-12-2009, 21:19   

Z tego co wiem turbo niestety sporo pali, poza tym czesci beda bardzo drogie :? . Chcialem 'podciagnac " troche zwyklego GS'a zeby miec z niego frajde i pokazac ze misiek tez potrafi :wink: .
 
 
wuerce 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Eclipse 2.0 GS '92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 18 Sie 2008
Posty: 241
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 16-12-2009, 21:58   

Nikoś http://demotywatory.pl/568292/Przecinek

Cliber - znaczna większość japońców miała ocynkowane blachy, gsy też. Po co ci wiedziec ile poleci na dwójce?. A to ile koni możesz wyciągnąć z silnika zależy bardziej od finansów. Kto ci powiedział że części do turbo są bardzo drogie? Kosztują tyle samo co do GSa. Zanim zaczniesz tunningować postaraj się o odzyskanie seryjnych 147KM.
_________________
... ale ja się nie znam.
Mitsubishi Eclipse 1G 2.0 GS '92
Proton 418 LRS Coupe '97
Nissan Almera N16 '03
Mitsubishi Lancer 1.5 GLXi '92
 
 
Kazber 
Mitsumaniak


Auto: Eclipse 1G 2.0 DOHC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 172
Skąd: Białystok
Wysłany: 16-12-2009, 22:05   

nie ma czegoś takiego jak tani tuning jeśli chodzi o silnik, zazwyczaj tani oznacza tyle, że nie przynosi wzrostu mocy wcale, albo tylko o kilka koni.
Zgodzę się z opinią wuerce co do turbo. W zasadzie jeśli chce się mieć naprawdę mocnego klipera bez naprawdę dużego wkładu finansowego to najlepiej znaleźć turbo. A co do tego, że dużo pali no to wiadomo przyjemność kosztuje...
_________________
 
 
Cliber 
Nowy Forumowicz

Auto: Opel Calibra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 17
Skąd: Koluszki
Wysłany: 17-12-2009, 13:02   

Ale kto powiedzial ze tuning musi byc tani? Moge na to przeznaczyc kilka tysi, jednak boje sie pakowac w turbo, to juz chyba za powazne auto jak dla mnie. A chce wiedziec ile poleci na 2-ce zeby sprawdzic dlugosc skrzyni. Troche wiecej koni pod maska z krutka skrzynia powinny dac jakies efekty. No wiec da sie wycisnac z tego silnika dodatkowo 30 kucy? I czy po lifcie wszystkie kliperki mialy ocynkowana blache?
 
 
wuerce 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Eclipse 2.0 GS '92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 18 Sie 2008
Posty: 241
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 17-12-2009, 20:32   

1G na dwójce w okolicach licznikowych 97 leci, ale czy jak chcesz sie z tego dowiedzieć jakie jest przełożenie główne lub pojedynczych biegów?
30 koni myślę, że jest realne. Nie wiem czy polifty były w ocynku.
_________________
... ale ja się nie znam.
Mitsubishi Eclipse 1G 2.0 GS '92
Proton 418 LRS Coupe '97
Nissan Almera N16 '03
Mitsubishi Lancer 1.5 GLXi '92
 
 
Cliber 
Nowy Forumowicz

Auto: Opel Calibra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 17
Skąd: Koluszki
Wysłany: 17-12-2009, 22:31   

Krutsze biegi, lepszy start w przyblizeniu. dzieki wuerce za pomoc.
 
 
MATi1G 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 337
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 26-12-2009, 10:37   

wuerce napisał/a:
Nie wiem czy polifty były w ocynku.

tak były,

wuerce napisał/a:
30 koni myślę, że jest realne

jeśli to ma być bez turbo to koszty nie sa małe ,jeden znajomy juz to robił koszt 8 tysiecy,

a co do nitro ciekawe rozwiązanie ale mało praktyczne , jak masz 4g63 6 bolt N/A pod maską to potrzebujesz kolektory i tłoki od turbo wał jest ten sam ,do tego dolot i turbo oraz skrzynie sprzegło zamach i ECU ,albo Ecu Master'a koszt samego silnika przy założeniu czesci uzywanych z 4g63T około 10-12 tysi + robocizna... chyba ze wszystko zrobisz sam

,zakładając turbo moze założyc mocniejsze niż oryginalne 14b i dmuchnąć mu wiecej na 16g , silnik ma potencjał na 300 KM maks na ori czesciach potem żaden tuner nie daje gwarancji na silnik....

