 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E52A 1.8] Galant 1.8 kosmiczne spalanie :( |
Autor |
Wiadomość |
galant1.8
Forumowicz Meloman

Auto: Galant 1.8 4G93
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Gru 2009 Posty: 59 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 26-12-2009, 16:21 [E52A 1.8] Galant 1.8 kosmiczne spalanie :(
|
|
|
Prosze o pomoc
Moj galant 1.8 116 koni pali mniej wiecej 15-16 litrow ! :/
Wczesniej palil w miare normalnie (trasa,miasto) 8-10 litrow zalezy jak mu sie dawalo gazu
Wszystkie problemy zaczely sie od tego ze padl mi modul zaplonu . Zostal on wymieniony ale elektryk stwierdzil ze tez cewka jest walnieta bo czasem byla iskra a czasem jej nie bylo . Wiec modul odeslalem i postawilem samochod do elektryka ktory zalatwil caly uzywany aparat (nie powiedzial czy to aparat od galanta) . wstawil go i jest do tej pory wszystko ok procz spalanie . Gdy padl mi modul samochod stal jakies 2-3 tygodnie na warsztacie i wiele razy byly proby odpalenia go . Mechanik powiedzial ze w katalizatorze zebralo sie paliwo wiec poluznili tlumik przy kolektorze .
Wiec powiedzial mi ostatnio ze moze byc sonda do wymiany
Sam na poczatku wymienilem kable , swiece , kopulke i palec , filtry i olej to palil okolo 10 litrow , teraz troche wiecej
Samochod pali roznie . Ostatnio jak byly mrozy tak po -10 , -15 stopni palil jakies 15 litrow . Teraz jak jest troche na plusie to bierze z 12-13
Moim zdaniem jest to nie mozliwoscia chyba ze naprawde jest cos popsute
Prosze o jaka kolwiek pomoc
Z gory wielkie dzieki
P.S.
Mam jeszcze do wymiany nizej przedstawiony kawalek tlumika poniewaz ma gdzie niegdzie dziurki i czesto pierdzi oraz ta plecionka matalowa juz sie przedziera . Czy to moze byc spowodowane tak duzym spalaniem ??
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 26-12-2009, 16:55
|
|
|
galant1.8 napisał/a: | Mam jeszcze do wymiany nizej przedstawiony kawalek tlumika poniewaz ma gdzie niegdzie dziurki i czesto pierdzi oraz ta plecionka matalowa juz sie przedziera . Czy to moze byc spowodowane tak duzym spalaniem ?? | No to Ci powiem, że w swoim Galu też miałem tam nieszczelności i po wspawaniu nowego łącznika elastycznego spalanie spadło o 2-3 l/100 km. To jest pierwsza rzecz jaką powinieneś w tej chwili wymienić. |
|
|
|
 |
galant1.8
Forumowicz Meloman

Auto: Galant 1.8 4G93
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Gru 2009 Posty: 59 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 26-12-2009, 21:41
|
|
|
to zrobie w poniedzialek z samego rana juz jestem umuwiony na wizyte u znajomego pana ktory zajmuje sie tylko i wylacznie tlumikami
mam nadzieje ze to da mniejsze spalanie
[ Dodano: 31-12-2009, 10:10 ]
wymienilem plecionke i za 9 litrach w miescie zrobilem jakies 113km przy ekonomicznej jezdzie (hamowanie biegami , jak sie dalo to predkosc 90 i 2500obr) takze mysle ze nie jest zle , ale jeszcze cos mi delikatnie podszarpnuje , Pan majster od tlumikow powiedzial mi ze moge miec kata juz zapchanego moze on byc tego powodem ?
[ Dodano: 31-12-2009, 10:11 ]
a i jeszcze mowil zebym sobie tlumik koncowy wstawil jakis proponowal mi mugena . co wy o tym sadzicie ? |
_________________ Meloman
Moj Galancik - http://forum.mitsumaniaki...p=687412#687412
Drugie autko - VW Passat B6 2.0 TDI 170KM (nowy )
Piszę poprawnie po polsku.
Jednostka sterująca - ALPINE CDE-9870RM
Tweetery - FUSION NV-TW10X
Głośniki przód - ALPINE SXE-1025S
Skrzynia i wzmacniacz - Fusion Reactor Bass Pack - RE-PK112
Kondensator - HP AUDIO 1F
Kable - Przekrój 2*10mm skrzynia i wzmacniacz
Przekrój 2*3,5mm głośniki przód i tył
Przekrój 2*2mm tweetery
RCA Cinch Hifonics HFP 5RCA 3*ekranowany
 |
|
|
|
 |
|
|