Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C51A 1.3] Problemy z dławieniem silnika ...
Autor Wiadomość
YYari 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt '88-92 1.3 GL
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 19
Skąd: Katowice
Wysłany: 17-12-2009, 09:05   [C51A 1.3] Problemy z dławieniem silnika ...

Witam chłopaki :)

Moj Colcik sobie postał pare dni na mrozie - Brak opon zimowych ktore teraz dopiero kupilem i przełozyłem ... :oops: :oops: :oops:
i wchodze i krece krece krece krece i tak mogłbym w nieskonczoność zalapie podławi sie i zgaśnie .... i tak za kazdym razem nie wiem co jest grane i co moze byc przyczyną tego jak ktos by mógł mnie oświecic byłbym napewno bardzo wdzięczny bo szkoda zeby on sobie tak stał jak tyle śniegu do zabawy jest :twisted: :twisted:
do tego jeszcze czy np zegary z obrotomierzem z innego modelu colta moglbym zamontowac czy potrzeba robic jakies przeróbki ?

dopne jeszcze jak świece to jaki model ? i jezeli kable to tez ;) zebym jak cos to nie kupił bubla ...

pozdrawiam
 
 
mirekbdeblin 
Forumowicz

Auto: volvo v40
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 177
Skąd: Dęblin
Wysłany: 17-12-2009, 10:18   

Witam
Myśle że problem tkwi w paliwie dużo wody i kryształki się odkładają i przyblokowany filtr itp .
polecan dolewać na 40 litrów paliwa 0,5 litra denatury -zapobieba wytrącaniu się kryształków lodu.
Swiece nic tu ale też warto zobaczyć ale już po odpaleniu .
Po dolaniu odczekaj ze 30 minut no i niestety pokręcić troche aż przegoni paliwo w układzie a dobrze by było żeby postał w ciepym np.garaz
Swiece sprawdze i zapodam
 
 
Jagos 
Forumowicz


Auto: COLT C58A + 4G63T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 52
Skąd: Łomianki
Wysłany: 17-12-2009, 11:09   

mirekbdeblin napisał/a:
Myśle że problem tkwi w paliwie dużo wody i kryształki się odkładają i przyblokowany filtr itp .
i ja podobniw mysle. Dlaczego latem autka po kilku dniach odpalaja na dotyk a zima po nocy trzeba czasem je krecic... mysle tez ze takowe dlugie krecenie to tez kwestia paliwa"taniego" z domieszka H2O :wink: co czeste jest na polskich stacjach.
_________________
5 biegów, 4 cylindry, 3 diamenty, 2 litry, 1 turbo, 0 szans na przegranie
 
 
jurekschroda 
Forumowicz

Auto: Lancer, Colt, Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 683
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 17-12-2009, 12:51   

Świeczki do silnika 4g13 :
1) NGK BPR5ES-11
2) Denso W16EPR11

Zegary z obrotomierzem - wyjmujesz stare, podpinasz złącza w nowych, wkładasz i działa. Żadnych przeróbek nie potrzeba.
 
 
YYari 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt '88-92 1.3 GL
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 19
Skąd: Katowice
Wysłany: 17-12-2009, 15:14   

a świece znalazlem troche inne i pisze ze one sa odpowiednie do tego modelu

BPR6ES-11 wiec juz nie wiem które kupic jak cos ;) do tego mam tez gaz w aucie wiec nie wiem sam : (
 
 
mirekbdeblin 
Forumowicz

Auto: volvo v40
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 177
Skąd: Dęblin
Wysłany: 17-12-2009, 22:38   

jutro podeśle typ świec
polecam iskrt trzyelektrodowe są i gazowe ale nie polecam terz iskry sprawdzone rewelka
JAGOS zimą przy spadku temperatury spada pojemność akumulatora z tąd kręcenie
przy -16*C pojemność spada nawet o 70%
pozdrawiam
 
 
YYari 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt '88-92 1.3 GL
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 19
Skąd: Katowice
Wysłany: 18-12-2009, 13:29   

mam jeszcze pytanie co do ssania w nim JAK TO SIE ZAŁANCZA ? bo jestem juz głupi czytalem ze pedał gazu i potem sam włancza ssanie jak to jest ? wie ktos ?
 
 
lipa40 
Forumowicz


Auto: Space Runner 1.8 16v `94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 561
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 18-12-2009, 16:23   

YYari napisał/a:
JAK TO SIE ZAŁANCZA


Ssanie zalączasz poprzez wciśnięcie i puszczenie pedału gazu :)
Ja w swoim (byłym już c51A 1.3 12v :( ) robiłem to dwukrotnie :wink: poczym odpalałem bez gazu :)
_________________
 
 
YYari 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt '88-92 1.3 GL
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 19
Skąd: Katowice
Wysłany: 18-12-2009, 19:27   

lipa40 sprawdze jutro czy to dziala tak jak mowisz ;) ale pewnie tak :>
poki co ładuje akumulator bo moze sie rozladowal albo cos poprzez ten mróz ...
a potem sie okaze co moze byc nie tak jeszcze ;)
 
 
avangarda 
Mitsumaniak


Auto: colt glxi 89r. 4g15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Maj 2009
Posty: 226
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 18-12-2009, 19:42   

Podładuj profilaktycznie bo od tego kręcenia na pewno osłabł, poza tym mroźna nocka się szykuje, ale akumulator nie ma tu nic do rzeczy skoro rozrusznik kręci dobrze i skoro nawet udało się odpalić...
_________________
 
 
 
kamil0810 
Forumowicz

Auto: colt 1.3 12v 90r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 42
Skąd: warszawa
Wysłany: 18-12-2009, 21:22   

ja wedle katalogu założylem NGK 13 nie mam z nimi problemu
numerów kabli musiał bym poszukać kupowałem jakieś 4 miesiące temu kąplet NGK za 150 zł pasuja idealnie
zegary wyjmujesz i wkładasz z obr. bez problemu
ssanie pół automatyczne załanczasz pedałem gazu dwa trzy wcisnięcia i odpala bez problemu wtedy załancza ssanie i dawkuje paliwo do gardzieli gaźnika więc nie można za wiele razy go wcisnąc bo się może zalać ( mi udało się to kiedyś zrobić )
 
 
 
mirekbdeblin 
Forumowicz

Auto: volvo v40
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 177
Skąd: Dęblin
Wysłany: 20-12-2009, 13:06   

Witam
konkretny symbol świec ISKRA FE55PRS-T
dla colt 1.3l 49-55kW
pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.