Jeśli już chcesz sie bawić to rób porządnie i zakładaj turbo
 
 
Kazber 
Mitsumaniak


Auto: Eclipse 1G 2.0 DOHC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 172
Skąd: Białystok
Wysłany: 26-12-2009, 18:32   

wg. mnie koszty są większe niż potencjalna korzyść, no chyba, że jesteś w stanie to zrobić sam i lubisz po prostu grzebać w aucie i ładować w nie bezpowrotnie kasę, no bo jak wiadomo kasa za mody nie zwraca się przy sprzedaży. Nie żebym odradzał bo mam paru znajomych którzy mają nadmiar gotówki i robią to po to by być indywidualnym, bawią się, modują a jak skończą sprzedają i kupują nowe auto do modzenia, to jest jak hazard, po prostu wciąga :p
_________________
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 27-12-2009, 13:17   

MATi1G, Kazber, kolega pytał o zwiększenie mocy wolnossaka, a nie uturbienie.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
raQo 
Nowy Forumowicz


Auto: Eclipse 1g Gie eSsS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 27
Skąd: Lublin
Wysłany: 27-12-2009, 20:38   

Cliber napisał/a:
Ale kto powiedzial ze tuning musi byc tani? Moge na to przeznaczyc kilka tysi, jednak boje sie pakowac w turbo, to juz chyba za powazne auto jak dla mnie.
jak dla mnie bezsens totalny, GS ma 150powiedzmy , turbo ma 200 to skoro chcesz kilka tysięcy wpakować w gsa i mieć coś pokroju mocy turbo które byś miał nie pakując kilku tysięcy do gsa to jest sen się w to bawić, nie lepiej wpakować kilka tysięcy w turbo i mieć bardzo dużo koni, a tak przy gsie może ze 170max 180 mam i mam nadzieje że liczysz się z tym co trzeba w wolnossaku zrobić żeby tyle uzyskać nie sam stożek i końcowy wydech
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 27-12-2009, 20:51   

raQo, taka polska moda, kupiś 150 koni i "stjuningować" do 180 chyba tylko po to żeby móc się "lansować autem po tjuningu".
Oczywiście jest bezsensem kupowanie auta 150 konnego i go "wsmacniać", skoro w ofercie marki jest mocniejsze. I nie ma argumentu że Turbo więcej pali, ponieważ GS po "tjuningu" bedzie miał koni mniej niż Turbo, a palić będzie więcej.

Tuning ma sens w przypadku turbo dlatego że:
1. Nie ma w ofercie marki mocniejszego wózka.
2. Są do takiego tuningu specjalne PROFESJONALNE pakiety części (do GS nie ma)
3. Zajmują się tym profesjonalne firmy tuningowe.

"Tjuning" nie ma sensu w przypadku N/A dlatego że:
1. Jest w ofercie marki auto z mocniejszym silnikiem
2. Nie ma PROFESJONALNYCH zestawów dp takiego "tjuningu"
3. Żadna z PROFESJONALNYCH firm nie podejmie się "tjuningu" bez zamontowania TURBA, ponieważ nie ma sensu inaczej, a żeby zamontować Turbo w N\A to lepiej go sobie zostawić i kupić drugie auto z Turbo taniej wyjdzie i mniej roboty i szybciej czasowo więc koło się zamyka i po co dalej klepać bez sensu.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Cliber 
Nowy Forumowicz

Auto: Opel Calibra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 17
Skąd: Koluszki
Wysłany: 29-12-2009, 10:55   

GS ma 150powiedzmy ,
Gs ma 140 turbo 200KM, ale nie na koniach mechanicznych mi zalezy a na momencie obrotowym. Chce miec frajde z miska , a nie musi byc on najszybszy i miec duzo koni. A boje sie pakowac w turbo, gdyz nigdy nie mialem do czynienia z autem z turbina, koszty napraw moga byc spore, a pozatym nie wiem gdzie moglbym naprawic takie turbo, bo nie kazdy mechanik sie na tym zna. I nie chce sie "lansowac" stuningowanym autem, bo tego i tak nie widac, ale chce miec radosc z jazdy nim.
 
 
MATi1G 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 337
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 30-12-2009, 11:00   

+ wolnossaka jest taki że nie bedzie mieć turbo dziury 8) ,

jeśli chcesz duży moment to tylko turbo ,do wolnossaka żeby podnieść moc to wałki ostrzejsze wyliczony dolot i wydech lzejsze koło zamachowe dobre sprzegło i strojenie na ECU Masterze może do 170 dobijesz ,ale nie wiadomo jak z Twoją skrzynią może wytrzyma może nie ,wróżenie w sfusów :) ,koszt duży ,no i trzeba sie liczyć że może być problem na wolnych obrotach jak wałki beda za ostre :)

Jedyne sensowane rozwiązanie to wpakowanie 4G63T ori z całym osprzętem (skrzynia,ECU wiązka itd. i cieszenie się jazdą,mozna też zakładać turbo na GS'ie ale to drożej widzie chyba że dorwiesz używane graty od turbo ,tak czy siak 10 koła minimum musisz miec ,

Sam dolot i wydech nic Ci nie da bez Ecu Master'a i wystrojenia auta bedzie tylko inny dzwiek a może nawet gorzej, Eclipse to nie Honda i taki tani w modach nie jest i prosty niestety :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.