[C51A 1.3] Problemy z dławieniem silnika ... |
Autor |
Wiadomość |
YYari
Nowy Forumowicz
Auto: Colt '88-92 1.3 GL
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lis 2009 Posty: 19 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 17-12-2009, 09:05 [C51A 1.3] Problemy z dławieniem silnika ...
|
|
|
Witam chłopaki
Moj Colcik sobie postał pare dni na mrozie - Brak opon zimowych ktore teraz dopiero kupilem i przełozyłem ...
i wchodze i krece krece krece krece i tak mogłbym w nieskonczoność zalapie podławi sie i zgaśnie .... i tak za kazdym razem nie wiem co jest grane i co moze byc przyczyną tego jak ktos by mógł mnie oświecic byłbym napewno bardzo wdzięczny bo szkoda zeby on sobie tak stał jak tyle śniegu do zabawy jest
do tego jeszcze czy np zegary z obrotomierzem z innego modelu colta moglbym zamontowac czy potrzeba robic jakies przeróbki ?
dopne jeszcze jak świece to jaki model ? i jezeli kable to tez zebym jak cos to nie kupił bubla ...
pozdrawiam |
|
|
|
 |
mirekbdeblin
Forumowicz
Auto: volvo v40
Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 177 Skąd: Dęblin
|
Wysłany: 17-12-2009, 10:18
|
|
|
Witam
Myśle że problem tkwi w paliwie dużo wody i kryształki się odkładają i przyblokowany filtr itp .
polecan dolewać na 40 litrów paliwa 0,5 litra denatury -zapobieba wytrącaniu się kryształków lodu.
Swiece nic tu ale też warto zobaczyć ale już po odpaleniu .
Po dolaniu odczekaj ze 30 minut no i niestety pokręcić troche aż przegoni paliwo w układzie a dobrze by było żeby postał w ciepym np.garaz
Swiece sprawdze i zapodam |
|
|
|
 |
Jagos
Forumowicz

Auto: COLT C58A + 4G63T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 52 Skąd: Łomianki
|
Wysłany: 17-12-2009, 11:09
|
|
|
mirekbdeblin napisał/a: | Myśle że problem tkwi w paliwie dużo wody i kryształki się odkładają i przyblokowany filtr itp . | i ja podobniw mysle. Dlaczego latem autka po kilku dniach odpalaja na dotyk a zima po nocy trzeba czasem je krecic... mysle tez ze takowe dlugie krecenie to tez kwestia paliwa"taniego" z domieszka H2O co czeste jest na polskich stacjach. |
_________________ 5 biegów, 4 cylindry, 3 diamenty, 2 litry, 1 turbo, 0 szans na przegranie
 |
|
|
|
 |
jurekschroda
Forumowicz
Auto: Lancer, Colt, Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 30 Lip 2008 Posty: 683 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 17-12-2009, 12:51
|
|
|
Świeczki do silnika 4g13 :
1) NGK BPR5ES-11
2) Denso W16EPR11
Zegary z obrotomierzem - wyjmujesz stare, podpinasz złącza w nowych, wkładasz i działa. Żadnych przeróbek nie potrzeba. |
|
|
|
 |
YYari
Nowy Forumowicz
Auto: Colt '88-92 1.3 GL
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lis 2009 Posty: 19 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 17-12-2009, 15:14
|
|
|
a świece znalazlem troche inne i pisze ze one sa odpowiednie do tego modelu
BPR6ES-11 wiec juz nie wiem które kupic jak cos do tego mam tez gaz w aucie wiec nie wiem sam : ( |
|
|
|
 |
mirekbdeblin
Forumowicz
Auto: volvo v40
Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 177 Skąd: Dęblin
|
Wysłany: 17-12-2009, 22:38
|
|
|
jutro podeśle typ świec
polecam iskrt trzyelektrodowe są i gazowe ale nie polecam terz iskry sprawdzone rewelka
JAGOS zimą przy spadku temperatury spada pojemność akumulatora z tąd kręcenie
przy -16*C pojemność spada nawet o 70%
pozdrawiam |
|
|
|
 |
YYari
Nowy Forumowicz
Auto: Colt '88-92 1.3 GL
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lis 2009 Posty: 19 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 18-12-2009, 13:29
|
|
|
mam jeszcze pytanie co do ssania w nim JAK TO SIE ZAŁANCZA ? bo jestem juz głupi czytalem ze pedał gazu i potem sam włancza ssanie jak to jest ? wie ktos ? |
|
|
|
 |
lipa40
Forumowicz

Auto: Space Runner 1.8 16v `94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 14 Lis 2007 Posty: 561 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 18-12-2009, 16:23
|
|
|
YYari napisał/a: | JAK TO SIE ZAŁANCZA |
Ssanie zalączasz poprzez wciśnięcie i puszczenie pedału gazu
Ja w swoim (byłym już c51A 1.3 12v ) robiłem to dwukrotnie poczym odpalałem bez gazu |
_________________  |
|
|
|
 |
YYari
Nowy Forumowicz
Auto: Colt '88-92 1.3 GL
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lis 2009 Posty: 19 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 18-12-2009, 19:27
|
|
|
lipa40 sprawdze jutro czy to dziala tak jak mowisz ale pewnie tak :>
poki co ładuje akumulator bo moze sie rozladowal albo cos poprzez ten mróz ...
a potem sie okaze co moze byc nie tak jeszcze |
|
|
|
 |
avangarda
Mitsumaniak

Auto: colt glxi 89r. 4g15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Maj 2009 Posty: 226 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 18-12-2009, 19:42
|
|
|
Podładuj profilaktycznie bo od tego kręcenia na pewno osłabł, poza tym mroźna nocka się szykuje, ale akumulator nie ma tu nic do rzeczy skoro rozrusznik kręci dobrze i skoro nawet udało się odpalić... |
_________________
 |
|
|
|
 |
kamil0810
Forumowicz
Auto: colt 1.3 12v 90r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2009 Posty: 42 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 18-12-2009, 21:22
|
|
|
ja wedle katalogu założylem NGK 13 nie mam z nimi problemu
numerów kabli musiał bym poszukać kupowałem jakieś 4 miesiące temu kąplet NGK za 150 zł pasuja idealnie
zegary wyjmujesz i wkładasz z obr. bez problemu
ssanie pół automatyczne załanczasz pedałem gazu dwa trzy wcisnięcia i odpala bez problemu wtedy załancza ssanie i dawkuje paliwo do gardzieli gaźnika więc nie można za wiele razy go wcisnąc bo się może zalać ( mi udało się to kiedyś zrobić ) |
|
|
|
 |
mirekbdeblin
Forumowicz
Auto: volvo v40
Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 177 Skąd: Dęblin
|
Wysłany: 20-12-2009, 13:06
|
|
|
Witam
konkretny symbol świec ISKRA FE55PRS-T
dla colt 1.3l 49-55kW
pozdrawiam |
|
|
|
 |
|