Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.9TD] pompa wtryskowa zawór dolny
Autor Wiadomość
karolCARI1.9-97 
Forumowicz
karolCARI1.9-97

Auto: Mitsu CARISMA 1.9TD 1997r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 39
Skąd: Włodawa
Wysłany: 16-12-2009, 18:26   [Cari 1.9TD] pompa wtryskowa zawór dolny



na obrazie strzałką zaznaczyłem zawór ktory nie wiem do czego służy ...
jest on na dole pompy (u mnie koloru żółtego). błedy komputera wykazały ze zwiera on do masy ... czy ktos miał cos podobnego ??
prosił bym o jakies komentarze ... i czy wie ktos moze ile kosztuje naprawa gdzie mozna to zrobic na lubelszczyźnie ??
 
 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 16-12-2009, 18:44   

a to ciekawe co opisujesz zawór LDA inaczej zwany turbo booster on jest mechaniczny9nie elektryczny) i na diagnozie komputerowej nawet nie ma takiej możliwości żeby go wykazało.
Jeżeli mechanik twierdzi inaczej uciekaj z stamtąd daleko

Ja obstawiam zawór elektromagnetyczny sterujący kontem wtrysku który jest nad nim i oznaczony numerem 07026 poszukaj na forum bo to standardowa przypadłość pomp lucas w carismiie volvo, fordzie itd.
 
 
 
karolCARI1.9-97 
Forumowicz
karolCARI1.9-97

Auto: Mitsu CARISMA 1.9TD 1997r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 39
Skąd: Włodawa
Wysłany: 17-12-2009, 19:00   

sam osobiście zauwazyłem ze tam jest wyciek paliwa ktore skapuje na alternator ... dwa elektrozawory wymienilem na pompie nawet ten ktory wskazałeś ... wiec nie wiem gdzie jest przyczyna teraz gasnie normalnie i chodzi prawidłowo ale spalanie skoczyło w gore i to nie wina trybu serwisowego ... bo wczesniej byl i mniej palił ... (moze to wina zimy ale chyba malo prawdopodobne) dzis w trakcie długich korków gdy zima znowu zaskoczyła drogowców czasami pompa przy pelnym baku zatrzymywałą obroty na 1200 - 1500 gdzie normalnie jest na 800 rpm ...
 
 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 17-12-2009, 19:45   

http://www.mondeoklubpols...article&sid=168
 
 
 
karolCARI1.9-97 
Forumowicz
karolCARI1.9-97

Auto: Mitsu CARISMA 1.9TD 1997r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 39
Skąd: Włodawa
Wysłany: 19-12-2009, 19:06   

o oo dzieki wielkie bardzo mi to pomogło :) przy najbliższej chwili zajmę sie tym dzieki wielkie
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.